Iniestaquote:
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die F1 geen sport vinden maar darts wel kun je niet serieus nemen.
Ik vind beide overigens gewoon een sport.
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm bij mij staat er niet meer WK 2022.
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.
En ik doe dat soort dingen wél goed.
Verkapte felicitatiesmeekbedequote:
2 jaar. Heb een nieuwe.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welk jubileum viert jouw fiets nu?
Ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?
Nou dan open ik hem wel weerquote:Op woensdag 8 november 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.
Van hieruit van harte.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
Wat vind je van fatbikes?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |