SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLL
Dat staat ook in de OP ja.quote:Op zondag 30 juni 2024 11:31 schreef Nober het volgende:
De enige ontmoeting tot op heden was toevallig vrij recent namelijk in maart 2024.
Als het 0-1 staat voor Slovenie dan weet ik je te vinden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik verwacht hier geen spannende pot
Doe dit maar niet weer.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:10 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat heeft die tweet te maken met het aankondigen van je eigen aanwezigheid?
Niet leuk om zo over de vriendin van een ander forumlid te pratenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doet je fiets van sedert vijfentwintig jaren het nog?
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:23 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Doet je fiets van sedert vijfentwintig jaren het nog?
Werk je database maar bij.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
Ik ben ook voor Sloveni, maar ik was ook voor Itali, Denemarken, Slowakije, Georgi en Belgi...quote:
Ik zie een patroonquote:Op maandag 1 juli 2024 20:33 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik ben ook voor Sloveni, maar ik was ook voor Itali, Denemarken, Slowakije, Georgi en Belgi...
Bijna net zo mooi als de OP.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:38 schreef franklop het volgende:
Mooie voorbeschouwing op deze wedstrijd wel
Ik zag Cucurella net ook weer bij Belgi lopenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel oneerlijk dat Hancko 2x een achtste finale mag spelen.
En hij is ook al grensrechterquote:Op maandag 1 juli 2024 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel oneerlijk dat Hancko 2x een achtste finale mag spelen.
Waarom zou je die halen voor de rust?quote:
Haxballaids.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je die halen voor de rust?
Ooit? Breekt de derde wereldoorlog bijna uit?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Net als Slowakije en Georgie geldt hier ook voor Slovenie: Dit wordt hun laatste wedstrijd.
Voor Duka Loncic uiteraard.quote:
Nou ja juichen niet. Zou het wel geinig vinden als Sloveni wint. Maar normaal gesproken gewoon Portugal. Nog een gooltje voor CR7, hebben we die hype ook weer gehad.quote:
Frankrijk - Slovenie in de kwartfinale zou ook pure aids zijn, doe maar gewoon Portugal.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat Sloveni maar stunten. Al zie ik dat niet gebeuren.
Die kwartfinale ga ik vermoedelijk toch missen.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frankrijk - Slovenie in de kwartfinale zou ook pure aids zijn, doe maar gewoon Portugal.
En Ronaldo hopelijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
we nemen na vanavond afscheid van speelstad Frankfurt.
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil nog door tot het volgende WK. (lol)
Moet hij weten.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepe ook zeker?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maak het die stokbroden helemaal makkelijk zeg.quote:
Gaan ze Frankfurt schoonvegen?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
Wir schaffen dasquote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaan ze Frankfurt schoonvegen?
Prima.
Ik mag die man niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd vervelende klootzak Luis Figo.
Ronaldo is prima. Maar 90 minuten in het commentaar, net als bij Pepe.quote:
17/6 Belgi 0-1 Slowakijequote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
Totale meltdown van die jongen met de capuchonquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-Belgi heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Er was iemand witheet.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-Belgi heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Vanwege de slechte vragen van Joep Squote:
Ik heb even gekeken, dat is niet mals!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanjequote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kwartfinale ga ik vermoedelijk toch missen.
Er ging een mod zijn boekje te buiten.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Duitsland - Spanje heb ik enorm zin in ja. Zaterdag hebben wij jubileumdag op de voetbalclub dus zou ook wel genot zijn als NL dan moet.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Dit stelt mij diep teleur.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
RW?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
Meteen in de kiem smoren dit.quote:
Die ga ik ook missen, maar het aidspotje daarna ben ik er wel bijquote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.quote:
Ga je naar Taylor Swift?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Over stokeren gesproken, waar is @GGMMquote:
Ik las stokoud.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Moet je een gevangenisstraf uitzitten?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Wat een goede smaak. Ik ga ook!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
HoD kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Morgen Nederland met vrienden, vrijdag + zaterdag Werchter en volgende week iets van het werk op dinsdag (als ik daar zin in heb). En de finale zal ik ook wel met vrienden kijken als het een beetje mee zit.quote:
DE BELGquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Alweer deze strontcommentator, slechtste die ze hebben bij de NOS
JAquote:
Jij verzaakt ook nooit he klaa... uhmm @GGMMquote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisterenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.
Voor 'de echte fan' vind ik het eigenlijk wel zielig dat Vitesse weggaatquote:
Ik zag dat je er niet mocht kamperen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisteren
Ik snap er helemaal niks van.
die staan momenteel in Papendalquote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 'de echte fan' vind ik het eigenlijk wel zielig dat Vitesse weggaat
Ik noem een @:straatcommando. en een @:remlof
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @onlogisch heeft ook een hekel aan die gastquote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.
Gemixte gevoelens waarde @GGMMquote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een miem.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:onlogisch heeft ook een hekel aan die gast
Ze ziet er nog steeds wel leuk uit ook al is ze intussen midden 30.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisteren
Dat vind ik geen leuke user.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.
Die hadden tegen Denemarken gewoon kansloos moeten verliezen en dan naar huis gekund, maar ja..quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het zou me verbazen als Sloveni een doelpunt maakt. Die komen vergeleken met andere landen nauwelijks in de laatste derde / zestien van de tegenstander.
Net als na Koninginnedag 2009?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.
Ben jij een Swiftie?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds wel leuk uit ook al is ze intussen midden 30.
Gewoon een terechte 1-1?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden tegen Denemarken gewoon kansloos moeten verliezen en dan naar huis gekund, maar ja..
Ja ik kon niemand anders verzinnen sorryquote:Op maandag 1 juli 2024 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Voornamelijk vanwege die dubieuze remlof tag maar gemixte gevoelens desalniettemin
Een Swifferquote:
Neejoh. Denemarken was 45 minuten lang veeeeeel beter. Daarna was de 2e helft slap maar Sloveni moest hem er met wat geluk in pissenquote:
O, al besproken.quote:
De eerste helft was voor Denemarken, de tweede voor Sloveni. Daar zeg je het al.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh. Denemarken was 45 minuten lang veeeeeel beter. Daarna was de 2e helft slap maar Sloveni moest hem er met wat geluk in pissen
Pepe 43quote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
Op het WK 2026 is Ronaldo al 41 en staat ie nog in de basis
Als speler-coach danquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
En een Rooney en Sneijder zijn even oud en moddervetquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
Ja dat was @yatsquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was er niet nog zo'n Vitesse-supporter die altijd bozig was?
Heeft je vriendin er 1000 voor betaald?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, nog een andere. Of was die voor Twente ofzo?quote:
Waar Rooney het dan weer wint van Sneijder omdat Rooney meer heeft bereikt na zijn carriere dan Sneijder.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En een Rooney en Sneijder zijn even oud en moddervet
Nee, maar voor zoveel kan ze het ticket minimaal kwijt.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft je vriendin er 1000 voor betaald?
Jij bedoelt Ties?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, nog een andere. Of was die voor Twente ofzo?
De nummers die ik ken zijn intussen al jaren oud, verder ook geen echte fan nee maar heb er niet per se een hekel aan.quote:
Taylor Swiftquote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Taylor Swift is best een goede zangeres.
1000 euro voor een ticket betalen is lachwekkend
Als ik om 18:30 klaar ben met werken en nog 1,5 uur met de trein moet kan ik moeilijk niet om 21:15 eten.quote:
Opgemaakte Barbie pop.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe duur is Werchter?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor Neil Young in Amerika ook. Niet te doen. Helaas.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het vervelend worden toen ze steeds met die vriend in de media kwam.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coca Colaquote:
Een kwart van dat geld ongeveer.quote:
GGMM gaat er vanuit dat iedereen boven een snackbar woontquote:Op maandag 1 juli 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Als ik om 18:30 klaar ben met werken en nog 1,5 uur met de trein moet kan ik moeilijk niet om 21:15 eten.
Daar sta je er 3 dagen voor die 1000 en mag je wel komen camperen.quote:
Ja dat was Tiesquote:Op maandag 1 juli 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het lach hier twente uit topic was ook iemand constant boos. (nee niet Drizzt)
Morgen wordt het weer gewoon bier, maak je geen zorgen.quote:
IkStampOpTacos?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In het lach hier twente uit topic was ook iemand constant boos. (nee niet Drizzt)
Genoteerdquote:
Gisteren ook geen bier gehadquote:
geel waard op zichquote:Op maandag 1 juli 2024 21:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ronaldo heeft al drie keer om een penalty gevraagd
2 uit mijn hoofd.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe vaak is er al rood gegeven dit toernooi?
2quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe vaak is er al rood gegeven dit toernooi?
Eens.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Stelling: Ronaldo is een blok aan het been van Portugal
Ja, maar ik snap ook waarom ze hem er niet uit schoppenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Al jarenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Krijg je cadeau bij alle landen waar de zomers kokend heet zijn.quote:
Gewoon op de bank laten beginnenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja, maar ik snap ook waarom ze hem er niet uit schoppen
Akkoord.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Afrika vooral dusquote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Krijg je cadeau bij alle landen waar de zomers kokend heet zijn.
AliExpressedquote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef OmniRocket het volgende:
wth... Sloveense outfit gekopieerd van een Nederlander.
Niet heel toevallig dat Portugal zonder hem Zwitserland met 6-1 oprolde.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:19 schreef Szura het volgende:
Dat was juist fantastisch.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:21 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat was ook but
Vooral omdat toch bijna iedereen alsnog door gaat
Voor Nederland ookquote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was juist fantastisch.
En ipv 1e 3e worden kan echt een verschil maken, zie Belgi.
Zie Nederlandquote:Op maandag 1 juli 2024 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was juist fantastisch.
En ipv 1e 3e worden kan echt een verschil maken, zie Belgi.
Neuh, Zuid-Europa en Zuid-Amerika.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |