Koeman:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef Piperidine het volgende:
Dit is wel echt zo'n zaadtoernooi voor Nederland waarbij alleen maar dezelfde (wissel)spelers worden gebruikt en er geen verrassingen komen. Bloedt enorm dood.
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.quote:Nu wacht in de achtste finales een groepswinnaar, al is nog niet duidelijk welk land. Engeland, België en heel misschien zelfs Spanje behoren tot de mogelijkheden.
"We gaan eerst analyseren. Ik ben nog lang niet bij het moment dat ik rigoureus ga ingrijpen. Maar we moeten wel de puntjes op de i gaan zetten. We zijn wel minder dan we dachten. Misschien is het wel goed dat er nu een zware tegenstander wacht."
https://nos.nl/artikel/25(...)ben-verantwoordelijk
En ook nog met helemaal niet zo slecht voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar Frank de Boer won zijn drie groepswedstrijden op t EK
En Koeman zit er nog t/m WK 2026....mijn god...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koeman:
[..]
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.
De falende Depay word in de 85e minuut gewisseld voor Weghorst en na afloop spreekt Koeman zijn verbazing uit dat deze wedstrijd niet anders is verlopen als de vorige.
Koeman is tactisch gewoon niet sterk. Hij oefent rechts met Geertruida-Frimpong en Dumfries-Xavi om dan vervolgens nu met Geertruida-Malen te komen. Ook een middenveld met Veerman, Schouten en Reijnders is gewoon teveel van hetzelfde. Liet vandaag nog een wissel onbenut en om inderdaad maar te zwijgen over Wijnaldum. Tsjah dan houdt het wel op wanneer je straks afgeschminkt het toernooi kan verlaten, zelfs wanneer je rekening houdt dat we echt een mindere generatie hebben en de nodige blessures.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koeman:
[..]
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.
De falende Depay word in de 85e minuut gewisseld voor Weghorst en na afloop spreekt Koeman zijn verbazing uit dat deze wedstrijd niet anders is verlopen als de vorige.
En had pech met mokerdomme de ligt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar Frank de Boer won zijn drie groepswedstrijden op t EK
Dat is eigenlijk nog waar ook, en als Mathijs de Ligt zijn handen had thuis gehouden had je die ook gewoon nog wel gewonnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En ook nog met helemaal niet zo slecht voetbal.
Oh ja die hebben we ook nog, die mag inderdaad ook wel een kans krijgen naast Schoutenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En had pech met mokerdomme de ligt.
Waarom krijgt Gravenberch geen kans? Die kan toch nooit slechter zijn dan wat er nu staat...
Ja in 2000, thuisvoordeel. Miste hij niet ook in de halve finale een penalty tegen Italië?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Laten we hopen van wel, tegen Engeland geef ik zelfs dit Oranje zowaar nog een kans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begreep van niet. Geen idee waarom niet maar eerst moeten alle wedstrijden gespeeld zijn.
Dat was Rijkaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja in 2000, thuisvoordeel. Miste hij niet ook in de halve finale een penalty tegen Italië?
Bedoel je niet linksback Aké ipv De Vrij?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:46 schreef AmaninFull het volgende:
Zo met het verlies tegen Oostenrijk en de blessure van Malen en het niet fit zijn van Brobbey en Zirkzee kom je wel steeds dichter bij de meest logische opstelling. Dat is namelijk met Reijnders op de plek van Veerman, Dumfries als rechtsback, en dan in de aanval een keuze tussen Simons, Weghorst, Memphis, Frimpong. Je zou denk ik ook nog goed met Van de Ven kunnen spelen als linksback, in plaats van De Vrij.
Ik ga vrijdag wel even googlen naar de achtste finales. #teamterugnaar16quote:
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begreep van niet. Geen idee waarom niet maar eerst moeten alle wedstrijden gespeeld zijn.
Lekker makkelijk systeem weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Erg sterk het idee dat het de Belgen worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.
Neequote:
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-hoe-gaat-het-verder
Als morgen de nummers 3 van E en F ook doorgaan, dan is het NL tegen de nummer 1 van de poule van België
Hoezo kan Tsjechië niet winnen? Kan toch prima? Turken kunnen er niets van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.
Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.
Ik gok toch op winst Portugal en gelijkspel bij Tsjechie - Turkije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engelandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.
Ohja E kan er ook nog tussenuit vallen. Maar dan moet Roemenië of Slowakije dik winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Okay dan ga ik Hongarije toejuichen in eigen belang.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Laten we hopen dat @Ronald-Koeman na nog een vernedering de eer aan zichzelf houdt en opstapt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En Koeman zit er nog t/m WK 2026....mijn god...
[ afbeelding ]
Ook apathisch.quote:
Als hij dan nog met Van Dijk Memphis Blind en Wijnaldum komt aanzetten geeft dat niet echt hoop.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef TLC het volgende:
Bij een vroegtijdig exit zou Koeman zijn conclusies moeten nemen, nu is er nog tijd genoeg tot aan de kwalificatie voor t WK
Waarschijnlijk wel, maar kan ook nog de winnaar van groep E worden als Tsjechië of Georgië wint morgen.quote:
Gaat niet om het verliezen. Gaat om de manier waarop.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:31 schreef Durmada het volgende:
Je verliest in een wedstrijd die niet van heel groot belang is van een best wel sterk Oostenrijk, en iedereen is weer in paniek. Je kan beter de aankomende wedstrijd winnen, dan is het do or die.
Best een vermakelijke wedstrijd. Twee teams die willen voetballen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om het verliezen. Gaat om de manier waarop.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Best een vermakelijke wedstrijd. Twee teams die willen voetballen.
Dat ligt dan aan jou. Ik heb een leuke wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Het leek alsof ik naar Ajax keek. Van dit seizoen.
Het probleem is niet dat je verliest. Het probleem is dat het tastisch totaal niet staat, waardoor het team slechter is dan nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:31 schreef Durmada het volgende:
Je verliest in een wedstrijd die niet van heel groot belang is van een best wel sterk Oostenrijk, en iedereen is weer in paniek. Je kan beter de aankomende wedstrijd winnen, dan is het do or die.
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat je verliest. Het probleem is dat het tastisch totaal niet staat, waardoor het team slechter is dan nodig.
Yup, dat is ook wel een beetje mijn houvast, dat je waarschijnlijk je allerslechtste pot van het toernooi nu zonder gevolgen in de poulefase hebt gehad. En dan wordt het maar Belgie of Engeland als tegenstander, tegen dat soort toplanden gaat het voor Nederland vaak automatisch beter dan tegen lastige subtoppers zoals Oostenrijk, Turkije of Roemenie bijvoorbeeld. Of zoals in 2008 tegen de Russen of in 2021 tegen Tsjechiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.
De schietende beweging is vloeiendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Red_85 het volgende:
Zie nu dat die pingel van Lewandowski nevernooit niet had mogen worden.
'Een vloeiende beweging genomen'.
Bewegen, inhouden, schokken, bewegen, schokken, schijntrap, bewegen, huppel, hulahoop, salto, dubbele flikflak, handstand...
... wachten...
Schieten.
Alleen jammer dat we dan weer tegen die wanstaltig saaie Engelsen moeten. Maar hoe eerder die uitgeschakeld zijn, hoe minder ik er naar hoef te kijken...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dat is ook wel een beetje mijn houvast, dat je waarschijnlijk je allerslechtste pot van het toernooi nu zonder gevolgen in de poulefase hebt gehad. En dan wordt het maar Belgie of Engeland als tegenstander, tegen dat soort toplanden gaat het voor Nederland vaak automatisch beter dan tegen lastige subtoppers zoals Oostenrijk, Turkije of Roemenie bijvoorbeeld. Of zoals in 2008 tegen de Russen of in 2021 tegen Tsjechie
En dan Europees kampioen Portugal in 2016:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.
Jouw standaarden zijn duidelijk een stuk lager.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik heb een leuke wedstrijd gezien.
Zou mij verbazen als veerman ooit nog opgeroepen wordt als iedereen weer fit is. Zou eerder Taylor of Mijnans oproepen dan deze clown. Om nog maar te zwijgen over Timber, Wieffer, Koopmeiners en De Jong...quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
Volgens Kees fucking Luicxk ( 0 interlands, nooit een prijs gewonnen) is Veerman defentitief klaar in Oranje![]()
[ x ]
Wat is jouw standaard qua voetbalwedstrijd dan? Ik vind wedstrijden met vijf doelpunten over het algemeen vrij vermakelijk. In poule C vinden ze vijf doelpunten in zes wedstrijden al een hels karwei.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jouw standaarden zijn duidelijk een stuk lager.
Dan kan ie zich mooi focussen op PSV, hopelijk speelt Schouten straks ook een kut wedstrijd tegen Engeland zodat ook hij kapot wordt gemaakt door de randstadmedia/oranje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als veerman ooit nog opgeroepen wordt als iedereen weer fit is. Zou eerder Taylor of Mijnans oproepen dan deze clown. Om nog maar te zwijgen over Timber, Wieffer, Koopmeiners en De Jong...
Lijkt mij inderdaad wel sterk dat Veerman nog een transfer maakt na zo'n EK. Schouten doet het overigens wel prima, zou leuk zijn als hij nog een stap hogerop kan maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan kan ie zich mooi focussen op PSV, hopelijk speelt Schouten straks ook een kut wedstrijd tegen Engeland zodat ook hij kapot wordt gemaakt door de randstadmedia/oranje.
Ze zoeken het maar uitHup Engeland
Ik heb het over de staat van het NLXI. En het foutenfestival wat is laten zien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat is jouw standaard qua voetbalwedstrijd dan? Ik vind wedstrijden met vijf doelpunten over het algemeen vrij vermakelijk. In poule C vinden ze vijf doelpunten in zes wedstrijden al een hels karwei.
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach. Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over de staat van het NLXI. En het foutenfestival wat is laten zien.
En oostenrijk is ook niet echt een hoogvlieger. Zodra je er druk op zet schuttert het allemachtig.
Eensch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach.
En nog is NL het aan zijn stand verplicht niet als een apathisch elftal met de passingsskills van een g-team deze 'prestatie' op de mat te leggen. Daar gaat het om. De manier waarop, de teksten van de spelers naderhand. Niets wijst op een echte winnaarsmentaliteit.quote:Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang
Ook eens.quote:dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.
Ajax leidt al een tijdje niets meer op met een techniek, overzicht en nooit genoeg altijd beter willen mentaliteit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zoals verwacht gaat ons middenveld ons fataal worden dit EK. Geen schande gezien het blessureleed. Vooral een wake-up-call voor de Eredivisie dat een kortjakje als Veerman de competitie heeft uitgespeeld en niets voorstelt als het er echt om gaat.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
Volgens Kees fucking Luicxk ( 0 interlands, nooit een prijs gewonnen) is Veerman defentitief klaar in Oranje![]()
[ x ]
Nederland is gewoon compleet verkracht door Oostenrijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach. Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.
En Nederland laat niks van een solide tactiek zien, noch enige verbetering, noch enig lerend vermogen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 05:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is gewoon compleet verkracht door Oostenrijk.
Dat stempel kan je in mijn ogen ook plakken op Schouten (te slap) en Geertruida. Afgezien van die ene onderschepping deed Geertruida eigenlijk weinig goed. Goede speler bij Feyenoord maar Europees gewoon middelmaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zoals verwacht gaat ons middenveld ons fataal worden dit EK. Geen schande gezien het blessureleed. Vooral een wake-up-call voor de Eredivisie dat een kortjakje als Veerman de competitie heeft uitgespeeld en niets voorstelt als het er echt om gaat.
Wat overdrevenquote:Op woensdag 26 juni 2024 01:31 schreef maxi-mus het volgende:
En dan te bedenken dat er debielen waren die dachten dat we de Jong niet zouden missen want we hebben Veerman. El oh el.
Geertruida kon ook écht niet. Zelden iemand zo clueless over een voetbalveld zien lopen en ik heb een seizoen lang naar Anton Gaaei en zijn kornuiten staan te gluren. Koeman zijn oorspronkelijke plan om zonder eredivisiespelers te spelen was het enige juiste. Wat een strontpot. Ik ben woedend.
Jawel, gisteren niet goed maar hij heeft ook goede interlands gespeeld. Er klopte tactisch zoveel niet dat het makkelijk is om spelers volledig af te gaan schrijven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet echt, Geertruida heeft niets in Oranje te zoeken.
Als het niet lukt: perez heb gelijkquote:
Ja precies.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, gisteren niet goed maar hij heeft ook goede interlands gespeeld. Er klopte tactisch zoveel niet dat het makkelijk is om spelers volledig af te gaan schrijven.
Student bestuurskunde die niet kan spellen.quote:
Wel toevallig dat alle eredivisie spelers compleet door de mand vallen. Zegt ook wel iets.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jawel, gisteren niet goed maar hij heeft ook goede interlands gespeeld. Er klopte tactisch zoveel niet dat het makkelijk is om spelers volledig af te gaan schrijven.
Ah ok dus 8 voldoendes en 3 onvoldoendes gisteren?quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wel toevallig dat alle eredivisie spelers compleet door de mand vallen. Zegt ook wel iets.
De Vrij, Van Dijk, Aké en Reijnders waren ook niet bepaald goed. Maar oke, Dumfries mag wel weer terug in de basis.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Wel toevallig dat alle eredivisie spelers compleet door de mand vallen. Zegt ook wel iets.
We staan 7e op de ranglijst, dan mogen we beoordeeld worden tussen positie 4 en 7. Waarom wordt er altijd gedaan of als we 1e staan en slecht spelen. Het is niet meer zoals het was en als we dat accepteren dan staan ze nu in de 8e en moeten we blij zijn en met alles daarna.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:43 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
De reden waarom veel users zelfs niets kunnen managen is het blindstaren op een wedstrijd met een ietwat tegenvallend resultaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er waren er inderdaad meer slecht maar de eredivisie spelers waren wel de slechtste.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:47 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ah ok dus 8 voldoendes en 3 onvoldoendes gisteren?
Maar je hebt wel gelijk. Als iets ons heeft geleerd dit EK is dat we geen Eredivisie spelers moeten selecteren. Maar ook geen Bundesliga spelers!!!
Mwah, captain Virgil vond ik zeker bij de slechtsten horen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er waren er inderdaad meer slecht maar de eredivisie spelers waren wel de slechtste.
Geertruida stond aan de basis van de 1-1. Speelde niet zijn beste wedstrijd maar is alsnog gewoon heel belangrijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Er waren er inderdaad meer slecht maar de eredivisie spelers waren wel de slechtste.
We hebben inmiddels "alle elf slecht" nu wel bijna zo'n beetje gehad. Wat een wijsheden met het scorebord. Allemaal getalenteerde scouts hier.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah, captain Virgil vond ik zeker bij de slechtsten horen.
Die ranglijst zegt geen moer.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:48 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We staan 7e op de ranglijst, dan mogen we beoordeeld worden tussen positie 4 en 7. Waarom wordt er altijd gedaan of als we 1e staan en slecht spelen. Het is niet meer zoals het was en als we dat accepteren dan staan ze nu in de 8e en moeten we blij zijn en met alles daarna.
Iedereen zit nog steeds een beetje hoog in de emotie denk ik. Het was niet de beste wedstrijd, maar nog altijd een stuk leuker en vermakelijker dan elke wedstrijd van Engeland die EK.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hebben inmiddels "alle elf slecht" nu wel bijna zo'n beetje gehad. Wat een wijsheden met het scorebord. Allemaal getalenteerde scouts hier.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. En dat heeft ook met verwachtingen te maken. Ik verwacht niet dat Veerman en Schouten het Nederlands elftal kunnen dragen op een eindtoernooi. Van van Dijk verwacht ik dat wel of de Vrij, Reijnders en Gakpo. Van Memphis verwacht ik niks en dat zegt eigenlijk ook alles.quote:Op woensdag 26 juni 2024 07:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Veroverde een balletje en speelt hem een keer naar iemand met de juiste kleur (shirt).quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:04 schreef Durmada het volgende:
[..]
Geertruida stond aan de basis van de 1-1. Speelde niet zijn beste wedstrijd maar is alsnog gewoon heel belangrijk.
Simons vond ik aardig invallen, jammer dat Schouten zijn man liet lopen maar die vond ik verder ook wel nuttig. Depay en De Vrij naar behoren. Dat was hem wel.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:05 schreef Beathoven het volgende:
[..]
We hebben inmiddels "alle elf slecht" nu wel bijna zo'n beetje gehad. Wat een wijsheden met het scorebord. Allemaal getalenteerde scouts hier.
Als Weghorst gewoon normaal kopt schrijft hij ook nog een schitterende assist bij.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veroverde een balletje en speelt hem een keer naar iemand met de juiste kleur (shirt).
Dat was dan ook wel zijn enige goede actie zo'n beetje. Maar ook van hem verwacht ik niet dat hij het verschil maakt.
In die zin geef ik van Basten deze keer wel gelijk in zijn kritiek richting Virgil van Dijk, hij neemt het team niet mee op sleeptouw en zet vanuit achter de poppetjes niet neer. Bij de 2-3 heft hij zelf ook gewoon buitenspel op door te blijven hangen achter zijn verdediging. Het is continue balletjes schuiven van links naar rechts (pun intended), maar een splijtende pass (zoals Blind die bijvoorbeeld kan geven), zie je 'm nauwelijks maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Al kun je je afvragen of daar niet doorgedekt had moeten worden, maar goed. Schouten maakte eenzelfde fout, maar speelde verder een heel behoorlijke wedstrijd.
Supersub Woutje zorgt met zijn gewonnen kopduel wel voor de assist bij de 2-2 van Depay. Hij brengt dus wel degelijk iets.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Weghorst gewoon normaal kopt schrijft hij ook nog een schitterende assist bij.
Maar wel fijn dat de SUPERSUB WOUTJE hype de koelkast in kan.
Bijna nog een assist op Weghorst die de 3-3 had kunnen betekenen. Dan speel je dus volgens iedereen een dramatische wedstrijd maar heb je een cruciale actie bij de 1-1 en ook nog bijna een piekgave assist. Dan is het echt zo slecht nog niet allemaal. Misschien zijn de verwachtingen gewoon iets te hoog omdat we makkelijk van Polen wonnen en knap gelijkspeelden tegen Frankrijk. Maar het blijft een EK en het kan altijd nog alle kanten op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Veroverde een balletje en speelt hem een keer naar iemand met de juiste kleur (shirt).
Dat was dan ook wel zijn enige goede actie zo'n beetje. Maar ook van hem verwacht ik niet dat hij het verschil maakt.
nee, dat blijkt.. iedereen legt het huidige niveau op dat van San Marino en het beoogde op het worden van Wereld- of Europees kampioen.Maar dat laatste is al 36 jaar niet meer voorgekomen. Zo kun je ook nooit falen als "analist"quote:
Virgil speelde niet heel goed nee, maar het is ook zijn eerste EK. Heeft wellicht ook tijd nodig om te groeien binnen het toernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
In die zin geef ik van Basten deze keer wel gelijk in zijn kritiek richting Virgil van Dijk, hij neemt het team niet mee op sleeptouw en zet vanuit achter de poppetjes niet neer. Bij de 2-3 heft hij zelf ook gewoon buitenspel op door te blijven hangen achter zijn verdediging. Het is continue balletjes schuiven van links naar rechts (pun intended), maar een splijtende pass (zoals Blind die bijvoorbeeld kan geven), zie je 'm nauwelijks maken.
Mwa, genoeg internationale ervaring op het hoogste niveau lijkt me zo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Virgil speelde niet heel goed nee, maar het is ook zijn eerste EK. Heeft wellicht ook tijd nodig om te groeien binnen het toernooi.
Dat zijn al lang geen jongens van de straat meer, net zoals Jenny niet meer 'from the block' is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:14 schreef RamboDirk het volgende:
De jongens van de "straat" laten het vooral afweten op mentaliteit. Stelletje wijven dit team.
Wout gaf een perfecte assist door een kopduel dicht bij de goal te winnen. Wat moet hij nog meer doen dan?quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Weghorst gewoon normaal kopt schrijft hij ook nog een schitterende assist bij.
Maar wel fijn dat de SUPERSUB WOUTJE hype de koelkast in kan.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Virgil speelde niet heel goed nee, maar het is ook zijn eerste EK. Heeft wellicht ook tijd nodig om te groeien binnen het toernooi.
Een open kopkans op 10 meter van de goal maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wout gaf een perfecte assist door een kopduel dicht bij de goal te winnen. Wat moet hij nog meer doen dan?
Open kopkans.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een open kopkans op 10 meter van de goal maken.
Sowieso. Je scoort twee keer tegen Oostenrijk. Dan ligt het niet aan je voorhoede hoor. Die gigantisch bejubelde achterhoede laat het afweten. Vooral qua organiserend vermogen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:19 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Wout gaf een perfecte assist door een kopduel dicht bij de goal te winnen. Wat moet hij nog meer doen dan?
We missen een type Luuk de Jong.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Een open kopkans op 10 meter van de goal maken.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Open kopkans.Het is geen Van Persie hè, deze wordt 9 van de 10 keer gemist.
Niet overdrijven met je "simpel"quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Nee, deze was vrij simpel. Les 1 is al naar beneden koppen.
Is goed Caland. Echt een simpele kans inderdaad!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Dat kan niet als er een Oostenrijker met vol gewicht aan je shirt hangt. De reden van zijn Van Persie achtige snoekduik naar die bal was gewoon dat hij er niet bij kon vanwege een overtreding.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:22 schreef Caland het volgende:
[..]![]()
Klopt, en dat komt dan weer door Koeman.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sowieso. Je scoort twee keer tegen Oostenrijk. Dan ligt het niet aan je voorhoede hoor. Die gigantisch bejubelde achterhoede laat het afweten. Vooral qua organiserend vermogen.
Komt omdat Koeman niet weet hoe je een achterhoede organiseert. Hij was vroeger namelijk zelf de achterhoede in zijn eentje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt, en dat komt dan weer door Koeman.
Tja. Het is gewoon heel matig allemaal. En als we de boel straks dichtgooien gaat iedereen ook weer zeiken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:26 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Komt omdat Koeman niet weet hoe je een achterhoede organiseert. Hij was vroeger namelijk zelf de achterhoede in zijn eentje.
Deze kopbal had minstens op doel gemoeten, daar heeft caland gewoon gelijk in. Maar Weghorst zingt zo leuk het volkslied mee en daar mag geen kritiek op geleverd worden, het lag allemaal aan Geertruida!!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is goed Caland. Echt een simpele kans inderdaad!
Ja, maar wel vooral met Liverpool. In een andere verdediging is het toch weer even anders, niet hetgeen wat je gewend bent.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:17 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, genoeg internationale ervaring op het hoogste niveau lijkt me zo.
Kijk het nog eens terug. Die pass was geweldig, maar je kunt Weghorst hier echt niks verwijten. Vreselijke vent en wat mij betreft speelt hij geen seconde meer, maar erg flauw om dit bij hem neer te leggen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:29 schreef Durmada het volgende:
[..]
Deze kopbal had minstens op doel gemoeten, daar heeft caland gewoon gelijk in. Maar Weghorst zingt zo leuk het volkslied mee en daar mag geen kritiek op geleverd worden, het lag allemaal aan Geertruida!!
Voor een spits die het vooral moet hebben van zijn lengte verwacht ik wel dat dat soort ballen minimaal op doel gaan. Maar het is inderdaad geen Luuk de Jong.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:25 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat kan niet als er een Oostenrijker met vol gewicht aan je shirt hangt. De reden van zijn Van Persie achtige snoekduik naar die bal was gewoon dat hij er niet bij kon vanwege een overtreding.
Even los van Weghorst en zijn kwaliteiten, maar dit was een 100% penalty natuurlijk. Onbegrijpelijk dat de VAR hier niet eens naar gekeken heeft.
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kijk het nog eens terug. Die pass was geweldig, maar je kunt Weghorst hier echt niks verwijten. Vreselijke vent en wat mij betreft speelt hij geen seconde meer, maar erg flauw om dit bij hem neer te leggen.
Nou ja, oneens. Dit was gewoon een overtreding.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor een spits die het vooral moet hebben van zijn lengte verwacht ik wel dat dat soort ballen minimaal op doel gaan. Maar het is inderdaad geen Luuk de Jong.
Het is racisme!quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:33 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik neem hem niks kwalijk, maar als iedereen hier superkritisch is op Geertruida en vervolgens Weghorst vrijpleit met betrekking tot deze kans kan ik alleen maar de conclusie trekken dat hier met twee maten wordt gemeten.
Hij erbij en met die andere De Jong.. dan heb je al weer een heel ander elftal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
We missen een type Luuk de Jong.
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweedequote:Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
Speelde niet zijn beste wedstrijd. Maar wel gewoon cruciaal bij de 1-1 en dus een piekgave voorzet op de Grote Verlosser.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Geertruida speelde gewoon erg matig, draaide in de eerste helft amper open richting Malen en verloor heel veel ballen omdat er snel druk gezet werd op 'm.
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Hele matige eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede
Keepertje viel me ook niet mee inderdaad, bij die afgekeurde goal ook weer in de korte hoek.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Deed in de tweede gewoon wat je mag verwachten van een Eredivisie speler. Net als Schouten dat deed op een foutje na.
Het zijn vooral de ervaren toppers achterin die het af lieten weten. En, eerlijk is eerlijk, onze keeper voegt ook weinig toe aan het organiseren en echt heel goed zag het er bij twee van de goals ook niet uit.
Laatste tegengoal is wat ongelukkig al zullen niet veel spelers hem zo goed inschieten. Snap ergens dat hij gokt op het lage schot.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Verbruggen afvallen vind ik wel erg makkelijk. Die jongen speelt tot nu toe gewoon een prima toernooi.
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:43 schreef Durmada het volgende:
Verbruggen is 21 en heeft nog niet eens 50 wedstrijden op profniveau gekeept. Misschien zijn de verwachtingen van de "supporters" gewoon veel te hoog. Laten we alsjeblieft niet iedereen met de grond gelijk maken.
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij speelde een matige pot, net als de 10 anderen zo ongeveer. Dat staat niet echt gelijk met met de grond gelijk maken.
We hebben het ook over het nationale team, geen club waar je er als talent lekker in kan groeien.
Voor dit NL is elke poule lastig.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.
We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
Ook wel eens. Maar gisteren ging er ook wel heel veel mis, ook wel moet Koeman eens dat het simpel meelopen wel een dingetje lijkt te blijven binnen dit team.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar dit is het ook, een matige pot. Als ik dit topic moet geloven deugt er niks meer van niemand.
We zijn door in misschien wel de lastigste poule van het EK, misschien mogen we ook een keer tevreden zijn.
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal. Ja weliswaar tegen Canada en IJsland, maar toch.. dat hebben we dit toernooi in 3 wedstrijden eigenlijk niet tot nauwelijks gezien. Als je zo de volgende ronde in moet, dan is er weinig reden om tevreden te zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:47 schreef Durmada het volgende:
Serieus ja? Dat heb ik dan even gemist.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal.
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Caland het volgende:
Wellicht komt de wedstrijd van gisteren dan wel op een juist moment, maar hopen dat je één van de toplanden ontloopt en aan de rechterkant uitkomt (kan dat überhaupt nog?)
Groep E zie ik ook nog wel door Roemenie of Slowakije gewonnen worden, ik zie Belgie niet zomaar winnen van Oekraine eigenlijk...quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).
Ik mis types als Kuijt, van Bommel, Nigel de Jong en Bouhlarouz. Kuitenbijters.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren hoorde ik van Rafael zowaar een goede analyse; dat ging over inzet.
En dan maak ik hem nog even specifieker; over mijn lijk-mentaliteit. Jaja, leuke voetbalterm maar in huidige situatie wel van toepassing. Het was gisteren allemaal heel erg laks, al vanaf aftrap zag je de wil er niet van af druipen. Het was vanuit Nederland een traag potje zomeravondvoetbal. Dekken op vijf meter afstand, elke keer als speler van hun diep gaat blijven ze staan denkend dat het wel buitenspel wordt? Als ze de achterlijn halen je been niet uitsteken of gaan sliden om de bal te blokken. Nee hoor, laat lekker lopen.
En dat is geen incident bij de Nederlandse voetballers; na een klap gaan ze misschien twee a drie potjes extra inzet tonen maar als dat goed gaat vervallen ze weer in hun oude gedrag. Daarbij zie ik nog steeds niemand elkaar corrigeren. Virgil roept wel eens wat maar daar luistert duidelijk niemand naar.
Hopen op de Belgjes dan maar. Hoewel de Engelsen nog weinig hebben laten zien hebben die wel heel erg veel kwaliteit rondlopen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:50 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Je speelt tegen Engeland of de winnaar van E (België).
Is goed. Als we vernederd worden in de volgende ronde houd ik de eer aan mezelf en stop ik met Fok.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Laten we hopen dat @:Ronald-Koeman na nog een vernedering de eer aan zichzelf houdt en opstapt.
De kans dat je tegen Engeland speelt is volgens mij >60%quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopen op de Belgjes dan maar. Hoewel de Engelsen nog weinig hebben laten zien hebben die wel heel erg veel kwaliteit rondlopen.
Frivoliteit en aanvallend voetbal is natuurlijk leuk, maar geen garantie op succes. Overigens vind ik dat Nederland best frivool en aanvallend staat te voetballen, helemaal in vergelijking met topfavorieten als Frankrijk en Engeland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Na de uitzwaaiwedstrijden was iedereen laaiend enthousiast. Nederland speelde frivool, aanvallend en attractief voetbal. Ja weliswaar tegen Canada en IJsland, maar toch.. dat hebben we dit toernooi in 3 wedstrijden eigenlijk niet tot nauwelijks gezien. Als je zo de volgende ronde in moet, dan is er weinig reden om tevreden te zijn.
We hebben wel meer verrassingen gezien dit EKquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je tegen Engeland speelt is volgens mij >60%
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Frivoliteit en aanvallend voetbal is natuurlijk leuk, maar geen garantie op succes. Overigens vind ik dat Nederland best frivool en aanvallend staat te voetballen, helemaal in vergelijking met topfavorieten als Frankrijk en Engeland.
Dat het tactisch iets minder is, dat klopt misschien. Maar toernooivoetbal is en blijft gewoon erg lastig en als je steeds van opstelling wisselt kan je tactische afspraken in zo'n korte tijd er ook niet echt inslijpen.
Ik ben ook helemaal klaar met Koeman. Geluk bij een ongeluk dat het een EK is zodat je hopelijk richting een WK wel weer het maximale uit je materiaal kunt halen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef TLC het volgende:
Bij een vroegtijdig exit zou Koeman zijn conclusies moeten nemen, nu is er nog tijd genoeg tot aan de kwalificatie voor t WK
De kans dat die ineens hun niveau wel gaan halen met een individuele bevlieging van Bellingham of Foden is tegen dit Oranje ook wel vrij groot jaquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De kans dat je tegen Engeland speelt is volgens mij >60%
En Veerman-Schouten blijven opstellen is ook op zijn conto.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.
Want Dumfries gaat diep waar Simons dan terugzakt. Geertruida gaat niet diep, daar heb je Frimpong dan al voor.
Komt ie gisteren met Geertruida - Malen aanzetten...
Tja, zijn alternatief is Wijnaldumquote:Op woensdag 26 juni 2024 08:58 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
En Veerman-Schouten blijven opstellen is ook op zijn conto.
Het is nu duimen dat je Engeland loot ja maar heb al een week het gevoel dat het gewoon België wordt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:57 schreef DobbyDob het volgende:
Snap echt niet waarom mensen dit Nederland als outsider zagen. Een enorm matig middenveld. Een van de minste bij de laatste 16. Een trainer die zijn team niet beter maakt. Een spits die al jaren over zijn top is. Achterin moet dan de beste linie staan, maar ook daar is buiten Ake niemand top in oranje. Een enorm matige lichting. Natuurlijk wel pech gehad met enkele blessures, maar het elftal wat er nu staat is echt niet beter dan een Oostenrijk, Zwitserland of Denemarken. Dieptepunten waren toch wederom de Eredivisie spelers. Hopelijk worden ze in ieder geval niet uitgeschakeld door Belgie. Dat moet je nog jaren aanhoren.
Ja. Het is allemaal ook erg matig hoor. Je kunt ook niet veel anders. Jammer dat Simons in oranje niet veel is. Eigenlijk de enige enorm goede voetballer. Die speler van Milan is toch ook maar middelmaat. Maar daarom kun je toch ook weinig van Nederland verwachten. Het middenveld is je belangrijkste linie. Wij komen dan aanzitten met niet een speler die bij de Europese subtop speelt, tjah.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tja, zijn alternatief is WijnaldumVolgens mij is ie vergeten dat ie Gravenberch ook nog mee heeft genomen
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:03 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Ja. Het is allemaal ook erg matig hoor. Je kunt ook niet veel anders. Jammer dat Simons in oranje niet veel is. Eigenlijk de enige genorm oede voetballer. Die speler van Milan is toch ook maar middelmaat. Maar daarom kun je toch ook weinig van Nederland verwachten. Het middenveld is je belangrijkste linie. Wij komen dan aanzitten met niet een speler die bij de Europese subtop speelt, tjah.
Ik ben ergens al blij dat we niet door Turkije uitgeschakeld worden, want dat was ook horror geweest en met de omstandigheden dat Turkije een half thuistoernooi speelt geen gekke gedachtequote:Op woensdag 26 juni 2024 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nu duimen dat je Engeland loot ja maar heb al een week het gevoel dat het gewoon België wordt.Het past wel bij de knulligheid van dit Nederlands elftal.
Ja ik ook wel, maar verwacht van hem meer. Kan echt heerlijk voetballen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.
Slovenie uit Poule C is ook sowieso altijd door. Dus het ADEF-scenario kunnen we ook al doorstrepen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef Frutsel het volgende:
Beste nummers 3 zijn sowieso die uit D en E (B valt sowieso af)
Winnaar E speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
ADEF of CDEF
Winnaar C speelt tegen Nederland indien de nummers 3 komen uit
ACDF en ACDE
Het valt en staat met de uitslagen van vandaag... hoe dik wordt er gewonnen en hoe diep valt het doelsaldo van de nummer 3 terug om zo Hongarije (-3) alsnog door te laten gaan.
Dan moet Tsjechië wel over Hongarije heen in de ranking en dus winnen van Turkije. De Turken hebben aan een punt genoeg om 2e te worden en zijn bij verlies niet zeker van de volgende ronde.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is nu duimen dat je Engeland loot ja maar heb al een week het gevoel dat het gewoon België wordt.Het past wel bij de knulligheid van dit Nederlands elftal.
Turkije hadden we gewoon gepakt hoor. Belgen zijn onderschat, hebben 2 prima wedstrijden gespeeld. Misschien wel gewoon top 4 dit toernooi.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben ergens al blij dat we niet door Turkije uitgeschakeld worden, want dat was ook horror geweest en met de omstandigheden dat Turkije een half thuistoernooi speelt geen gekke gedachte
Scherp, ik had in me kop dat die in D zaten maar dat is C natuurlijkquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Slovenie uit Poule C is ook sowieso altijd door. Dus het ADEF-scenario kunnen we ook al doorstrepen.
Je wil toch niet verliezen van de Belgen, moet je jaren aanhoren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je niet hopen op de Belgjes. Toch een mooie klassieker en qua kwaliteit een beetje gelijkwaardig.
Die viel redelijk in ja en gaf ook nog een assist toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.
Oh, ik ken gelukkig geen Belgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:12 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Je wil toch niet verliezen van de Belgen, moet je jaren aanhoren.
Ik vind Koeman ook niet zo'n geweldige coach, een beetje te ouderwets eigenlijk. Je ziet wat een interessante bondscoach kan doen met 9 middelmatige spelers, Sabitzer en Baumgartner.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.
Want Dumfries gaat diep waar Simons dan terugzakt. Geertruida gaat niet diep, daar heb je Frimpong dan al voor.
Komt ie gisteren met Geertruida - Malen aanzetten...
En waarschijnlijk een veel vermakelijkere wedstrijd dan tegen de Engelsen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je niet hopen op de Belgjes. Toch een mooie klassieker en qua kwaliteit een beetje gelijkwaardig.
Het was gisteren compleet lachwekkend maar het was wel ook deels een tactisch probleem. Het kan tegen de Engelsen of zelfs Belgen prima alsnog een hele evenwichtige pot worden met kansen voor Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook niet zo'n geweldige coach, een beetje te ouderwets eigenlijk. Je ziet wat een interessante bondscoach kan doen met 9 middelmatige spelers, Sabitzer en Baumgartner.
Alleen zet je voor een nationaal elftal vaak een gevestigde naam neer, die goed kan opschieten met de spelers. Niet iemand met goede tactische vondsten die de boel op scherp zet.
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was gisteren compleet lachwekkend maar het was wel ook deels een tactisch probleem. Het kan tegen de Engelsen of zelfs Belgen prima alsnog een hele evenwichtige pot worden met kansen voor Nederland.
Ja laten we hopen dat het niet weer zo teringwarm is volgende week want wat spelen wij slecht in de hitte zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.
Ze moeten het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?
Was toch al duidelijk toen hij niet voor Jong Oranje wilde uitkomen omdat hij gepest zou worden door de Ajax-spelers?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:25 schreef TLC het volgende:
Zie je een Mbappe of zo al huilend naar hun gezin gaan als ze een vreselijke wedstrijd gespeeld hebben ?![]()
Echt totaal ongeschikt als international die Veerman.
Ahjoh die jongen roept ook maar wat. Als het andersom was geweest had hij het de andere kant op benaderd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?
Ik zag de statistiek van Noa voorbij komen: Engeland 68% kans, winnaar poule E 32% kans, maar wat moet er nou gebeuren voor dat laatste? Dat de Tsjechen winnen? Is dat het enige scenario?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet Tsjechië wel over Hongarije heen in de ranking en dus winnen van Turkije. De Turken hebben aan een punt genoeg om 2e te worden en zijn bij verlies niet zeker van de volgende ronde.
Als je voetbalinhoudelijk niet verder komt dan "Passie, Strijd en Lef" of "ze moeten meer gele kaarten pakken, hun broekjes zijn allemaal nog schoon" heeft het weinig zin om op een voetbal subforum je mening te verkondigen denk ik zo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh die jongen roept ook maar wat. Als het andersom was geweest had hij het de andere kant op benaderd.
Typisch trein
Of Georgië van Portugalquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik zag de statistiek van Noa voorbij komen: Engeland 68% kans, winnaar poule E 32% kans, maar wat moet er nou gebeuren voor dat laatste? Dat de Tsjechen winnen? Is dat het enige scenario?
Zie dat niet gebeuren eigenlijk, ook al is Portugal al definitief 1e.quote:
Dat proberen we al langer duidelijk te maken aan Trein maar ook dat heeft ie nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als je voetbalinhoudelijk niet verder komt dan "Passie, Strijd en Lef" of "ze moeten meer gele kaarten pakken, hun broekjes zijn allemaal nog schoon" heeft het weinig zin om op een voetbal subforum je mening te verkondigen denk ik zo.
5-3-2 met Dumfries en Frimpong aan dezelfde kant en Wijnaldum op 10quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik Koeman was zou ik PANIEKVOETBAL gaan spelen.
Oftewel terug naar 5-3-2.
Dit soort mensen zouden ze eigenlijk gewoon moeten vergassen.quote:
Die zullen ook wel met een B-team gaan spelen, maar zelfs dan zouden ze vrij simpel van Georgie moeten winnen natuurlijk.quote:
En de BRIEFJES van Dwight Lodeweges komen om één of andere reden niet aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
Nederland mist gewoon tactisch meesterbrein Sipke Hulshoff
🤪quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, dit kon niet . Hij deed maar wat.
Van de onvermijdelijke Dwight Lodeweges word je onderhand ook wel een keer moe.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:04 schreef hhh38 het volgende:
Nederland mist gewoon tactisch meesterbrein Sipke Hulshoff
Gini is goed voor de sfeer of zo, voetballend nul reden om hem op te stellen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe moet Gravenberch zich trouwens voelen? Zo veel middenvelders er niet bij, en dan mag er ipv jou een oude man die in Saoedi-Arabië voetbalt telkens invallen. En tijdens elke invalbeurt speelt die man Casper het Spookje.
Begint bij de basis en die ontbrak volledig bij Nederland in de eerste helft. Apathisch zootje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
Toch zat het ook niet echt mee, en Oostenrijk heeft gewoon een hele aardige ploeg.
Vooral Veerman begon echt heel dramatisch en je had pech met die eigen kool. Maar heb die wedstrijd van Oostenrijk tegen de Fransen gezien en wij creëerden meer kansen dan hun. Die schoten van Reijnders ook pfff, had meer ingezeten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begint bij de basis en die ontbrak volledig bij Nederland in de eerste helft. Apathisch zootje.
Eigen goal is pech maar Malen moet die kans natuurlijk gewoon maken. Gebeurt hem toch veel te vaak in Oranje dat zo'n bal er niet in gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral Veerman begon echt heel dramatisch en je had pech met die eigen kool. Maar heb die wedstrijd van Oostenrijk tegen de Fransen gezien en wij creëerden meer kansen dan hun. Die schoten van Reijnders ook pfff, had meer ingezeten.
Ja maar het is niet dat je overklast of overlopen werd of zo, na die 2-2 kreeg je echt wel het gevoel dat we ze nog zouden pakken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigen goal is pech maar Malen moet die kans natuurlijk gewoon maken. Gebeurt hem toch veel te vaak in Oranje dat zo'n bal er niet in gaat.
Apathisch was het nu net niet. Best een leuke wedstrijd gezien. Ik weet niet of je erna nog naar Engeland - Slovenië hebt gekeken ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begint bij de basis en die ontbrak volledig bij Nederland in de eerste helft. Apathisch zootje.
Engeland vier keer scoren ja? Dat wordt een verschrikkelijke 0-0 met een strafschoppenserie die de winnaar moet gaan bepalen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:39 schreef Snikkelbeer het volgende:
Zo, de day after. Tijd om te relativeren, elke dag toch weer wat meer vertrouwen te krijgen om dan zondag alsnog met 4-1 genadeloos in de poeperd te worden genomen.
3 eigen goals.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Engeland vier keer scoren ja? Dat wordt een verschrikkelijke 0-0 met een strafschoppenserie die de winnaar moet gaan bepalen.
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe moet Gravenberch zich trouwens voelen? Zo veel middenvelders er niet bij, en dan mag er ipv jou een oude man die in Saoedi-Arabië voetbalt telkens invallen. En tijdens elke invalbeurt speelt die man Casper het Spookje.
Hij was in vorm. Hij heeft nu nauwelijks wedstrijdritmequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.
Absoluut niet beter dan Reijnders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.
Neutraal bekeken en in de tijd gezien zonder naar het verleden te kijken vond ik het wel een leuke wedstrijd. Heb wel meer teams gezien die de kluts kwijt zijn geraakt in een wedstrijd. Oranje kon ook niet uitblijven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
Toch zat het ook niet echt mee, en Oostenrijk heeft gewoon een hele aardige ploeg.
Wat was het dan in de eerste helft van Nederland?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Apathisch was het nu net niet. Best een leuke wedstrijd gezien. Ik weet niet of je erna nog naar Engeland - Slovenië hebt gekeken ?
Ligt ook wel grotendeels aan de kwaliteit toch. Zo’n kans van Malen en Reijnders schieten behoorlijk wat spelers er wel in, en dat gebeurd die 2 (maar zeker Malen) veel en veel te vaak. In 2022 verlies je waarschijnlijk ook tegen Tsjechie omdat Malen een 1 tegen 1 niet af weet te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
In potentie zeker en ik zou het niveauverschil tussen Italie en Engeland ook niet onderschatten.quote:
In potentie heb je niet zoveel aan, het gaat bij een nationaal team er veel meer over welke spelers nu in vorm zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In potentie zeker en ik zou het niveauverschil tussen Italie en Engeland ook niet onderschatten.
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat was het dan in de eerste helft van Nederland?
Bij Liverpool deed hij het de laatste tijd prima.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In potentie heb je niet zoveel aan, het gaat bij een nationaal team er veel meer over welke spelers nu in vorm zijn.
Leuk hoor dat hij in potentie echt supergoed is (hallo Rafael), maar in potentie zit hij bij al zijn clubs na ajax op het bankje.
Het een sluit het ander niet uit he. Het was toch veel en veel te afwachtend allemaal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.
Leuke invaller, neem aan dat hij bij Arend na wat aankopen niet meer in beeld is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Liverpool deed hij het de laatste tijd prima.
Zo goed is Gravenberch toch ook niet? Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem weinig heb zien spelen hoor afgelopen seizoen. Maar vond het bij Ajax altijd een prima voetballer, niet heel bijzonder. Reijnders is in mijn optiek echt wel beter op dit moment.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als een van je middenvelders letterlijk alle ballen direct inlevert snap ik wel dat het apathisch oogt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er was inderdaad veels te weinig beweging in alle linies, waardoor het heel stroperig liep.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he. Het was toch veel en veel te afwachtend allemaal.
Ik heb bij apathisch toch een iets ander idee. Oostenrijk heeft een wat fellere tactiek, daardoor lijken ploegen wellicht eerder apathisch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @:gurneyisbestoke
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt ook wel grotendeels aan de kwaliteit toch. Zo’n kans van Malen en Reijnders schieten behoorlijk wat spelers er wel in, en dat gebeurd die 2 (maar zeker Malen) veel en veel te vaak. In 2022 verlies je waarschijnlijk ook tegen Tsjechie omdat Malen een 1 tegen 1 niet af weet te maken.
Dat valt Koeman direct aan te rekenen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er was inderdaad veels te weinig beweging in alle linies, waardoor het heel stroperig liep.
Niet iedereen was wanstaltig slecht omdat we een verliespartij lijden. Reijnders speelde slecht, maar had ook enkele goede acties. Voor hetzelfde geld schiet Malen die bal er wel in en had hij een uitstekende assist op zijn naam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:49 schreef fetX het volgende:
Reijnders was ook wanstaltig slecht gisteren. Die heeft ook meer kutpotten dan goede potjes gespeeld inmiddels.
Geertruida herpakte zich nog wel na rust. Eerste helft dramatisch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.
Reijnders deed echt bijna alles verkeerd. Die was echt heel slecht gisteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet iedereen was wanstaltig slecht omdat we een verliespartij lijden. Reijnders speelde slecht, maar had ook enkele goede acties. Voor hetzelfde geld schiet Malen die bal er wel in en had hij een uitstekende assist op zijn naam.
Ja maar dat is natuurlijk vooral ook pech. Normaal heb je vier middenvelders die beter zijn erbij lopen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind Gravenberch ook geen topper maar dat Wijnaldum elke keer mag invallen is wel echt cringe.
Gaat komend seizoen echt doorbreken tot het niveau van Gakpo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke invaller, neem aan dat hij bij Arend na wat aankopen niet meer in beeld is.
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Hij speelde zeker niet goed, maar zet dus wel Malen één op één voor de keeper. Misschien wel de enige middenvelder in de selectie die een beetje creativiteit heeft. Een middenveld met Wijnaldum en Gravenberch gaat het er niet leuker op maken durf ik wel te stellen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Reijnders deed echt bijna alles verkeerd. Die was echt heel slecht gisteren.
Ik zou nu misschien ook wel kiezen voor Blind ja. Heeft ook tekortkomingen maar wel overzicht en kan ook nog een aardige bal geven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Plus zijn inzicht en passes naar voren toe. De Vrij / Van Dijk leggen alles breed weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.
Niet achterin, op het middenveld dan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?
Geertruida liet tweede helft wel zien waarom je hem nog kunt gebruiken. Het was alsnog niet geweldig hoor maar wel als een van de minst slechte. En dat zegt vooral wat over de rest. Van Dijk, Reijnders en Schouten waren ook echt dramatisch gisteren. Over Wijnaldum hoeven we het niet eens te hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet achterin, op het middenveld dan.
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij speelde zeker niet goed, maar zet dus wel Malen één op één voor de keeper. Misschien wel de enige middenvelder in de selectie die een beetje creativiteit heeft. Een middenveld met Wijnaldum en Gravenberch gaat het er niet leuker op maken durf ik wel te stellen.
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.
Hij heeft inderdaad nog niet de vorm te pakken van eerder dit jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.
Dit wel eens, die wijziging was vrij bizar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.
Hij heeft een goed seizoen gedraaid. Maar Blind op middenveld zou toch echt belachelijk zijn. Veerman heeft ook een goed seizoen gehad, maar die kan het ook niet aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind heeft in Oranje ruimschoots aangetoond dat hij snelheid en duelkracht tekort komt voor welke rol dan ook in de defensie en op het middenveld heb je betere opties.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.
Ik denk dat Oranje de ervaring van zo iemand als Blind nodig heeft.
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef Durmada het volgende:
Nu roepen om Blind is een zwaktebod, die gaat dit Nederland echt niet verder helpen.
op dit moment: traag als dikke stront en maakt ook veel fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Gewoon Schouten, Reijnders, Xavi is het beste wat we nu hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Nee maar het huidige middenveld is ook gemankeerd. Blind gaat dat echt niet verhelpen. Je mist gewoon Wieffer en Frenkie en misschien dat Koopmeiners in zijn vorm ook heel waardevol had kunnen worden voor Nederland. Blind op het middenveld is echt niet de sleutel naar succes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Wieffer komt ook tekort voor dit niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee maar het huidige middenveld is ook gemankeerd. Blind gaat dat echt niet verhelpen. Je mist gewoon Wieffer en Frenkie en misschien dat Koopmeiners in zijn vorm ook heel waardevol had kunnen worden voor Nederland. Blind op het middenveld is echt niet de sleutel naar succes.
Mwah, geen Nederlandse speler met een betere long range pass dan Van Dijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Plus zijn inzicht en passes naar voren toe. De Vrij / Van Dijk leggen alles breed weg.
Wieffer en De Jong had wel een stuk beter gepast bij elkaar dan Schouten - De Jong, maargoed; hoog wat als gehalte.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wieffer komt ook tekort voor dit niveau.
Wieffer kan dit wel aan, die heeft zijn fysiek heel erg mee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wellicht, maar is een wel type middenvelder die belangrijk kan zijn. Hij kan zichzelf wel wegcijferen om de andere twee een vrijere rol te geven. Beetje a la Andrich bij de Duitsers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
achter het doel...quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat alle Frenkie de JOng haters zich ook wel achter de oor krabben nu, we missen echt een balvaste middenvelder a la Frenkie op dit moment.
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]Blind heeft in Oranje ruimschoots aangetoond dat hij snelheid en duelkracht tekort komt voor welke rol dan ook in de defensie en op het middenveld heb je betere opties.
Allerlei omwegen gaan verzinnen om Daley fucking Blind een basisplek te geven, wat lees ik hier allemaal zeg.
Maar is hij op een plek waar hij al jaren niet heeft gespeeld beter dan Schouten? Denk dat je het antwoord daarop wel weet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.
Nee hoor Frenkie speelt juist heel veel naar voren, met Frenkie kom je juist uit de problemen. Het is zijn creatieve passing waar het aan schort.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.
Frenkie heeft de afgelopen jaar de bal direct met tikkie terug gespeeld naar een verdediger.
Ik had hem er voor Veerman ingebracht en dan samen met Schouten dubbele 6 spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar is hij op een plek waar hij al jaren niet heeft gespeeld beter dan Schouten? Denk dat je het antwoord daarop wel weet.
Ik heb het over splijtende passes richting middenveld/aanval. Niet over ballen van 50-60m.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, geen Nederlandse speler met een betere long range pass dan Van Dijk.
Blijft jammer dat we vooral in de linie middenveld zoveel blessures hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wieffer en De Jong had wel een stuk beter gepast bij elkaar dan Schouten - De Jong, maargoed; hoog wat als gehalte.
Klopt, daar missen we nu wel wat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb het over splijtende passes richting middenveld/aanval. Niet over ballen van 50-60m.
Wanneer heeft Blind voor het laatst daar gespeeld? Afgelopen seizoenen volgens mij helemaal niet. Het is een EK, geen experiment om Blind nog maar eens aan wat interlands te helpen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.
Oranje moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend eindtoernooi bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat alle Frenkie de JOng haters zich ook wel achter de oor krabben nu, we missen echt een balvaste middenvelder a la Frenkie op dit moment.
Maar Wijnaldum mag natuurlijk wel elke keer invallen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wanneer heeft Blind voor het laatst daar gespeeld? Afgelopen seizoenen volgens mij helemaal niet. Het is een EK, geen experiment om Blind nog maar eens aan wat interlands te helpen.
Hoeft van mij ook niet. Maar Blind als alternatief maakt het niet beter hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Wijnaldum mag natuurlijk wel elke keer invallen.
Nederlandse aso's terughalen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oranje moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend eindtoernooi bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.quote:
En je had mij nog overtuigd ook, en dan zie je plots hoe zijn plannen werken tegen een ploeg die wel een moderne speelstijl hanteert.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @:gurneyisbestoke
Dat is echt niet waar, hij haalt juist de bal bij de verdedigers op om hem naar voren te brengen, en loopt daarnaast echt alle gaten dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.
Frenkie heeft de afgelopen jaar de bal direct met tikkie terug gespeeld naar een verdediger.
Dat was een jaar geleden geen slechte optie geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft jammer dat we vooral in de linie middenveld zoveel blessures hebben.
Wiefer maakt het verschil ook niet. Koopmeiners (helaas in oranje), ook nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.
Gravenberch godquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.
Die heeft zelf bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |