Dat ligt Portugal waarschijnlijk beter dan van die kleine ploegen die een muur optrekken. Natuurlijk knap wat Slovenië gisteren deed, maar enige wil om te winnen was er eigenlijk niet. De insteek was simpelweg het zo lang mogelijk vol zien te houden om er vervolgens met veel geluk een strafschoppenserie uit te slepen en elke penalty te missen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
Frankrijk - Portugal gaat ook een draak van een wedstrijd worden.
Wellicht kan Nederland er 5/5 missen.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:49 schreef Shreyas het volgende:
Een schrale troost: Er is in Europa in ieder geval een land dat nóg slechter penalties neemt dan wij
Alleen tegen Slovenië danquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wellicht kan Nederland er 5/5 missen.
Nogal ja.. Frankrijk, Portugal, Engeland.. ze vallen allemaal tegen. Enkel Spanje, Duitsland en Zwitserland kunnen eigenlijk echt overtuigen tot nu toe.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik hier afgehaakt ben voor de tweede helft.![]()
Wat een DRAAK van een avond was dit.
'Probleem' van Frankrijk is dat ze zoveel kwaliteit hebben dat ze niet eens echt goed hoeven te spelen. Ook gisteren geven ze de hele wedstrijd eigenlijk nauwelijks iets weg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal ja.. Frankrijk, Portugal, Engeland.. ze vallen allemaal tegen. Enkel Spanje, Duitsland en Zwitserland kunnen eigenlijk echt overtuigen tot nu toe.
Ze gokten op die ene succesvolle counter. Dat was bijna gelukt, die loser miste helaas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:16 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat ligt Portugal waarschijnlijk beter dan van die kleine ploegen die een muur optrekken. Natuurlijk knap wat Slovenië gisteren deed, maar enige wil om te winnen was er eigenlijk niet. De insteek was simpelweg het zo lang mogelijk vol zien te houden om er vervolgens met veel geluk een strafschoppenserie uit te slepen en elke penalty te missen.
Toernooi was sowieso vooral leuk in de openingsweek. Daarna kakte het in met heel veel 0-0 en 1-1 wedstrijden, wat ook een gevolg is van het 'beste 3e systeem'.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogal ja.. Frankrijk, Portugal, Engeland.. ze vallen allemaal tegen. Enkel Spanje, Duitsland en Zwitserland kunnen eigenlijk echt overtuigen tot nu toe.
Het kan ook moeilijk een heel toernooi lang boeiend blijven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooi was sowieso vooral leuk in de openingsweek. Daarna kakte het in met heel veel 0-0 en 1-1 wedstrijden, wat ook een gevolg is van het 'beste 3e systeem'.
Van Frankrijk heb ik nog geen leuke wedstrijd gezien. Portugal leverde in elk geval nog tegen de Turken.
String of slip?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:50 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik ga m'n oranje slip even ophangen voor morgen en dan naar bed
Gisteren hadden ze ook 75 % balbezit. En 400 complete passes tegen Slovenië 140. Met een beetje geluk winnen ze gewoon met 4-1.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Toernooi was sowieso vooral leuk in de openingsweek. Daarna kakte het in met heel veel 0-0 en 1-1 wedstrijden, wat ook een gevolg is van het 'beste 3e systeem'.
Van Frankrijk heb ik nog geen leuke wedstrijd gezien. Portugal leverde in elk geval nog tegen de Turken.
Landen zoals Slowakije en Slovenië kunnen er gewoon niet zoveel van, in deze opzet komen die met een paar gelijkspelletjes inderdaad door een poule heen maar je ziet dat ze in een knockoutwedstrijd eigenlijk alleen maar de bus kunnen parkeren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gisteren hadden ze ook 75 % balbezit. En 400 complete passes tegen Slovenië 140. Met een beetje geluk winnen ze gewoon met 4-1.
Je gaat toch geen string dragen manquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
String of slip?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ok boomer. Wij Gen Z’s dragen allen strings.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:29 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Je gaat toch geen string dragen man
Houdt je vriendin ook toevallig van SM?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:32 schreef Document1 het volgende:
M’n vriendin vond het een hele leuke wedstrijd.
Beetje bondage is ze niet vies van.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Houdt je vriendin ook toevallig van SM?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |