Waarom zou je die halen voor de rust?quote:
Haxballaids.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom zou je die halen voor de rust?
Ooit? Breekt de derde wereldoorlog bijna uit?quote:Op maandag 1 juli 2024 11:23 schreef Boezeidekoe het volgende:
Net als Slowakije en Georgie geldt hier ook voor Slovenie: Dit wordt hun laatste wedstrijd.
Voor Duka Loncic uiteraard.quote:
Nou ja juichen niet. Zou het wel geinig vinden als Slovenië wint. Maar normaal gesproken gewoon Portugal. Nog een gooltje voor CR7, hebben we die hype ook weer gehad.quote:
Frankrijk - Slovenie in de kwartfinale zou ook pure aids zijn, doe maar gewoon Portugal.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laat Slovenië maar stunten. Al zie ik dat niet gebeuren.
Die kwartfinale ga ik vermoedelijk toch missen.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Frankrijk - Slovenie in de kwartfinale zou ook pure aids zijn, doe maar gewoon Portugal.
En Ronaldo hopelijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
we nemen na vanavond afscheid van speelstad Frankfurt.
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die wil nog door tot het volgende WK. (lol)
Moet hij weten.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Pepe ook zeker?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja maak het die stokbroden helemaal makkelijk zeg.quote:
Gaan ze Frankfurt schoonvegen?quote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
Wir schaffen dasquote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaan ze Frankfurt schoonvegen?
Prima.
Ik mag die man niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De altijd vervelende klootzak Luis Figo.
Ronaldo is prima. Maar 90 minuten in het commentaar, net als bij Pepe.quote:
17/6 België 0-1 Slowakijequote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef Haags het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |