Voor 'de echte fan' vind ik het eigenlijk wel zielig dat Vitesse weggaatquote:
Ik zag dat je er niet mocht kamperen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisteren
Ik snap er helemaal niks van.
die staan momenteel in Papendalquote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor 'de echte fan' vind ik het eigenlijk wel zielig dat Vitesse weggaat
Ik noem een @:straatcommando. en een @:remlof
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @onlogisch heeft ook een hekel aan die gastquote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.
Gemixte gevoelens waarde @GGMMquote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is een miem.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja @:onlogisch heeft ook een hekel aan die gast
Ze ziet er nog steeds wel leuk uit ook al is ze intussen midden 30.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisteren
Dat vind ik geen leuke user.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik gun het vooral die trein2000 ofzo niet, die Twentefan die nu constant butthurd is.
Die hadden tegen Denemarken gewoon kansloos moeten verliezen en dan naar huis gekund, maar ja..quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het zou me verbazen als Slovenië een doelpunt maakt. Die komen vergeleken met andere landen nauwelijks in de laatste derde / zestien van de tegenstander.
Net als na Koninginnedag 2009?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.
Ben jij een Swiftie?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze ziet er nog steeds wel leuk uit ook al is ze intussen midden 30.
Gewoon een terechte 1-1?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hadden tegen Denemarken gewoon kansloos moeten verliezen en dan naar huis gekund, maar ja..
Ja ik kon niemand anders verzinnen sorryquote:Op maandag 1 juli 2024 21:09 schreef Straatcommando. het volgende:
Voornamelijk vanwege die dubieuze remlof tag maar gemixte gevoelens desalniettemin
Een Swifferquote:
Neejoh. Denemarken was 45 minuten lang veeeeeel beter. Daarna was de 2e helft slap maar Slovenië moest hem er met wat geluk in pissenquote:
O, al besproken.quote:
De eerste helft was voor Denemarken, de tweede voor Slovenië. Daar zeg je het al.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neejoh. Denemarken was 45 minuten lang veeeeeel beter. Daarna was de 2e helft slap maar Slovenië moest hem er met wat geluk in pissen
Pepe 43quote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
Op het WK 2026 is Ronaldo al 41 en staat ie nog in de basis
Als speler-coach danquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
En een Rooney en Sneijder zijn even oud en moddervetquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef TLC het volgende:
Ja dat was @yatsquote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was er niet nog zo'n Vitesse-supporter die altijd bozig was?
Heeft je vriendin er 1000 voor betaald?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, nog een andere. Of was die voor Twente ofzo?quote:
Waar Rooney het dan weer wint van Sneijder omdat Rooney meer heeft bereikt na zijn carriere dan Sneijder.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En een Rooney en Sneijder zijn even oud en moddervet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |