Zwitserland en Oostenrijk spelen dit EK beter dan Engeland.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:41 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee, wie zegt dat Nederland kampioen wordt?
Alleen de weg naar de finale ligt wel heel erg open. Zeker als Engeland eruit zou vliegen.
Nederland is erg slecht, maar alle andere ploegen buiten Engeland zijn zelfs nog veel slechter.
beterschap man, Engelse tranen zijn pijnstillend heb ik me laten vertellen.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:42 schreef tong80 het volgende:
Voel me niet zo goed, lig in bed naar NPO1 te luisteren, er uit als er is gescoord. Helaas niet op de BBC. Maar ik hoop nog vaak m'n nest uit te moeten. Heerlijk dit.
Heeft Sunak op sport bezuinigd?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef Perrin het volgende:
Sinds de Brexit is dat voetbal ook niks meer.
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit welquote:Op zondag 30 juni 2024 18:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Belgenmop niet gelezen
Oh die is weggehaald
Belg kan er niet tegen
0-3quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb overigens ONTZETTEND zin in België - Frankrijk morgen.
Het is Frankrijk - België.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Ja die ploegen zijn beiden kut. Maar liever de Belgen door danquote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
Niet zo strak modereren maat. Als het 20x gepost wordt dan snap ik jequote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit wel
Maar dan is het zo voor de hand liggend.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ontopic blijven. Morgen bij Frankrijk-België kan dit wel
Andere wedstrijd pas.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco bereidt hopelijk haxball voor
Ontopic graag.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft ie al uitgedeeld?quote:
Hallo makkerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
5, valt mee.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hoeveel kaarten heeft ie al uitgedeeld?
Vijf lolquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Net als Engelandquote:
Shearerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Dit Engeland mist een type Teddy Sheringham.
Paar concertkaartjes van Bryan Adamsquote:Op zondag 30 juni 2024 18:48 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |