Dit kan echt niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
Ondertussen hebben de overburen de kerstboom al staan.
Niet alleen dat.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik heb al een maand geen notes meer gepakt.
Misschien wordt het weer eens hoog tijd ja.
quote:Op woensdag 8 november 2023 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb zondag dus weer een eens een zwaar overdreven note gepakt in F1.
F1 is geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
Dan moet ie Leipzig kijkenquote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DobbyDob het volgende:
Wesley kijkt elke keer naar PSV en Feyenoord alsof ze het niveau van Xavi moeten aantikken.
On topic. FB doe je maar in F1.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Stemmingmakerij omdat ik benoem dat de tendens voor Mercedes redelijk negatief is.
Nog even en ik krijg hier een note als ik benoem dat Ajax er niet zo goed voor staat
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Erasmus wees mij erop dat ik loog.
En verdomd het bleek zo
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
Gaspedaaltje drukken met een Red Bulltje in de hand is geen sport, dan ben je gewoon een tokkie.quote:
We praten hier Nederlandsquote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
Je erkent je fout. Dat noem ik character development.
Veerman presteert gewoon te weinig. Ik zou lekker Saibari erin zetten voor Veerman.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me voorstellen als je het talent van Sneijder hebt, je enorm kan opvreten aan dat geklungel van Veerman.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2019 18:28 schreef fetX het volgende:
Na 19:00![]()
Wat een gênante sport is dit toch ook.
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb het talent van Sneijder niet. Maar wetende wat voor talent Sneijder had, heb ik me ook heel vaak aan het geklungel van Sneijder geërgerd.
Eens hoor, alleen duurde die hoogtijdagen van Sneijder veel te kort omdat hij een lamme kloot was die niet voor zijn sport leefde.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.
Christus te paard.quote:Op woensdag 8 november 2023 21:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
(lol)quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sneijder was in zijn hoogtijdagen wel een genot hoor. Geen Xavi of Iniesta maar zeker top 10 op het middenveld van van zijn generatie.
En bij verliesquote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Bij deze stand ben je bij winst in Sevilla al geplaatst voor de volgende ronde
Staat Clasie bij jou nog steeds op 1?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat PSV wel weer verneuken.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Daar gaan ze niet winnen, maar wel mazzel dat Arsenal waarschijnlijk met een B team naar Eindhoven komt.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef PSVCL het volgende:
Wielrennenquote:Op woensdag 8 november 2023 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Moderator van gesloten forum Tour de France 2023 probeert wat.
Danny of Daley?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User Zipportal begint nu blind in het rond te slaan.
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat zoiets niet goed kan aflopen.
Stukje bejaardenflatquote:Op woensdag 8 november 2023 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Verwarming staat hier nog steeds uit
#PSVisbackquote:Op woensdag 8 november 2023 22:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dit gaat PSV wel weer verneuken.
Iniestaquote:
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mensen die F1 geen sport vinden maar darts wel kun je niet serieus nemen.
Ik vind beide overigens gewoon een sport.
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zowel links de bocht om in opgevoerde skelters, als bezopen met je vette worstenvingers pijltjes naar een door nicotine geel geslagen kroegmuur gooien (inclusief tabaksrook), zijn allebei geen sport.
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hmm bij mij staat er niet meer WK 2022.
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik dat forum gesloten heb.
En ik doe dat soort dingen wél goed.
Verkapte felicitatiesmeekbedequote:
2 jaar. Heb een nieuwe.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Welk jubileum viert jouw fiets nu?
Ook niet.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Chinezen die met een stukje hout achter een tafeltje plastic balletjes meppen?
Nou dan open ik hem wel weerquote:Op woensdag 8 november 2023 22:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat vind ik erg jammer. De wedstrijdtopics waren erg gezellig. Vorig jaar was een leuke winter met twee WK’s.
Van hieruit van harte.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
Wat vind je van fatbikes?quote:Op woensdag 8 november 2023 22:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
2 jaar. Heb een nieuwe.Geen e-bike dat zijn geen fietsen.
OH SHITquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is niet de crew uitgegooid
Meer dan jij dus
Ik ben toch ook niet de crew uitgegooidquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Nou vooruit, dan zeg ik er niks van.quote:
quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben toch ook niet de crew uitgegooid
KOEKOEKquote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Goh.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat @:onlogisch nog slechter is dan gedacht.
Jawel maar was max 100 kg.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:01 schreef cherrycoke het volgende:
hadden ze geen krukje voor wesley?
Zo hallo zeg 🫥quote:Op woensdag 8 november 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan jij dus
Schweinsteiger, Silva, Kaka, Immersquote:Op woensdag 8 november 2023 22:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iniesta
Xavi
Modric
Kroos
Turan
Busquets
Dan vergeet ik er misschien nog een paar maar op plek 8 of 9 kan je Sneijder prima kwijt wat mij betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |