Immersgodquote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immers
Om heel eerlijk te zijn vond ik Immers helemaal niet zo goed. Het leek heel wat omdat Pelle zo goed was en hij veel meters maakte, maar eigenlijk verrichte hij voornamelijk nutteloze arbeid. Ik zou Sneijder hoger zetten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immers
Sneijder is van Ajax. Caland is tegen Ajax.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had de gouden bal in 2010 moeten winnen debiel
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Je roept smileys op je desktop op met windowstoets + L
😁
En dark mode?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
Je roept smileys op je desktop op met windowstoets + L
😁
Ik vind het een aardige jongen, maar hij heeft het denkvermogen van een wandelende tak.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sneijder is van Ajax. Caland is tegen Ajax.
Met de powerknopquote:
Hij had inderdaad één topjaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had de gouden bal in 2010 moeten winnen debiel
Ik vond wel dat hij toen de gouden bal had moeten winnen, maar niet de beste van de wereld.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Klopt.
Was hij dat seizoen het beste van de wereld?
Ik merk dat anderen het briljante van deze grap niet inzien.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze grap wel eens gemaakt.
Like gegeven dus.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond wel dat hij toen de gouden bal had moeten winnen, maar niet de beste van de wereld.
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:24 schreef Zipportal het volgende:
Tijd voor de 1-1. Eindhoven de gekste.
Dat kan toch gewoon. Die gouden bal win je imo meer op basis van prestaties.quote:
Precies, kijk naar Messi dit jaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon. Die gouden bal win je imo meer op basis van prestaties.
In je ééntje een wereldbeker winnen is alleen voor de echt groten der aarde inderdaad.quote:
Hallo schoonste van het oosten.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:26 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je bent nog net zo vervelend als vroeger.
Hoi!
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik kijk overigens niet, ik dacht ik kom even posten.
Die zag ik in de herhaling op Twitter. Aardige kopper.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Je hebt een wereldgoal van Luuk gemist.
Fittie was het spannendste moment in de wedstrijdquote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Technisch hebben ze wel vaardige spelers.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
Europa League is nog te hoog gegrepen voor deze teams.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:29 schreef Elan het volgende:
Dat Lens kan er echt helemaal niks van. Leuk Europa Liek affiche.
gifje?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:28 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit meequote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
We nemen een kijkje naar de tussenstand:
[ afbeelding ]
Je moet je inschrijven.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
Ze willen het graag serieus houden.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Waarom neem je mij voorspellingen nooit mee
ik wacht met smart op een post van tongemans straks dat hij *insert eindstand* allang had voorspeldquote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet nog steeds onaardigquote:Op woensdag 8 november 2023 22:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze willen het graag serieus houden.
Mooie OP.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:30 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
Bakayoko ookquote:
Caland is druk de Palestijnse zaak te verdedigenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:41 schreef Coco het volgende:
Ramalho na die eerste 2 floppers aan het begin van de wedstrijd, keurig.
@:Caland
En Mekka?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |