Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen hebben de overburen de kerstboom al staan.
Niet alleen dat.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.
Misschien wordt het weer eens hoog tijd ja.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
Dan moet ie Leipzig kijkenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
On topic. FB doe je maar in F1.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Erasmus wees mij erop dat ik loog.
En verdomd het bleek zo
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
Gaspedaaltje drukken met een Red Bulltje in de hand is geen sport, dan ben je gewoon een tokkie.quote:
We praten hier Nederlandsquote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.
Veerman presteert gewoon te weinig. Ik zou lekker Saibari erin zetten voor Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
Na 19:00![]()
Wat een gênante sport is dit toch ook.
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |