Totale meltdown van die jongen met de capuchonquote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-België heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Er was iemand witheet.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De OP van Frankrijk-België heeft 7 likes en is schoongeveegd door een jongen met een capuchon.
Wat gebeurde daar?
Vanwege de slechte vragen van Joep Squote:
Ik heb even gekeken, dat is niet mals!quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanjequote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die kwartfinale ga ik vermoedelijk toch missen.
Er ging een mod zijn boekje te buiten.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wat gebeurde daar?
Duitsland - Spanje heb ik enorm zin in ja. Zaterdag hebben wij jubileumdag op de voetbalclub dus zou ook wel genot zijn als NL dan moet.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Dit stelt mij diep teleur.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
RW?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook geen enkele kwartfinale live zien, misschien pik ik er 1 of 2 nog op om terug te kijken.
Meteen in de kiem smoren dit.quote:
Die ga ik ook missen, maar het aidspotje daarna ben ik er wel bijquote:Op maandag 1 juli 2024 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ga alle kwartfinales missen behalve die van Nederland (als ze 'm halen). Baal vooral van het niet zien van Duitsland - Spanje
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.quote:
Ga je naar Taylor Swift?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat ga je allemaal doen dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Over stokeren gesproken, waar is @GGMMquote:
Ik las stokoud.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Moet je een gevangenisstraf uitzitten?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vandaag is zo'n beetje de laatste keer dat ik actief in het topic ben. Morgen bij Oostenrijk - Turkije wellicht en daarna alleen nog SF2 denk ik.
Wat een goede smaak. Ik ga ook!quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn vriendin wel!!
Ik absoluut niet.
HoD kijkenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over stokeren gesproken, waar is @:ggmm
Morgen Nederland met vrienden, vrijdag + zaterdag Werchter en volgende week iets van het werk op dinsdag (als ik daar zin in heb). En de finale zal ik ook wel met vrienden kijken als het een beetje mee zit.quote:
DE BELGquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef Szura het volgende:
Alweer deze strontcommentator, slechtste die ze hebben bij de NOS
JAquote:
Jij verzaakt ook nooit he klaa... uhmm @GGMMquote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef GGMM het volgende:
Hallo.
Ik verwacht eigenlijk niet zo'n leuke wedstrijd, maar hier ben ik toch
1000 euro betalen om in een ruisende Arena naar dat tyfusgejank van haar te luisterenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die Swift-gekte gaat echt de hele week uitgemolken worden in de Nederlandse media.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |