Dan beter helemaal geen straf anders neemt niemand meer dat risikoquote:Op zondag 30 juni 2019 17:57 schreef TjjWester het volgende:
[..]
5 sec voor max en 5 sec voor leclerc wegens het veroorzaken van een aanrijding en klaar.
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:11:57Agree with all of this. Leclerc should have defended the inside. Once Max is completely alongside, that's his corner. https://t.co/NepJcPJqVg reageer retweet
Ja ik snap het hij gaat natuurlijk tot mode 10 en 11 is de "overclock" modequote:Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef 3rr0r het volgende:
Dat 'mode 11' was dus Honda's max power, toen op het eind
En Marko had het over een significant upgrade van Honda. Al kan je wat hij zegt niet al te nauw nemen. Maar als ze chassis weer op orde krijgen en motor upgrade blijkt sterk doe je mee. Singapore is een RB circuit, hopelijk voor de RB15 ook. Mexico lastig inschatten, de turbo van de Renault ging daar lekker op hoogte.quote:
Dit.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:59 schreef Kyran het volgende:
Rosberg stuurt niet in en vertraagt extra om Max niet in te laten sturen. Rosberg voorkomt dus dat Max uberhaupt de bocht kan halen, want er is geen ruimte en Max kan gewoon NIET insturen.
Incident gebeurt dus eigenlijk al voordat ze de bocht ingaan. Rosberg gaat rechtdoor, niet rechtsaf.
Max stuurt wel gewoon in vandaag en Leclerc heeft MEER DAN VOLDOENDE ruimte om in te sturen en Leclerc stuurt ook gewoon in. In plaats van te liften en zijn verlies te nemen blijft Leclerc naast Max en stuurt ook nog eensr naar rechts en raakt dus Max en niet andersom. Max stuurt ondertussen de hele tijd naar rechts.
Incident gebeurt dus pas bij het uitkomen van de bocht en niet er voor zoals met Rosberg het geval was.
Als je deze twee gebeurtenissen niet uitelkaar kan houden en 1 op 1 blijft vergelijken dan moet je echt gaan dammen ofzo ....
Hebben de courreurs zelf gewild............quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
Ze moeten nog op gesprek.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
https://www.fia.com/documentsquote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef HiDiHo het volgende:
18 uur geweest...waar komen die mededelingen te staan?
Zandvoort zal gewoon uitverkocht zijn en Oostenrijk ook weer 20k nl fans..quote:Op zondag 30 juni 2019 18:01 schreef Maver24 het volgende:
Dit is wel zo'n momentje voor de F1 sport, make or break. Komt geen hond meer naar zandvoort volgend jaar. F1 is echt stervende dan. Succes FIA
We willen racen zien. Geen mietjes sport waar niks mag. Ben er wel een beetje klaar meequote:Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hebben de courreurs zelf gewild............
Dank je...pis bijna in mijn broekquote:Op zondag 30 juni 2019 18:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
https://www.fia.com/documents
Maar duurt nog wel even hoor. Ze moesten zich om 18:00 melden. Uitslag zal minimaal een half uur duren.
Precies wat ik al zei. Als je als Leclerc zijnde Verstappen zo snel ziet naderen in je spiegel ben je wel echt een beginner als je geen verdedigende actie inzet. Hij liet de deur wagenwijd openstaan.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:00 schreef sasquatsch het volgende:
twitter:ChrisMedlandF1 twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:11:57Agree with all of this. Leclerc should have defended the inside. Once Max is completely alongside, that's his corner. https://t.co/NepJcPJqVg reageer retweet
Waarom wilt niemand begrijpen dat dit precies is waar bijna alle courreurs jarenlang om gevraagd hebben??quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef NicolasJoy het volgende:
't zou de eerste race zijn waarbij men weer op 't puntje van z'n stoel zit (met vlagen dan). Eindelijk een stap in de goede richting. Mocht dit nu aangepast worden dan hebben we weer 14 dagen gezeik over straffen en geen reet aan.
Enige actie die we tegenwoordig hebben in de F1 (met uitzondering van deze race)quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef NicolasJoy het volgende:
't zou de eerste race zijn waarbij men weer op 't puntje van z'n stoel zit (met vlagen dan). Eindelijk een stap in de goede richting. Mocht dit nu aangepast worden dan hebben we weer 14 dagen gezeik over straffen en geen reet aan.
Ook Verstappen kiest zo'n lijn dat hij vervolgens met full lock geen ruimte meer voor Leclerc laat. Die keuze is al gemaakt voor het uitkomen van de bocht, daarin zijn beide situaties gelijk. Nogmaals, ik vind er ook veel voor te zeggen om dit toe te staan, maar dat is niet de huidige situatie.quote:Op zondag 30 juni 2019 17:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Leclerc heeft genoeg ruimte om in te sturen. De ruimte verdwijnt pas bij het uitkomen van de bocht na de apex. Het voorbeeld dat jij aanhaalt gaat over het insturen van de bocht, niet het uitkomen.
Vast wel, de meerderheid van Hamilton neem ik aan.quote:Dat jaar waren er genoeg voorbeelden waarbij dit bij het uitkomen van de bocht niet bestraft is.
Geloof me, gaan er een hoop afhaken. Al die stomme regeltjes. Verziekt de intensie van de sport. Man tegen man. Mekaar kunnen raken.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zandvoort zal gewoon uitverkocht zijn en Oostenrijk ook weer 20k nl fans..
T werkt de sport wel naar de knoppen, maar niet zo hard
kunnen allemaal hooligans wordenquote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef Kyran het volgende:
Fans al op campin, circuit leeg, kom maar op met beslissing.
Als ik Liberty Media eigenaar was zou ik toch even heel snel een telefoontje doen van "waag het niet".
Mja, laten we dat maar als 'norm' nemen voor de toekomst niet waar?quote:Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vast wel, de meerderheid van Hamilton neem ik aan.
twitter:hopintung twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:58:251/3 VER-LEC Incident laat zien hoe intelligent LEC is als rijder, hij wist dat VER niet te houden was. Vrijwel iedere coureur zou binnenlijn volledig hebben afgedekt, maar LEC wist dat in dat geval VER met veel betere exit uit T3 plus DRS er sowieso langs was gekomen voor T4. reageer retweet
twitter:hopintung twitterde op zondag 30-06-2019 om 17:58:442/3 Met wijdere lijn en extra deploy kon LEC die aanval richting T4 pareren, zoals hij ook deed. Plus door de deur open te zetten, wist hij dat VER erin zou duiken en (in de trend van afgelopen races) in geval van contact dit door stewards zou worden bekeken. Hetgeen is gebeurd. reageer retweet
We hebben helaas al veel te veel van dit soort negatieve beslissingen gezien. Vettel vs Hamilton 5 sec, Max vs Bottas 5 sec en zo waren er geloof ik nog wel een paar te noemen dit seizoen alleen al...quote:Op zondag 30 juni 2019 18:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Geloof me, gaan er een hoop afhaken. Al die stomme regeltjes. Verziekt de intensie van de sport. Man tegen man. Mekaar kunnen raken.
racing incidentquote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef MakkieR het volgende:
Wat zou Niki Lauda gezegd hebben over het gevecht LeClerc vs Verstappen...
Ah, we hebben een kenner.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:03 schreef Jolige_Joffer het volgende:
Wat was er met Vettel aan de hand? Op de soft band en nog geen deuk in een pakkie boter rijden...
De regels zijn volledig doorgeslagen.quote:Op zondag 30 juni 2019 18:05 schreef Dutchguy het volgende:
Dit is toch gewoon een racing incident? Vroegah was dat in de race al duidelijk. Dat er nu steeds zo lang na de race nog over gesproken moet worden is zo schadelijk voor deze sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |