quote:Weer is RC Lens de tegenstander van PSV, alleen nu in Eindhoven. De nummer twee van Frankrijk van de vorige jaargang draait dit seizoen in de competitie nog niet zo goed, in deze Champions League doet de ploeg het beter.
Net als twee weken geleden is RC Lens de tegenstander van PSV in de groepsfase van de Champions League, deze keer in Eindhoven. In Frankrijk werd het 1-1 (dankzij een goal van Johan Bakayoko). Omdat PSV na drie wedstrijden pas twee punten heeft, moet de thuisclub vanavond winnen om uitzicht te houden op overwintering in de belangrijkste Europese voetbalcompetitie.
PSV versus RC Lens
Met drie punten erbij ziet de wereld er voor PSV weer een stuk florissanter uit: de ploegen in deze groep B staan dicht bij elkaar. Zonder een zege zal de ploeg van coach Peter Bosz zich moeten richten op de derde stek, die na de winterstop recht geeft op de knock-outronde in de Europa League. Het geeft in ieder geval aan dat de Europese tegenstand veel zwaarder is dan in de eigen competitie.
Waar kun je PSV vs. RC Lens kijken?
Benieuwd hoe dit afloopt? PSV vs. RC is woensdag 8 november vanaf 21:00 uur te zien op RTL7 & Ziggosports Voetbal
Ik zie het somber in.quote:Op vrijdag 3 november 2023 22:11 schreef Caland het volgende:
Ik hoop voor mijn PSV vrienden dat ze voor het eerst in 10 jaar ofzo een CL potje winnen
0-3quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
21:00 PSV - Lens | RTL7/Ziggo Sport Voetbal
@:maxi-mus
@:Oriente
@:Sked
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:DombohetOlifantje1
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Erasmus
@:Epistaxiophobia
Gisteren helaas geen winnaar.
0-2quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-1quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-1quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op woensdag 8 november 2023 17:35 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
De Feyenoord users stemmen over het algemeen tegen de andere Nederlandse clubs.
2-1quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:Sked 1-1
@:Scrummie 0-2
@:onlogisch 0-3
@:Tarado 3-1
@:Erasmus 0-1
Gelukkig ben ik niet zoquote:Op woensdag 8 november 2023 17:35 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Meestal ook de mensen die niet juichen voor Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:35 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Ik schaam mij ervoor. Ze zijn er allemaal maar in gaan geloven na vorig seizoen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Meestal ook de mensen die niet juichen voor Nederlandse clubs.
Maar voorgaande seizoenen hebben ze vast ook niet zitten juichen.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schaam mij ervoor. Ze zijn er allemaal maar in gaan geloven na vorig seizoen.
1-0quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Waterman.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Benieuwd welke analisten met een PSV verleden dit keer aanschuiven
Fons Spooren.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:51 schreef PSVCL het volgende:
Mwah, twee users die geestelijk niet helemaal volwaardig zijn.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:35 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Theo Lucius samen met die dikke met zijn fotocamera.quote:Op woensdag 8 november 2023 18:51 schreef PSVCL het volgende:
zie psv wel winnen. Maar de druk zit er goed op. Verliezen en je bent klaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:01 schreef DobbyDob het volgende:
PSV moet winnen. Zal toch wel enorm teleurstellend zijn als onze topclubs worden uitgeschakeld door Italiaanse en Franse middenmoters.
Ik herken me hier niet in.quote:Op woensdag 8 november 2023 17:35 schreef Coco het volgende:
Leuk feitje:
Uitgemolken troep.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:19 schreef Zipportal het volgende:
We schijten het topic gewoon vol. GTA 6 zeg het maar. @:coco
Met die Ramalho wordt het wel pittigquote:Op woensdag 8 november 2023 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zie psv wel winnen. Maar de druk zit er goed op. Verliezen en je bent klaar.
Dit zijn teksten.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:12 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
zie psv wel winnen. Maar de druk zit er goed op. Verliezen en je bent klaar.
Voor dat soort inzichten zit je toch op dit forum ouwe reus.quote:
die kan er niks van idd.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:38 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Met die Ramalho wordt het wel pittig
2-0quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 2-1
@:PicoMMP 2-1
@:Mexicanobakker 2-2
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:3rr0r 2-1
@:Epistaxiophobia 1-0
@:Caland 3-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Wie beschermt ons dan?quote:Op woensdag 8 november 2023 19:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag hij van geluk spreken dat @:GGMM vakantie heeft.
Qua BMI welquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Sneijder en Dikke Theo aan de desk. Echte PSV'ers. @:PSVCL
Toch netjes van RTL.
Dan gaat de TV pas om 5 voor 9 aanquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Toch netjes van RTL.
Bosze bollenquote:Op woensdag 8 november 2023 19:59 schreef Zipportal het volgende:
Toch netjes van RTL.
Amerikaan he, goed voor de Netflixdocu.quote:
0-4quote:Op woensdag 8 november 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
@:fetX 2-1
@:GGMM 2-0
@:PicoMMP 2-1
@:Mexicanobakker 2-2
@:DombohetOlifantje1 3-1
@:3rr0r 2-1
@:Epistaxiophobia 1-0
@:Caland 3-1
quote:Op woensdag 8 november 2023 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kinderen horen dan in bed te liggen.
Prima tetten.quote:
Ik sla dit over hoor.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Zitten we klaar?
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Walgelijk gedrag, zie ook @Orientequote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tentakels van zijn vriendin nemen @:Scrummie langzaam maar zeker over van ons
Misschien kan jij later een review plaatsen van zijn nieuwe lamp.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sla ook over, ik ga vanavond facetimen (met @:scrummie )
Dit kan toch niet beste onlo.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn sinds 2015.
Je hebt die afspraak toch zelf gemaaktquote:Op woensdag 8 november 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen een kappersafspraak, maar ik heb geen bevestiging ontvangen, dus ik heb geen idee hoe laat ik precies ben.
Dit vind ik erg irritant.
Gewoon om 8 uur voor de deur staan en wachten tot je aan de beurt bent.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen een kappersafspraak, maar ik heb geen bevestiging ontvangen, dus ik heb geen idee hoe laat ik precies ben.
Dit vind ik erg irritant.
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt die afspraak toch zelf gemaakt
Dat zal dan wel komen omdat ze zo druk is.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.
Gelukkig houdt ie ons nooit heel lang in spanningquote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Het is wachten op de eerste blunder van Ramalho.
@:Caland
Nee ik ga gewoon naar de Kinki. Hun online systeem is brak, dit is mij al een keer eerder overkomenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zal dan wel komen omdat ze zo druk is.
Weet je wie met pepernoten strooit?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb het al gezien, die keeper van Lens kan er geen pepernoot van.
Je weet dit al weken en belt er niet even achteraan. Hmmm.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.
Waarom zou je naar van die kwebbelkutten gaan die net van de kappersopleiding komen terwijl er op elke hoek van de straat tegenwoordig een barbiertje cq. witwaszaak te vinden is.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon naar de Kinki. Hun online systeem is brak, dit is mij al een keer eerder overkomen
Gepeperde notes eerderquote:Op woensdag 8 november 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je wie met pepernoten strooit?
Heb je daar statistieken bij om je punt te bevestigen?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb het al gezien, die keeper van Lens kan er geen pepernoot van.
Voor sommige onder ons is dit het enige vrouwelijke contact in het leven.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je naar van die kwebbelkutten gaan die net van de kappersopleiding komen terwijl er op elke hoek van de straat tegenwoordig een barbiertje cq. witwaszaak te vinden is.
En de tandartsassistente dan?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Voor sommige onder ons is dit het enige vrouwelijke contact in het leven.
[ afbeelding ]
Dat is niet zo moeilijk bij PSV.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
RC Lens heeft de zwakke plek al gevonden
Omdat ze mijn haartjes bijzonder goed knippenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je naar van die kwebbelkutten gaan die net van de kappersopleiding komen terwijl er op elke hoek van de straat tegenwoordig een barbiertje cq. witwaszaak te vinden is.
Goh.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:04 schreef Caland het volgende:
Het is dat Dest wakker is want Ramalho gleed weer eens weg
We zijn 4 minuten onderwegquote:Op woensdag 8 november 2023 21:05 schreef DobbyDob het volgende:
PSV in Europa is wel een meme aan het worden.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:05 schreef DobbyDob het volgende:
PSV in Europa is wel een meme aan het worden.
Behalve de mensen die een achterlopende stream hebben natuurlijk.quote:
Bijzonder dat @DombohetOlifantje1 via een stream kijkt.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Behalve de mensen die een achterlopende stream hebben natuurlijk.
Dit is een aanname.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Bijzonder dat @:dombohetolifantje1 via een stream kijkt.
Deden ze bij PSV ook maar eens wat aan hun aanname.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is al gevallenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:09 schreef onlogisch het volgende:
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Die dikke zit gewoon met een shirtje aan.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:08 schreef Caland het volgende:
Heeft die dikke zijn camera nu ook onder een poncho @:zipportal
dieactequote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Jemig. Wat worden we verwend. De voorsprong voor PSV én forumgebruiker @:Buitendam dieacte de presence geeft
dieacte?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:15 schreef onlogisch het volgende:
Jemig. Wat worden we verwend. De voorsprong voor PSV én forumgebruiker @:Buitendam dieacte de presence geeft
Maandje te vroeg.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:14 schreef Zorro het volgende:
Die keeper kan er inderdaad geen pepernoot van
Als Buitendam en De Cock met C O C O in hetzelfde topic aanwezig zijn is Victor Reinier nooit ver weg.quote:
Als ze verliezen zullen ze hem wel de zwarte piet toespelenquote:
Dat bepaal jij niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Koeman hoeft De Jong niet op te roepen.
Hij wil zelf nietquote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:17 schreef Zipportal het volgende:
Geboren in Zwitserland ook.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij wil zelf niet
Luuk is een landverrader
Best veel hoorquote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?
Tussentijdse pubquiz. Leuk!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:19 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Hoeveel spitsen zijn er met goals in de Champions League dit seizoen?
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:20 schreef Saekerhett het volgende:
Nederlandse ploeg heeft weer eens een mislukte scheidsrechter. Voor de zoveelste keer.
Aan wie moet Feyenoord dan de schuld geven?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.
Die Pool was prima. Maar over het algemeen hebben Nederlandse clubs echt kutscheidsrechters.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Gisteren gemist. Beste scheids die ik in hele lange tijd heb gezien.
Zieke diss neefquote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Aan wie moet Feyenoord dan de schuld geven?
Sinti en Roma.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Het veld.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:21 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, Jermain is het met je eensquote:Op woensdag 8 november 2023 21:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik vind Lens beter
ben ik de enige
De laatste goede scheids die Nederland getroffen heeft was Ivanov in 2006.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:22 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Die Pool was prima. Maar over het algemeen hebben Nederlandse clubs echt kutscheidsrechters.
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antisemiet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
laten ze allemaal maar verzuipen die boeren in dat stadion
Iemand die net zo slecht typt als ikquote:
antesemiet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antesemiet.
Tsja.
niet mijn probleemquote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
En al je dit bj een ajax wedstrijd zegt en boeren vervangt door joden ben je ineens antesemiet.
Tsja.
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:25 schreef Zorro het volgende:
[..]
Tsja.
Ik ga nu kijken of je daar een note voor hebt gekregen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.
Blijven doneren.
Daar zouden ze nou eens wat aan moeten doen die hoge heren in Den Haag!quote:Op woensdag 8 november 2023 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kut Belgen en kut Fransen mag je wel zeggen hier. Maar kut Turken weer niet.
Blijven doneren.
Hoor die fransen eens brullen!quote:
Dat zijn Fransen.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:27 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Hoor die fransen eens brullen!
dat knollenveld van jullie gaat zo helemaal kapoetquote:
Donsveermanquote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
Veerman gaat met de week zachter schieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Valt mij ook op.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef Zorro het volgende:
Veerman gaat met de week zachter schieten
Normaal is dat juist zijn kracht. Hij valt mij in de CL tegen helaas.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:31 schreef VEM2012 het volgende:
Waarom kan Veerman op dit niveau nooit eens fatsoenlijk afdrukken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |