Nog niemand van de bank geel?quote:Op woensdag 8 november 2023 21:46 schreef Saekerhett het volgende:
En jij geel, en jij geel, en jij geel!
Jij hebt die scheids vanavond nog niet opgemerkt?quote:
Linkquote:Op woensdag 8 november 2023 21:47 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Altijd genieten met volk die zelfs een onthoofding van hun eigen spelers goed proberen te praten.
Hallo maatjequote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Pik nog net even een OPSTOOTJE mee.
Dat is het spannendste geweest van de hele eerste helft.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk nu ook
Pik nog net even een OPSTOOTJE mee.
Ja, niet bijzonder.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Was de crompoucee lekker? @:r-woud93
Het gaat niet om de vraag hoeveel pijn het doet, o gij die de spelregels niet kent.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die dit rood vinden hebben geen lang en gelukkig leven in het vooruitzicht.
Stelletje zacht gekookte eieren.
Dat benoem ik toch niet idiootquote:Op woensdag 8 november 2023 21:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat niet om de vraag hoeveel pijn het doet, o gij die de spelregels niet kent.
Geen probleem maat. Met een gepaste note op maat ben je vast zo weer in het gareelquote:Op woensdag 8 november 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sorry daar liet ik mij even gaan.
En nog stoere praat ook. Mooi man.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat benoem ik toch niet idioot
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen probleem maat. Met een gepaste note op maat ben je vast zo weer in het gareel
Ja manquote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nog stoere praat ook. Mooi man.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.
Misschien wordt het weer eens hoog tijd ja.
Leugenaar.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien wordt het weer eens hoog tijd ja.
Tokkie-alert.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen hebben de overburen de kerstboom al staan.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dat is bij voorbaat een verloren zaak.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Echt kan iemand die moderators aldaar eens goed de waarheid vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |