In je ééntje een wereldbeker winnen is alleen voor de echt groten der aarde inderdaad.quote:
Hallo schoonste van het oosten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent nog net zo vervelend als vroeger.
Hoi!
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk overigens niet, ik dacht ik kom even posten.
Die zag ik in de herhaling op Twitter. Aardige kopper.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.
Fittie was het spannendste moment in de wedstrijdquote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Technisch hebben ze wel vaardige spelers.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
Europa League is nog te hoog gegrepen voor deze teams.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
gifje?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit meequote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
We nemen een kijkje naar de tussenstand:
[ afbeelding ]
Je moet je inschrijven.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
Ze willen het graag serieus houden.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
ik wacht met smart op een post van tongemans straks dat hij *insert eindstand* allang had voorspeldquote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet nog steeds onaardigquote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze willen het graag serieus houden.
Mooie OP.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Bakayoko ookquote:
Caland is druk de Palestijnse zaak te verdedigenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
Ramalho na die eerste 2 floppers aan het begin van de wedstrijd, keurig.
@:Caland
En Mekka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |