quote:Weer is RC Lens de tegenstander van PSV, alleen nu in Eindhoven. De nummer twee van Frankrijk van de vorige jaargang draait dit seizoen in de competitie nog niet zo goed, in deze Champions League doet de ploeg het beter.
Net als twee weken geleden is RC Lens de tegenstander van PSV in de groepsfase van de Champions League, deze keer in Eindhoven. In Frankrijk werd het 1-1 (dankzij een goal van Johan Bakayoko). Omdat PSV na drie wedstrijden pas twee punten heeft, moet de thuisclub vanavond winnen om uitzicht te houden op overwintering in de belangrijkste Europese voetbalcompetitie.
PSV versus RC Lens
Met drie punten erbij ziet de wereld er voor PSV weer een stuk florissanter uit: de ploegen in deze groep B staan dicht bij elkaar. Zonder een zege zal de ploeg van coach Peter Bosz zich moeten richten op de derde stek, die na de winterstop recht geeft op de knock-outronde in de Europa League. Het geeft in ieder geval aan dat de Europese tegenstand veel zwaarder is dan in de eigen competitie.
Waar kun je PSV vs. RC Lens kijken?
Benieuwd hoe dit afloopt? PSV vs. RC is woensdag 8 november vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggosports Voetbal
Teveel paling?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
Veerman gaat met de week zachter schieten
Daarom ook ‘op dit niveau’. Het verschil is echt bizar.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Normaal is dat juist zijn kracht. Hij valt mij in de CL tegen helaas.
Jaquote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
Duel met een hoge intensiteit
Zei hij dat nou echt
Hij weet het niet meerquote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef Caland het volgende:
Duel met een hoge intensiteit
Zei hij dat nou echt
De regen is wel van hoge intensiteit, misschien bedoelde de commentator dat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Ordnung muss sein!quote:
Ongekend.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:39 schreef Caland het volgende:
Twee goeie ingrepen van Ramalho @:coco
Precies. En dat is erg jammer want Veerman heb ik best hoog zitten en ben blij dat hij bij PSV is.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Daarom ook ‘op dit niveau’. Het verschil is echt bizar.
#viesdikquote:Op woensdag 8 november 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb nog snel eventjes een reep chocola gehaald.
Vies vet zwijnquote:Op woensdag 8 november 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat doen alleen ongestelde vrouwenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV topic weer dood topic.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:44 schreef Coco het volgende:
Nu al meer posts dan Feyenoord gisteren.
Crompouce met Amstel?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Was de crompoucee lekker? @:r-woud93
Altijd genieten met volk die zelfs een onthoofding van hun eigen spelers goed proberen te praten.quote:
Nog niemand van de bank geel?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
En jij geel, en jij geel, en jij geel!
Jij hebt die scheids vanavond nog niet opgemerkt?quote:
Linkquote:Op woensdag 8 november 2023 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd genieten met volk die zelfs een onthoofding van hun eigen spelers goed proberen te praten.
Hallo maatjequote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Pik nog net even een OPSTOOTJE mee.
Dat is het spannendste geweest van de hele eerste helft.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Pik nog net even een OPSTOOTJE mee.
Ja, niet bijzonder.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Was de crompoucee lekker? @:r-woud93
Het gaat niet om de vraag hoeveel pijn het doet, o gij die de spelregels niet kent.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die dit rood vinden hebben geen lang en gelukkig leven in het vooruitzicht.
Stelletje zacht gekookte eieren.
Dat benoem ik toch niet idiootquote:Op woensdag 8 november 2023 21:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vraag hoeveel pijn het doet, o gij die de spelregels niet kent.
Geen probleem maat. Met een gepaste note op maat ben je vast zo weer in het gareelquote:Op woensdag 8 november 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry daar liet ik mij even gaan.
En nog stoere praat ook. Mooi man.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat benoem ik toch niet idioot
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem maat. Met een gepaste note op maat ben je vast zo weer in het gareel
Ja manquote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nog stoere praat ook. Mooi man.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.
Misschien wordt het weer eens hoog tijd ja.
Leugenaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tokkie-alert.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen hebben de overburen de kerstboom al staan.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is bij voorbaat een verloren zaak.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Echt kan iemand die moderators aldaar eens goed de waarheid vertellen
Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen hebben de overburen de kerstboom al staan.
Niet alleen dat.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
Dan moet ie Leipzig kijkenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
On topic. FB doe je maar in F1.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Erasmus wees mij erop dat ik loog.
En verdomd het bleek zo
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
Gaspedaaltje drukken met een Red Bulltje in de hand is geen sport, dan ben je gewoon een tokkie.quote:
We praten hier Nederlandsquote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.
Veerman presteert gewoon te weinig. Ik zou lekker Saibari erin zetten voor Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
Na 19:00![]()
Wat een gênante sport is dit toch ook.
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.
Eens hoor, alleen duurde die hoogtijdagen van Sneijder veel te kort omdat hij een lamme kloot was die niet voor zijn sport leefde.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.
Christus te paard.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.
En bij verliesquote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Bij deze stand ben je bij winst in Sevilla al geplaatst voor de volgende ronde
Staat Clasie bij jou nog steeds op 1?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat PSV wel weer verneuken.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Daar gaan ze niet winnen, maar wel mazzel dat Arsenal waarschijnlijk met een B team naar Eindhoven komt.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Wielrennenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moderator van gesloten forum Tour de France 2023 probeert wat.
Danny of Daley?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Zipportal begint nu blind in het rond te slaan.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zoiets niet goed kan aflopen.
Stukje bejaardenflatquote:Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Verwarming staat hier nog steeds uit
#PSVisbackquote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit gaat PSV wel weer verneuken.
Iniestaquote:
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die F1 geen sport vinden maar darts wel kun je niet serieus nemen.
Ik vind beide overigens gewoon een sport.
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm bij mij staat er niet meer WK 2022.
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.
En ik doe dat soort dingen wél goed.
Verkapte felicitatiesmeekbedequote:
2 jaar. Heb een nieuwe.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welk jubileum viert jouw fiets nu?
Ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?
Nou dan open ik hem wel weerquote:Op woensdag 8 november 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.
Van hieruit van harte.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
Wat vind je van fatbikes?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
OH SHITquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is niet de crew uitgegooid
Meer dan jij dus
Ik ben toch ook niet de crew uitgegooidquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Nou vooruit, dan zeg ik er niks van.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet de crew uitgegooid
KOEKOEKquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Goh.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat @:onlogisch nog slechter is dan gedacht.
Jawel maar was max 100 kg.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef cherrycoke het volgende:
hadden ze geen krukje voor wesley?
Zo hallo zeg 🫥quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immersquote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iniesta
Xavi
Modric
Kroos
Turan
Busquets
Dan vergeet ik er misschien nog een paar maar op plek 8 of 9 kan je Sneijder prima kwijt wat mij betreft
Immersgodquote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immers
Om heel eerlijk te zijn vond ik Immers helemaal niet zo goed. Het leek heel wat omdat Pelle zo goed was en hij veel meters maakte, maar eigenlijk verrichte hij voornamelijk nutteloze arbeid. Ik zou Sneijder hoger zetten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immers
Sneijder is van Ajax. Caland is tegen Ajax.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had de gouden bal in 2010 moeten winnen debiel
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Je roept smileys op je desktop op met windowstoets + L
😁
En dark mode?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Je roept smileys op je desktop op met windowstoets + L
😁
Ik vind het een aardige jongen, maar hij heeft het denkvermogen van een wandelende tak.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneijder is van Ajax. Caland is tegen Ajax.
Met de powerknopquote:
Hij had inderdaad één topjaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had de gouden bal in 2010 moeten winnen debiel
Ik vond wel dat hij toen de gouden bal had moeten winnen, maar niet de beste van de wereld.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt.
Was hij dat seizoen het beste van de wereld?
Ik merk dat anderen het briljante van deze grap niet inzien.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze grap wel eens gemaakt.
Like gegeven dus.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond wel dat hij toen de gouden bal had moeten winnen, maar niet de beste van de wereld.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de 1-1. Eindhoven de gekste.
Dat kan toch gewoon. Die gouden bal win je imo meer op basis van prestaties.quote:
Precies, kijk naar Messi dit jaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon. Die gouden bal win je imo meer op basis van prestaties.
In je ééntje een wereldbeker winnen is alleen voor de echt groten der aarde inderdaad.quote:
Hallo schoonste van het oosten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent nog net zo vervelend als vroeger.
Hoi!
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk overigens niet, ik dacht ik kom even posten.
Die zag ik in de herhaling op Twitter. Aardige kopper.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.
Fittie was het spannendste moment in de wedstrijdquote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Technisch hebben ze wel vaardige spelers.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
Europa League is nog te hoog gegrepen voor deze teams.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
gifje?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit meequote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
We nemen een kijkje naar de tussenstand:
[ afbeelding ]
Je moet je inschrijven.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
Ze willen het graag serieus houden.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
ik wacht met smart op een post van tongemans straks dat hij *insert eindstand* allang had voorspeldquote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet nog steeds onaardigquote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze willen het graag serieus houden.
Mooie OP.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Bakayoko ookquote:
Caland is druk de Palestijnse zaak te verdedigenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
Ramalho na die eerste 2 floppers aan het begin van de wedstrijd, keurig.
@:Caland
En Mekka?quote:
Niet te vroeg juichen makkerquote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
Ramalho na die eerste 2 floppers aan het begin van de wedstrijd, keurig.
@:Caland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |