dieactequote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Jemig. Wat worden we verwend. De voorsprong voor PSV én forumgebruiker @:Buitendam dieacte de presence geeft
dieacte?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Jemig. Wat worden we verwend. De voorsprong voor PSV én forumgebruiker @:Buitendam dieacte de presence geeft
Maandje te vroeg.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Die keeper kan er inderdaad geen pepernoot van
Als Buitendam en De Cock met C O C O in hetzelfde topic aanwezig zijn is Victor Reinier nooit ver weg.quote:
Als ze verliezen zullen ze hem wel de zwarte piet toespelenquote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Koeman hoeft De Jong niet op te roepen.
Hij wil zelf nietquote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Geboren in Zwitserland ook.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet
Luuk is een landverrader
Best veel hoorquote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?
Tussentijdse pubquiz. Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Nederlandse ploeg heeft weer eens een mislukte scheidsrechter. Voor de zoveelste keer.
Aan wie moet Feyenoord dan de schuld geven?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.
Die Pool was prima. Maar over het algemeen hebben Nederlandse clubs echt kutscheidsrechters.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.
Zieke diss neefquote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan wie moet Feyenoord dan de schuld geven?
Sinti en Roma.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Het veld.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, Jermain is het met je eensquote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Lens beter
ben ik de enige
De laatste goede scheids die Nederland getroffen heeft was Ivanov in 2006.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Pool was prima. Maar over het algemeen hebben Nederlandse clubs echt kutscheidsrechters.
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antisemiet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
laten ze allemaal maar verzuipen die boeren in dat stadion
Iemand die net zo slecht typt als ikquote:
antesemiet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antesemiet.
Tsja.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antesemiet.
Tsja.
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tsja.
Ik ga nu kijken of je daar een note voor hebt gekregen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.
Blijven doneren.
Daar zouden ze nou eens wat aan moeten doen die hoge heren in Den Haag!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.
Blijven doneren.
Hoor die fransen eens brullen!quote:
Dat zijn Fransen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoor die fransen eens brullen!
dat knollenveld van jullie gaat zo helemaal kapoetquote:
Donsveermanquote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
Veerman gaat met de week zachter schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
Veerman gaat met de week zachter schieten
Normaal is dat juist zijn kracht. Hij valt mij in de CL tegen helaas.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom kan Veerman op dit niveau nooit eens fatsoenlijk afdrukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |