SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!De Sahara is zonder meer erg droog.
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 30 juni 2024 11:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Laster! Smaad! Diffamatie!![]()
Schande.
Bologna, dat worden weer mooie plaatjes.quote:Op zondag 30 juni 2024 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar gaan we naar toe vandaag?
Oh mooi.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bologna, dat worden weer mooie plaatjes.
SPOILER: F1 kwalificatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Heb je speciaal voor de gelegenheid bolognesechips in huis gehaald?quote:Op zondag 30 juni 2024 13:04 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bologna, dat worden weer mooie plaatjes.
Victim blaming ook nog eens.quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Speciaal voor Nattekat in spoiler gezet, omdat ik niet weet of hij al gekeken heeft.Heb gewoon een samenvatting aangeslingerd gisteravondSPOILER: F1 kwalificatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die overvolle kalender heeft bij mij toch wel een punt bereikt dat het me niet meer echt boeit als ik een sessie mis.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Nee, dat was me dan weer te veel moeite.quote:Op zondag 30 juni 2024 13:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Heb je speciaal voor de gelegenheid bolognesechips in huis gehaald?
Nee. Echte slachtoffers zijn namelijk onschuldig. Jij doet het vijf dagen per week namelijk welquote:
Veel plezier!quote:Op zondag 30 juni 2024 13:52 schreef H_T het volgende:
Ik ga brommers kiek'n en daarna autootjes. Vroem!
Tsjongejongejongejongequote:
Man, man, manquote:
Is een van de renners betrapt op Adrenalina?quote:
Nee gespot in Florida.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:33 schreef H_T het volgende:
[..]
Is een van de renners betrapt op Adrenalina?
Ja. En vooral omdat die nieuwe kleuren nou ook niet gek opvallend zijn.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Toch lastig, die Jumbos die niet in het geel rijden
Dit kan nietquote:
De rest van haar account zegt ook genoeg…quote:Op zondag 30 juni 2024 16:21 schreef Meke het volgende:
Ik hoopte nog even dat het flauwe photoshop was, maar helaas
[ x ]
quote:Op zondag 30 juni 2024 16:21 schreef Meke het volgende:
Ik hoopte nog even dat het flauwe photoshop was, maar helaas
[ x ]
quote:
In Bologna met al die mensen die op de grond zaten vond ik ook niet echt het toonbeeld van veiligheid.quote:
Britse meltdownquote:Op zondag 30 juni 2024 18:11 schreef AgnesGru het volgende:
@:ESF1gamer is er al een #TeamLH Meltdown gezien de uitslag van de GP?
Ik krijg altijd stress van die mensen die zo dichtbij staan. En dan meestal wel op t laatste moment aan de kant gaan, maar toch.quote:Op zondag 30 juni 2024 18:12 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Bologna met al die mensen die op de grond zaten vond ik ook niet echt het toonbeeld van veiligheid.
Tijd voor meltdown nr2 voor de brittenquote:
Twitter is wel weer vermakelijkquote:
meltdown nr2 is ook bezig zie ikquote:
Is dit ook de schuld van Max?quote:
Alles is de schuld van maxquote:
Dat hoorde ik de bovenbuurvrouw ook al roepen, vannacht weliswaar.quote:
Ik moet nog koken, kan erger.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
Verdomme verkeerde pizza bezorgd gekregen.
Hoewel, ik krijg straks of wel de juiste nog geleverd. Dus twee voor de prijs van een. Maar ik kan er maar een op en heb nu honger.
#zwaar leven
Morgen de tweede pizza even opwarmen!quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
Hoewel, ik krijg straks of wel de juiste nog geleverd. Dus twee voor de prijs van een. Maar ik kan er maar een op en heb nu honger.
#zwaar leven
Gaat prima in de panquote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen de tweede pizza even opwarmen!
Dat wordt het plan.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Morgen de tweede pizza even opwarmen!
Ik heb vrijdag nog pizza besteld, komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
#zwaar leven
Ohh van die eerstewereldproblemenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:17 schreef ijs_beer het volgende:
#zwaar leven
Moest hem wel twee keer lezen, maar er is inderdaad een plaats genaamd Nederland in Texasquote:... liep op 15 april haar middelbare school in Nederland uit, een gehucht zo'n tachtig kilometer ten westen van Denver.
Behalve dan dat Denver niet in Texas ligt dus dat kan nietquote:Op zondag 30 juni 2024 19:48 schreef AgnesGru het volgende:
Ben een boek over Ted Bundy aan het lezen, kwam van de week ineens de volgende zin tegen:
[..]
Moest hem wel twee keer lezen, maar er is inderdaad een plaats genaamd Nederland in Texas
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_(Texas)
Ah dan heb ik verkeerd gekekenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:53 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Behalve dan dat Denver niet in Texas ligt dus dat kan niet
Dat is de namelijk de hoofdstad van Colorado en ook in die staat heb je een plaats die Nederland heet:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederland_(Colorado)
What you say?quote:Op zondag 30 juni 2024 19:43 schreef Yesse het volgende:
Ik zeg het nog maar een keer: het EK van de verrassingenwel leuk voor de neutrale kijker
De Slowaken trekken een verlenging niet meer ben ik bangquote:
Dat is natuurlijk het belangrijkste aan deze goalquote:Op zondag 30 juni 2024 19:55 schreef Arizona het volgende:
Jude Bellingham, gaat hij de redder van mijn scorito zijn?
Nee, dit wordt gewoon 3-1quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
De Slowaken trekken een verlenging niet meer ben ik bang
Niet dat soortquote:Op zondag 30 juni 2024 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet je even de uitschakeling van Schotland terugkijken.
Prima toch, eerst Roemenië, dan de winnaar van Oostenrijk-Turkije en daarna de winnaar van Zwitserland-Slowakije. Zo'n kans op een finale krijg je nooit meer.quote:Op zondag 30 juni 2024 19:59 schreef Strani het volgende:
Nou zie ik Engeland ook graag verliezen, maar een kwartfinale Zwitserland - Slowakije is ook weer niet echt een droomaffiche.
Ja maar elke keer dat het schema zo open ligt, verliezen we gewoon direct in de eerste wedstrijdquote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Prima toch, eerst Roemenië, dan de winnaar van Oostenrijk-Turkije en daarna de winnaar van Zwitserland-Slowakije. Zo'n kans op een finale krijg je nooit meer.
Liever verliezen tegen Engelandquote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Prima toch, eerst Roemenië, dan de winnaar van Oostenrijk-Turkije en daarna de winnaar van Zwitserland-Slowakije. Zo'n kans op een finale krijg je nooit meer.
Echt enorm geluk met de loting ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:01 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Daar issie alquote:
Ja nu was een golden goal wel handig geweest.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:03 schreef Redefine het volgende:
Had dit dat tenminste binnen negentig minuten gedaan. Nou moeten we nog 28 minuten afzien in de verlenging.
Ondanks de stompzinnigheid van het concept, was een golden goal hier wel handiger geweest inderdaadquote:Op zondag 30 juni 2024 20:03 schreef Redefine het volgende:
Had dit dat tenminste binnen negentig minuten gedaan. Nou moeten we nog 28 minuten afzien in de verlenging.
Ja. Ik kan mij nog het WK van 2018 herinneren. Waar er een paar wedstrijden achter elkaar waren waar één ploeg veel beter was dan de andere, maar het bleef gelijk. Twee minuten in de verlenging dan wel de goal en gelijk alle spanning weg.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ondanks de stompzinnigheid van het concept, was een golden goal hier wel handiger geweest inderdaad
Ja dat is altijd het gevoel dat overheerst bij een late gelijkmaker in een matige wedstrijd: Joepie, nog een half uur ditquote:Op zondag 30 juni 2024 20:03 schreef Redefine het volgende:
Verschil is wel dat Southgate zo slecht is dat die bus dubbel geparkeerd staat en weggesleept moet worden.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
Maar het blijft Southgate dus de bus wordt gewoon netjes geparkeerd.
Ah dus Southgate was de bestuurder van die touringcar die in Friesland in beslag genomen is?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Southgate zo slecht is dat die bus dubbel geparkeerd staat en weggesleept moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |