Prima tetten.quote:
Ik sla dit over hoor.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:42 schreef onlogisch het volgende:
Zitten we klaar?
@:Zipportal
@:Scrummie
@:Wereldgozer
Walgelijk gedrag, zie ook @Orientequote:Op woensdag 8 november 2023 20:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De tentakels van zijn vriendin nemen @:Scrummie langzaam maar zeker over van ons
Misschien kan jij later een review plaatsen van zijn nieuwe lamp.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik sla ook over, ik ga vanavond facetimen (met @:scrummie )
Dit kan toch niet beste onlo.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou voor het eerst zijn sinds 2015.
Je hebt die afspraak toch zelf gemaaktquote:Op woensdag 8 november 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen een kappersafspraak, maar ik heb geen bevestiging ontvangen, dus ik heb geen idee hoe laat ik precies ben.
Dit vind ik erg irritant.
Gewoon om 8 uur voor de deur staan en wachten tot je aan de beurt bent.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb morgen een kappersafspraak, maar ik heb geen bevestiging ontvangen, dus ik heb geen idee hoe laat ik precies ben.
Dit vind ik erg irritant.
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je hebt die afspraak toch zelf gemaakt
Dat zal dan wel komen omdat ze zo druk is.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.
Gelukkig houdt ie ons nooit heel lang in spanningquote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Coco het volgende:
Het is wachten op de eerste blunder van Ramalho.
@:Caland
Nee ik ga gewoon naar de Kinki. Hun online systeem is brak, dit is mij al een keer eerder overkomenquote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat zal dan wel komen omdat ze zo druk is.
Weet je wie met pepernoten strooit?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb het al gezien, die keeper van Lens kan er geen pepernoot van.
Je weet dit al weken en belt er niet even achteraan. Hmmm.quote:Op woensdag 8 november 2023 20:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, enkele weken terug, de kapster die ik wilde is een drukke vrouw. Nu zocht ik op hoe laat ik ook alweer precies was, en ik zie dat ze mij geen bevestiging hebben gestuurd.
Waarom zou je naar van die kwebbelkutten gaan die net van de kappersopleiding komen terwijl er op elke hoek van de straat tegenwoordig een barbiertje cq. witwaszaak te vinden is.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee ik ga gewoon naar de Kinki. Hun online systeem is brak, dit is mij al een keer eerder overkomen
Gepeperde notes eerderquote:Op woensdag 8 november 2023 21:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Weet je wie met pepernoten strooit?
Heb je daar statistieken bij om je punt te bevestigen?quote:Op woensdag 8 november 2023 20:59 schreef Caland het volgende:
Ik heb het al gezien, die keeper van Lens kan er geen pepernoot van.
Voor sommige onder ons is dit het enige vrouwelijke contact in het leven.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je naar van die kwebbelkutten gaan die net van de kappersopleiding komen terwijl er op elke hoek van de straat tegenwoordig een barbiertje cq. witwaszaak te vinden is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |