Ik acht Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje sterker dan wij. En Zwitserland speelde gisteren ook sterk.quote:
Ook geen Henderson en als dit toernooi iets bewijst is dat je zonder Ajacieden niet gaat winnenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef WAvanBuren het volgende:
Kenners wisten natuurlijk al dat Engeland zonder fenomeen Maguire niks te zoeken zouden hebben op dit toernooi.
Georgië-België en Nederland-Slowakijequote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar de Alpenderby als halve finale
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Engeland heeft goede tot geweldige individuele kwaliteit net als vroeger maar mist altijd een coach die er een collectief van kan maken. Ik heb ook het idee dat het Engelsen altijd aan vechtlust ontbreekt.
Dan gaat Kane chokenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Harry?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is ook niet alsof er in de PL zoveel goede Engelse trainers rondlopen. Maar het gerucht gaat dat Potter hoopt het stokje over te nemen
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keerquote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef TheVulture het volgende:
Engelsen krijgen vast nog wel een pingel straks
Waarom douche je dan niet met de rust.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Snel gaan douchen
Doelpunt gemist aaaaah
Nog docu over gezien op Netflix geloof ik. Wat een succes die wedstrijd.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keer
oefquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef Szura het volgende:
[..]
Ging ook fantastisch in de vinale vorige keer
DAAR HAD DUS HENDERSON MOETEN STAAN KLAASquote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef klaasweetalles het volgende:
die nummer 6 van engeland is echt dom
Primequote:
Gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik acht Duitsland, Frankrijk, Portugal en Spanje sterker dan wij. En Zwitserland speelde gisteren ook sterk.
Dat zijn in ieder geval allebei ploegen die ik nog wel een kansje geef in een eventuele finale. Slowakije/Roemenië zou wel grappig zijn, maar die zijn wel echt te slecht.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Doe maar de Alpenderby als halve finale
Is dat met of zonder masturberen?quote:Op zondag 30 juni 2024 18:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Waarom douche je dan niet met de rust.
Voor mij is dat perfect. Wanneer ik klaar ben en zit terug voor de TV dan komen ze uit de kleedkamers
Vandaag nog wat besteld op Amazon, komt wel heel dicht zoquote:
@Amaquote:
Ethiopië?quote:
Nee, ik quote net voor je ninja-editquote:Op zondag 30 juni 2024 18:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je auto-updates doen het niet?
Blijven doneren.
Ik ook! Spider-Man 2 voor de PS5. (Nu nog mijn PS5 vindenquote:Op zondag 30 juni 2024 18:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vandaag nog wat besteld op Amazon, komt wel heel dicht zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |