Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.
Ik gok toch op winst Portugal en gelijkspel bij Tsjechie - Turkije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engelandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.
Ohja E kan er ook nog tussenuit vallen. Maar dan moet Roemenië of Slowakije dik winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Okay dan ga ik Hongarije toejuichen in eigen belang.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Laten we hopen dat @Ronald-Koeman na nog een vernedering de eer aan zichzelf houdt en opstapt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
En Koeman zit er nog t/m WK 2026....mijn god...
[ afbeelding ]
Ook apathisch.quote:
Als hij dan nog met Van Dijk Memphis Blind en Wijnaldum komt aanzetten geeft dat niet echt hoop.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:07 schreef TLC het volgende:
Bij een vroegtijdig exit zou Koeman zijn conclusies moeten nemen, nu is er nog tijd genoeg tot aan de kwalificatie voor t WK
Waarschijnlijk wel, maar kan ook nog de winnaar van groep E worden als Tsjechië of Georgië wint morgen.quote:
Gaat niet om het verliezen. Gaat om de manier waarop.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:31 schreef Durmada het volgende:
Je verliest in een wedstrijd die niet van heel groot belang is van een best wel sterk Oostenrijk, en iedereen is weer in paniek. Je kan beter de aankomende wedstrijd winnen, dan is het do or die.
Best een vermakelijke wedstrijd. Twee teams die willen voetballen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gaat niet om het verliezen. Gaat om de manier waarop.
Nee.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:35 schreef Durmada het volgende:
[..]
Best een vermakelijke wedstrijd. Twee teams die willen voetballen.
Dat ligt dan aan jou. Ik heb een leuke wedstrijd gezien.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee.
Het leek alsof ik naar Ajax keek. Van dit seizoen.
Het probleem is niet dat je verliest. Het probleem is dat het tastisch totaal niet staat, waardoor het team slechter is dan nodig.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:31 schreef Durmada het volgende:
Je verliest in een wedstrijd die niet van heel groot belang is van een best wel sterk Oostenrijk, en iedereen is weer in paniek. Je kan beter de aankomende wedstrijd winnen, dan is het do or die.
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het probleem is niet dat je verliest. Het probleem is dat het tastisch totaal niet staat, waardoor het team slechter is dan nodig.
Yup, dat is ook wel een beetje mijn houvast, dat je waarschijnlijk je allerslechtste pot van het toernooi nu zonder gevolgen in de poulefase hebt gehad. En dan wordt het maar Belgie of Engeland als tegenstander, tegen dat soort toplanden gaat het voor Nederland vaak automatisch beter dan tegen lastige subtoppers zoals Oostenrijk, Turkije of Roemenie bijvoorbeeld. Of zoals in 2008 tegen de Russen of in 2021 tegen Tsjechiequote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |