Dan beter helemaal geen straf anders neemt niemand meer dat risikoquote:Op zondag 30 juni 2019 17:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
5 sec voor max en 5 sec voor leclerc wegens het veroorzaken van een aanrijding en klaar.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:11:57Agree with all of this. Leclerc should have defended the inside. Once Max is completely alongside, that's his corner. https://t.co/NepJcPJqVg reageer retweet
Ja ik snap het hij gaat natuurlijk tot mode 10 en 11 is de "overclock" modequote:Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Dat 'mode 11' was dus Honda's max power, toen op het eind
En Marko had het over een significant upgrade van Honda. Al kan je wat hij zegt niet al te nauw nemen. Maar als ze chassis weer op orde krijgen en motor upgrade blijkt sterk doe je mee. Singapore is een RB circuit, hopelijk voor de RB15 ook. Mexico lastig inschatten, de turbo van de Renault ging daar lekker op hoogte.quote:
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef Kyran het volgende:
Rosberg stuurt niet in en vertraagt extra om Max niet in te laten sturen. Rosberg voorkomt dus dat Max uberhaupt de bocht kan halen, want er is geen ruimte en Max kan gewoon NIET insturen.
Incident gebeurt dus eigenlijk al voordat ze de bocht ingaan. Rosberg gaat rechtdoor, niet rechtsaf.
Max stuurt wel gewoon in vandaag en Leclerc heeft MEER DAN VOLDOENDE ruimte om in te sturen en Leclerc stuurt ook gewoon in. In plaats van te liften en zijn verlies te nemen blijft Leclerc naast Max en stuurt ook nog eensr naar rechts en raakt dus Max en niet andersom. Max stuurt ondertussen de hele tijd naar rechts.
Incident gebeurt dus pas bij het uitkomen van de bocht en niet er voor zoals met Rosberg het geval was.
Als je deze twee gebeurtenissen niet uitelkaar kan houden en 1 op 1 blijft vergelijken dan moet je echt gaan dammen ofzo ....
Hebben de courreurs zelf gewild............quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
Ze moeten nog op gesprek.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
https://www.fia.com/documentsquote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
Zandvoort zal gewoon uitverkocht zijn en Oostenrijk ook weer 20k nl fans..quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
We willen racen zien. Geen mietjes sport waar niks mag. Ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben de courreurs zelf gewild............
Dank je...pis bijna in mijn broekquote:Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/documents
Maar duurt nog wel even hoor. Ze moesten zich om 18:00 melden. Uitslag zal minimaal een half uur duren.
Precies wat ik al zei. Als je als Leclerc zijnde Verstappen zo snel ziet naderen in je spiegel ben je wel echt een beginner als je geen verdedigende actie inzet. Hij liet de deur wagenwijd openstaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:00 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:11:57Agree with all of this. Leclerc should have defended the inside. Once Max is completely alongside, that's his corner. https://t.co/NepJcPJqVg reageer retweet
Waarom wilt niemand begrijpen dat dit precies is waar bijna alle courreurs jarenlang om gevraagd hebben??quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef NicolasJoy het volgende:
't zou de eerste race zijn waarbij men weer op 't puntje van z'n stoel zit (met vlagen dan). Eindelijk een stap in de goede richting. Mocht dit nu aangepast worden dan hebben we weer 14 dagen gezeik over straffen en geen reet aan.
Enige actie die we tegenwoordig hebben in de F1 (met uitzondering van deze race)quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef NicolasJoy het volgende:
't zou de eerste race zijn waarbij men weer op 't puntje van z'n stoel zit (met vlagen dan). Eindelijk een stap in de goede richting. Mocht dit nu aangepast worden dan hebben we weer 14 dagen gezeik over straffen en geen reet aan.
Ook Verstappen kiest zo'n lijn dat hij vervolgens met full lock geen ruimte meer voor Leclerc laat. Die keuze is al gemaakt voor het uitkomen van de bocht, daarin zijn beide situaties gelijk. Nogmaals, ik vind er ook veel voor te zeggen om dit toe te staan, maar dat is niet de huidige situatie.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Leclerc heeft genoeg ruimte om in te sturen. De ruimte verdwijnt pas bij het uitkomen van de bocht na de apex. Het voorbeeld dat jij aanhaalt gaat over het insturen van de bocht, niet het uitkomen.
Vast wel, de meerderheid van Hamilton neem ik aan.quote:Dat jaar waren er genoeg voorbeelden waarbij dit bij het uitkomen van de bocht niet bestraft is.
Geloof me, gaan er een hoop afhaken. Al die stomme regeltjes. Verziekt de intensie van de sport. Man tegen man. Mekaar kunnen raken.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zandvoort zal gewoon uitverkocht zijn en Oostenrijk ook weer 20k nl fans..
T werkt de sport wel naar de knoppen, maar niet zo hard
kunnen allemaal hooligans wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef Kyran het volgende:
Fans al op campin, circuit leeg, kom maar op met beslissing.
Als ik Liberty Media eigenaar was zou ik toch even heel snel een telefoontje doen van "waag het niet".
Mja, laten we dat maar als 'norm' nemen voor de toekomst niet waar?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast wel, de meerderheid van Hamilton neem ik aan.
twitter:hopintung twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:58:251/3 VER-LEC Incident laat zien hoe intelligent LEC is als rijder, hij wist dat VER niet te houden was. Vrijwel iedere coureur zou binnenlijn volledig hebben afgedekt, maar LEC wist dat in dat geval VER met veel betere exit uit T3 plus DRS er sowieso langs was gekomen voor T4. reageer retweet
twitter:hopintung twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:58:442/3 Met wijdere lijn en extra deploy kon LEC die aanval richting T4 pareren, zoals hij ook deed. Plus door de deur open te zetten, wist hij dat VER erin zou duiken en (in de trend van afgelopen races) in geval van contact dit door stewards zou worden bekeken. Hetgeen is gebeurd. reageer retweet
We hebben helaas al veel te veel van dit soort negatieve beslissingen gezien. Vettel vs Hamilton 5 sec, Max vs Bottas 5 sec en zo waren er geloof ik nog wel een paar te noemen dit seizoen alleen al...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geloof me, gaan er een hoop afhaken. Al die stomme regeltjes. Verziekt de intensie van de sport. Man tegen man. Mekaar kunnen raken.
racing incidentquote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou Niki Lauda gezegd hebben over het gevecht LeClerc vs Verstappen...
Ah, we hebben een kenner.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Wat was er met Vettel aan de hand? Op de soft band en nog geen deuk in een pakkie boter rijden...
De regels zijn volledig doorgeslagen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:05 schreef Dutchguy het volgende:
Dit is toch gewoon een racing incident? Vroegah was dat in de race al duidelijk. Dat er nu steeds zo lang na de race nog over gesproken moet worden is zo schadelijk voor deze sport.
mee eens maar een snelle slechte beslissing is ook niet prettigquote:Op zondag 30 juni 2019 18:05 schreef Dutchguy het volgende:
Dit is toch gewoon een racing incident? Vroegah was dat in de race al duidelijk. Dat er nu steeds zo lang na de race nog over gesproken moet worden is zo schadelijk voor deze sport.
Mja, zonder gein... lijkt erop dat het gewoon te warm was voor de (normaal gesproken) snelste band... gegokt en verloren helaasquote:
Wel een dikke cringe, vorige race voor hard racen pleiten en nu dat antwoord gevenquote:
zou helmut stiekem aan de knoppen hebben gedraaid?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach, vorige race leek die Renault nog beter te draaien dan de Honda
Kotszakje wel bij de hand hebben voor het beginquote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef Kyran het volgende:
Brundle maakt wel even gehakt van Binotto. Held
Wat dacht je van Alonsoquote:
hij pleit wel voor dat harde racen, maar pas als de nieuwe regels er zijnquote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een dikke cringe, vorige race voor hard racen pleiten en nu dat antwoord geven
Vettel is passé.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Wat was er met Vettel aan de hand? Op de soft band en nog geen deuk in een pakkie boter rijden...
He Binotto, in Canada was het nog gewoon racen toch?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef Kyran het volgende:
Kom, ik vind het een beetje onzin wat hij verkondigt, wel hard racen willen maar nu de regels gebruiken voor eigen winst.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:09 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
hij pleit wel voor dat harde racen, maar pas als de nieuwe regels er zijn
Sowieso, als teambaas die twee incidenten met elkaar vergelijkenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:10 schreef Justevo het volgende:
[..]
He Binotto, in Canada was het nog gewoon racen toch?
Van wel meer ook, inclusief Vettel. Ook in andere jaren.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ook Verstappen kiest zo'n lijn dat hij vervolgens met full lock geen ruimte meer voor Leclerc laat. Die keuze is al gemaakt voor het uitkomen van de bocht, daarin zijn beide situaties gelijk. Nogmaals, ik vind er ook veel voor te zeggen om dit toe te staan, maar dat is niet de huidige situatie.
[..]
Vast wel, de meerderheid van Hamilton neem ik aan.
quote:
Strakke inhaalactie vs je auto niet onder controle hebbenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:11 schreef Kyran het volgende:
[..]
Sowieso, als teambaas die twee incidenten met elkaar vergelijkenDan snap je het ook niet hoor.
Brundlequote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef Kyran het volgende:
Inderdaad, uiteindelijk is banden management en koeling doorslaggevend gebleken deze Grand Prix.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ach, vorige race leek die Renault nog beter te draaien dan de Honda
Ook zijn gezichtsuitdrukking is geniaalquote:
Je merkt wel, en dat snap ik wel bij een miljardenindustrie, dat ze persoonlijk ook liever zien dat stewards zich er niet mee bemoeien..quote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel een dikke cringe, vorige race voor hard racen pleiten en nu dat antwoord geven
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:13 schreef nogeenoudebekende het volgende:
De FIA site trekt het niet helemaal geloof ik.
quote:
Hele punt is ook al jaren dat ze niet constant zijn, dan kan je de regels gaan veranderen maar dat maakt dan ook geen fluit verschil.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Je merkt wel, en dat snap ik wel bij een miljardenindustrie, dat ze persoonlijk ook liever zien dat stewards zich er niet mee bemoeien..
.. Maar er is al zoveel bemoeid dat je als gevolg dit gedoe krijgt, dit getouwtrek om penalties.
Kan ze niet echt kwalijk nemen dat ze niet gaan zeggen van wij vinden het geen penalty.
Het is afgelopen seizoenen gewoon al verneukt. Charlie had aan de rem moeten trekken.
100.000 nederlanders in oostenrijk ookquote:Op zondag 30 juni 2019 18:08 schreef fetX het volgende:
Ik word echt woedend als ze hier een straf voor gaan geven.
Vettel startte 9e dankzij de fuck up van Ferrari. Hij heeft een uitstekende start en klimt daarna snel naar de 4e plek. Ferrari verneukt zijn pitstop wat hem 6 seconden kost. Dan houdt hij Verstappen met de snelste auto nog een ronde of 3-4 goed op. Vervolgens roept Ferrari hem te snel de pits in waardoor hij voorzichtig moet zijn met de softs en ging hij pas een rondje of 8 voor het einde stampen. Toen kon hij Bottas niet meer pakken, anders hadden we de beste 3 coureurs op het podium gehad.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Komt meer nuttigs uit dan bij jou in ieder geval
Veel hoogteverschil, dan komt het aan op kracht in andere toerengebieden. Het was warm, dus veel bandenslijtage.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:06 schreef 3rr0r het volgende:
Maar Mercedes viel dus tegen, Hamilton door schade, maar wat was Bottas z'n excuus? Als je zo oppermachtig bent al het seizoen, wat is er dan zo uniek aan deze track waardoor het hier dan niet zo is?
Laatste 2 keer dat ze Max van het podium haalden was het iig voor de ceremonie...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:20 schreef Mothzor het volgende:
Bijna 2 uur na de finish en ik zit te F5'en om te kijken wat de definitieve uitslag is.
Hoe bedoel je deze sport is kapot...
Bij wielrennen weet je 5 jaar later niet eens zeker wie de Tour gewonnen heeft.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:20 schreef Mothzor het volgende:
Bijna 2 uur na de finish en ik zit te F5'en om te kijken wat de definitieve uitslag is.
Hoe bedoel je deze sport is kapot...
Wielrennen is dan ook geen sport.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij wielrennen weet je 5 jaar later niet zeker wie de Tour gewonnen heeft.
Nee maar wielrenners zijn ook kut...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb de race opnieuw aangezet, kijken of ze tot een beslissing komen voor Max Leclerc inhaaltquote:Op zondag 30 juni 2019 18:21 schreef gbm het volgende:
[..]
Laatste 2 keer dat ze Max van het podium haalden was het iig voor de ceremonie...
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Bij wielrennen weet je 5 jaar later niet eens zeker wie de Tour gewonnen heeft.
Je uit vaak je kritiek (al dan niet terecht op RBR) en pretendeert dat het geen topteam is.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:18 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel startte 9e dankzij de fuck up van Ferrari. Hij heeft een uitstekende start en klimt daarna snel naar de 4e plek. Ferrari verneukt zijn pitstop wat hem 6 seconden kost. Dan houdt hij Verstappen met de snelste auto nog een ronde of 3-4 goed op. Vervolgens roept Ferrari hem te snel de pits in waardoor hij voorzichtig moet zijn met de softs en ging hij pas een rondje of 8 voor het einde stampen. Toen kon hij Bottas niet meer pakken, anders hadden we de beste 3 coureurs op het podium gehad.
[..]
Veel hoogteverschil, dan komt het aan op kracht in andere toerengebieden. Het was warm, dus veel bandenslijtage.
Maar Hamilton reed zijn vleugel stuk en als het allemaal niet van een leien dakje gaat wil hij nog wel eens matig rijden. Bottas deed het wel beter maar was ook weer eens niet in een heroische bui.
met de fia weet je 't maar nooitquote:Op zondag 30 juni 2019 18:22 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik heb de race opnieuw aangezet, kijken of ze tot een beslissing komen voor Max Leclerc inhaalt
Max moet eerst nuchter wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:22 schreef Breekfast het volgende:
De stewards worden voor hun veiligheid eerst naar een andere locatie gebracht
Ik begin dartsen steeds eerlijker te vinden.quote:
Ja, gisteren ook al de druk uit zijn kleppen gereden.quote:
Jij kijkt alleen darten als het WK begint.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik begin dartsen steeds eerlijker te vinden.
quote:
Mja, hij bezwijkt ook meestal onder de druk...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, gisteren ook al de druk uit zijn kleppen gereden.
Co zat ook aan het spul.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jij kijkt alleen darten als het WK begint.
die hebben toch 4 wk's per jaarquote:Op zondag 30 juni 2019 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zondag 30-06-2019 om 18:23:49Marko ziet Red Bull vaker winnen in 2019: "Krijgen meer vermogen" https://t.co/qqL5Q7YRTN https://t.co/0El9syKcHe reageer retweet
Wel enorm veel mensem gelapt.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef RAVW het volgende:
En ook mooi vandaag er waren geen uitvallers volgens mij
Maar was deze overwinning te danken aan het Honda-vermogen?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef THEFXR het volgende:
twitter:GPUpdate_nl twitterde op zondag 30-06-2019 om 18:23:49Marko ziet Red Bull vaker winnen in 2019: "Krijgen meer vermogen" https://t.co/qqL5Q7YRTN https://t.co/0El9syKcHe reageer retweet
hij bleef het wel doenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Maar was deze overwinning te danken aan het Honda-vermogen?
hij reed zo hard, moet haast welquote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
wat moeten ze dat hele uur doen, johquote:Op zondag 30 juni 2019 18:26 schreef tja77 het volgende:
Volgens Sky komt de uitspraak pas na 19:00 uur..
WTF, wat een anticlimax.
Newey had het iig wel over upgrade aan de vleugel die door verlies van vleugels in de trainingen vandaag en gister alleen op de auto van Max zat.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Neuh, wel vaker. PL ook. Alleen in de zomer niet.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wtf, nee joh, f1 is echt een grapquote:Op zondag 30 juni 2019 18:26 schreef tja77 het volgende:
WTF, wat een anticlimax.
haalde merc en ferrari in op krachtquote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Wachten tot al de Nederlanders zo bezopen zijn dat ze liggen te pitten.quote:
Als het n zo lang nog niet duidelijk is moet je geen straf geven. Of het is duidelijk en dus straf, of niet duidelijk en dan voordeel van de twijfel.quote:
Lires nog aan het omwisselenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wachten tot al de Nederlanders zo bezopen zijn dat ze liggen te pitten.
Als Ferrari niet het hele seizoen Leclerc had benadeeld, dan had Leclerc dik voor Vettel gestaan. Vettel is gewoon over de top.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Ja, gisteren ook al de druk uit zijn kleppen gereden.
RB en Ferrari die tegen elkaar opbiedenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wachten tot al de Nederlanders zo bezopen zijn dat ze liggen te pitten.
Dit is gewoon onacceptabel. Was met Vettel en Hamilton ook belachelijk dat er nog een mogelijke kans op review was en je twee weken later 't nog niet wist.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het n zo lang nog niet duidelijk is moet je geen straf geven. Of het is duidelijk en dus straf, of niet duidelijk en dan voordeel van de twijfel.
Dan wordt het een penalty. Ze wachten echt tot de fans naar huis zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:26 schreef tja77 het volgende:
WTF, wat een anticlimax.
iets te makkelijke conclusie, ook Leclerc heeft al wat fouten gemaaktquote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als Ferrari niet het hele seizoen Leclerc had benadeeld, dan had Leclerc dik voor Vettel gestaan. Vettel is gewoon over de top.
Ik zou eerder bang worden voor Jos met zijn losse handjesquote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef Kyran het volgende:
Of ze zijn er echt niet uit .... dan moet je gewoon geen straf geven.
Of ze zijn er uit en durven het niet en willen eerste dat de fans weg zijn en media het niet meer volgt .... dat zegt ook weer genoeg.
Behoorlijk kansloos dit hoe je het ook bekijkt.
Van ronde 1 t/m ronde 71 ongeveer.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
hoe dan ook, Jos gaat meppen!quote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef Kyran het volgende:
Of ze zijn er uit en durven het niet en willen eerste dat de fans weg zijn en media het niet meer volgt .... dat zegt ook weer genoeg.
Dan zat ie er wss mooi naast met de 2e plek van Max.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef HiDiHo het volgende:
Ik zit de voorspellingen voor de race te kijken.......
Doornebos "Hij gaat hem winnen, dit is max zijn weekend"
Hebben ze zo vaak gedaan dit trucje inmiddels.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef Kyran het volgende:
Precies. Totaal bezopen. Het laat ook wel zien waar dat F1 circus in beland is.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het n zo lang nog niet duidelijk is moet je geen straf geven. Of het is duidelijk en dus straf, of niet duidelijk en dan voordeel van de twijfel.
Beste samenvatting van de dag.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef Twiitch het volgende:
Ik stel voor dat de VAR bij voetbal vanaf nu ook twee uur na het laatste fluitsignaal nog een penalty mag geven. Wat een spanning
Het hielp iig wel dat Max heeeel lang de volle kracht kon gebruiken. Het is qua piek performance niet de krachtigste maar wel bestendig tot nu toequote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Die was nog bijna 3e geworden na 9e gestart (buiten zijn schuld) en bijna 4 seconden verloren bij de pitstop (niet zijn schuld). Reed ook gewoon een beresterke race.quote:
Heb je die van Reddit? want die was fakequote:Op zondag 30 juni 2019 18:32 schreef opreis het volgende:
penalty voor max 5sec, lec de winnaar
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:32 schreef opreis het volgende:
penalty voor max 5sec, lec de winnaar
[ afbeelding ]
Fake? Stond op Reddit maar is weggehaald.quote:
Waar zeg ik dat dat niet zo is? Leclerc is 21 en dit is zijn 2de seizoen in de F1, Vettel is 54 of zoiets. Zelfs met die foutjes, als Ferrari niet steeds had ingegrepen, was Leclerc in ieder geval drie keer meer voor Vettel gefinished.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
iets te makkelijke conclusie, ook Leclerc heeft al wat fouten gemaakt
Uiteindelijk is dat niet eens zo slecht. Als Lec. op die manier de overwinning krijgt toegeschoven en een voorsprong van 14 sec. niet kan verdedigen dan moet ik er wel om lachen. De wereld vergaat niet. Prima race van Max ondanks die belabberde start.quote:
Ja, een falend topteam. Kritiek is dan ook meer op zijn plaats dan bij RBR en het is ook niet zozeer kritiek wat ik op RBR heb. Meer een vaststelling dat ze een te grote broek aantrekken nadat ze met Vettel die auto een uitschieter naar boven hebben gehad.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je uit vaak je kritiek (al dan niet terecht op RBR) en pretendeert dat het geen topteam is.
Als je alles op een rijtje zet en ziet hoeveel fuck-ups Ferrari dit seizoen alleen al laat zien, vind je Ferrari dan wel een topteam?
Uiteraard. Nog even zijn ouders bedanken etcquote:Op zondag 30 juni 2019 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
Zou Leclerc nu trots zijn op zijn "overwinning"?
Die beslissing werd tijdens de wedstrijd genomen en maakte daarmee de race kapot, Hamilton hoefde alleen maar te volgen. Daar was het prima geweest als het direct na de race en dus voor het podium duidelijk was.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:29 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dit is gewoon onacceptabel. Was met Vettel en Hamilton ook belachelijk dat er nog een mogelijke kans op review was en je twee weken later 't nog niet wist.
Oh gelukkigquote:
twitter:arjanschouten twitterde op zondag 30-06-2019 om 18:35:51Meeting met stewards klaar. Verstappen kan nog lachen, maar verdict laat nog even op zich wachten. https://t.co/rzCiuk4Ra0 reageer retweet
heel hem maar weer op er is nog niets bekent en wees een beetje lief tegen hemquote:
Stukje Laudaquote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Als Leclerc zo moet winnen hoop ik dat hij wegfikt in z'n auto.
we zitten hier allemaal serieus te wachten op officieel nieuws, fake news is not done...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef Gezicht het volgende:
Jongens pas toch eens op met dat fake news verdomme
Maar ervoor gestraft worden zou uitermate kut zijn.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
30 ronden op full power rijden en iedereen de moeder doen is meer waard dan een overwinning.
Want Leclerc maakt deze beslissing alleen?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Nou nou nouquote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Nou nou nou nouquote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Dat viel me ook op jaquote:Op zondag 30 juni 2019 18:37 schreef Peterselieman het volgende:
Document is fake. Max heeft meer penalty points dan 5 die er staat
Hij vloog wel echt, dat was niet normaal.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
30 ronden op full power rijden en iedereen de moeder doen is meer waard dan een overwinning.
Dan moeten we even wachten tot we in Duitsland zijn aan gekomen , dan gebeurd dat dat van zelf welquote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
nou nou nou.....quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Hij moet gewoon eerlijk zeggen dat hij een beginnersfout maakte door de deur zo wagenwijd open te zetten.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:37 schreef Collide het volgende:
[..]
Want Leclerc maakt deze beslissing alleen?
Verbrandt rubber.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
leuk als Max 5 Sec krijgt en Lec ook 5 Secquote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Straf krijgt 'ie sowieso, anders hadden ze het al lang afgedaan als race incident.
Als jouw dinnetje haar beentjes wagenwijd voor mij openzet is dat zeker geen beginnersfoutquote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hij moet gewoon eerlijk zeggen dat hij een beginnersfout maakte door de deur zo wagenwijd open te zetten.
Wordt tijd voor een filmpje op het youtube-kanaal van de F1quote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Marcoss het volgende:
Als hij echt een straf krijgt, zijn z'n 2de beste races ooit niet beloond met een overwinning
ze willen de 'verliezer' hierin ook laten zien dat ze erg zorgvuldig te werk zijn gegaanquote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Straf krijgt 'ie sowieso, anders hadden ze het al lang afgedaan als race incident.
xDquote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als jouw dinnetje haar beentjes wagenwijd voor mij openzet is dat zeker geen beginnersfout![]()
![]()
THICCC
Iemand anders beweerde net nog precies het tegenovergestelde met dezelfde reden.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gewoon ff 5 seconden dichtrijden naar een ferrari.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:37 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Hij vloog wel echt, dat was niet normaal.
Vettel op z'n nieuwe softs reed trager dan Verstappen op 30+ oude hards, dat ging nergens over (en Vettel was nog de tweede snelste op de baan ook...).
Lachen als: wat een grap... tijdstraf voor een inhaalactiequote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef RipCity het volgende:
twitter:arjanschouten twitterde op zondag 30-06-2019 om 18:35:51Meeting met stewards klaar. Verstappen kan nog lachen, maar verdict laat nog even op zich wachten. https://t.co/rzCiuk4Ra0 reageer retweet
zoals Niki?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:36 schreef PzKpfw het volgende:
Wie zou er dan voor hem in de plaats moeten komen?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:39 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me trouwens af hoe lang het nog duurt voor Gasly vervangen wordt. Beschamend resultaat van hem weer vandaag.
Of gewoon van de zenuwen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Lachen als: wat een grap... tijdstraf voor een inhaalactie
Of lachen als: Overwinning is veilig
En blijft toch vaag dat ze daar zo enorm lang over moeten doen, wat de uitkomst ook wordt.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Het was zeker niet de doorslaggevende factor. Het feit dat Mercedes en Ferrari beperkt werden door banden degradatie en koelingsproblemen (Merc vooral dat laatste), was veel meer van invloed.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:25 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Nyck de Vries godquote:Op zondag 30 juni 2019 18:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Wie zou er dan voor hem in de plaats moeten komen?
Ziggo nablaten kun je in ieder geval goed. Het zat een keer niet mee voor Hamilton en dan heeft hij meteen het tempo niet en rijdt hij zijn auto stuk. Maar nee, het is natuurlijk Vettel die niet om kan gaan met een inhaalrace en Hamilton gaat weer als foutloos de geschiedenis in.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:24 schreef gbm het volgende:
[..]
Mja, hij bezwijkt ook meestal onder de druk...
De huidige Driver of the Day natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2019 18:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik heb nog wel tijd in het weekend...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:40 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik doe niet aan dinnetjes.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als jouw dinnetje haar beentjes wagenwijd voor mij openzet is dat zeker geen beginnersfout![]()
![]()
THICCC
Ik las dat gasly een oude versie van de rb15 heeft gekregen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:39 schreef Gezicht het volgende:
Vraag me trouwens af hoe lang het nog duurt voor Gasly vervangen wordt. Beschamend resultaat van hem weer vandaag.
Had vandaag wel duidelijk een mindere auto dan Max, maar dan nog is ronde achter wel wat matig jaquote:Op zondag 30 juni 2019 18:39 schreef Gezicht het volgende:
Mja, de laatste paar keer dat ie onder druk werd gezet stond ie meestal gewoon achterstevoren hoorquote:Op zondag 30 juni 2019 18:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ziggo nablaten kun je in ieder geval goed. Het zat een keer niet mee voor Hamilton en dan heeft hij meteen het tempo niet en rijdt hij zijn auto stuk. Maar nee, het is natuurlijk Vettel die niet om kan gaan met een inhaalrace en Hamilton gaat weer als foutloos de geschiedenis in.
Was lekker van de omgeving aan het genietenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:41 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Had vandaag wel duidelijk een mindere auto dan Max, maar dan nog is ronde achter wel wat matig ja
Als hij zijn achterdeur openzet is dat wel een beginnersfoutquote:
haha voor dat geld wat ze verdienen ;-) even lekker op standje relaxed rijden en je team genoot de overwinning gevenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was lekker van de omgeving aan het genieten
Oh, wist niet dat iedere wielrenner dat (illegaal) doet.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op doping rijden is wel sport wil je zeggen? Kkcheaters![]()
![]()
![]()
Naast dinnetjes zijn er ook nog fatsoenlijke vrouwen.quote:
Kort pittige kroketjesquote:Op zondag 30 juni 2019 18:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Naast dinnetjes zijn er ook nog fatsoenlijke vrouwen.
Kubicaquote:Op zondag 30 juni 2019 18:44 schreef TjjWester het volgende:
Is max ook driver of the day?? Niet opgelet eerlijk gezegd.
Wat voor cheaters?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op doping rijden is wel sport wil je zeggen? Kkcheaters![]()
![]()
![]()
Nee Froome doet het legaal. Tenminste, hij wordt er niet voor bestraft.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, wist niet dat iedere wielrenner dat (illegaal) doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |