De schietende beweging is vloeiendquote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:38 schreef Red_85 het volgende:
Zie nu dat die pingel van Lewandowski nevernooit niet had mogen worden.
'Een vloeiende beweging genomen'.
Bewegen, inhouden, schokken, bewegen, schokken, schijntrap, bewegen, huppel, hulahoop, salto, dubbele flikflak, handstand...
... wachten...
Schieten.
Alleen jammer dat we dan weer tegen die wanstaltig saaie Engelsen moeten. Maar hoe eerder die uitgeschakeld zijn, hoe minder ik er naar hoef te kijken...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, dat is ook wel een beetje mijn houvast, dat je waarschijnlijk je allerslechtste pot van het toernooi nu zonder gevolgen in de poulefase hebt gehad. En dan wordt het maar Belgie of Engeland als tegenstander, tegen dat soort toplanden gaat het voor Nederland vaak automatisch beter dan tegen lastige subtoppers zoals Oostenrijk, Turkije of Roemenie bijvoorbeeld. Of zoals in 2008 tegen de Russen of in 2021 tegen Tsjechie
En dan Europees kampioen Portugal in 2016:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:48 schreef Durmada het volgende:
[..]
Kan je beter gebeuren in de poulefase toch? Hier kan je van leren. We zijn door, dat is waar het om gaat toch? We speelde in 2008 een fenomenale poulefase, maakt je nog geen Europees kampioen.
Jouw standaarden zijn duidelijk een stuk lager.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:41 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik heb een leuke wedstrijd gezien.
Zou mij verbazen als veerman ooit nog opgeroepen wordt als iedereen weer fit is. Zou eerder Taylor of Mijnans oproepen dan deze clown. Om nog maar te zwijgen over Timber, Wieffer, Koopmeiners en De Jong...quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
Volgens Kees fucking Luicxk ( 0 interlands, nooit een prijs gewonnen) is Veerman defentitief klaar in Oranje![]()
[ x ]
Wat is jouw standaard qua voetbalwedstrijd dan? Ik vind wedstrijden met vijf doelpunten over het algemeen vrij vermakelijk. In poule C vinden ze vijf doelpunten in zes wedstrijden al een hels karwei.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jouw standaarden zijn duidelijk een stuk lager.
Dan kan ie zich mooi focussen op PSV, hopelijk speelt Schouten straks ook een kut wedstrijd tegen Engeland zodat ook hij kapot wordt gemaakt door de randstadmedia/oranje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:26 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zou mij verbazen als veerman ooit nog opgeroepen wordt als iedereen weer fit is. Zou eerder Taylor of Mijnans oproepen dan deze clown. Om nog maar te zwijgen over Timber, Wieffer, Koopmeiners en De Jong...
Lijkt mij inderdaad wel sterk dat Veerman nog een transfer maakt na zo'n EK. Schouten doet het overigens wel prima, zou leuk zijn als hij nog een stap hogerop kan maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dan kan ie zich mooi focussen op PSV, hopelijk speelt Schouten straks ook een kut wedstrijd tegen Engeland zodat ook hij kapot wordt gemaakt door de randstadmedia/oranje.
Ze zoeken het maar uitHup Engeland
Ik heb het over de staat van het NLXI. En het foutenfestival wat is laten zien.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat is jouw standaard qua voetbalwedstrijd dan? Ik vind wedstrijden met vijf doelpunten over het algemeen vrij vermakelijk. In poule C vinden ze vijf doelpunten in zes wedstrijden al een hels karwei.
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach. Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik heb het over de staat van het NLXI. En het foutenfestival wat is laten zien.
En oostenrijk is ook niet echt een hoogvlieger. Zodra je er druk op zet schuttert het allemachtig.
Eensch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach.
En nog is NL het aan zijn stand verplicht niet als een apathisch elftal met de passingsskills van een g-team deze 'prestatie' op de mat te leggen. Daar gaat het om. De manier waarop, de teksten van de spelers naderhand. Niets wijst op een echte winnaarsmentaliteit.quote:Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang
Ook eens.quote:dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.
Ajax leidt al een tijdje niets meer op met een techniek, overzicht en nooit genoeg altijd beter willen mentaliteit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zoals verwacht gaat ons middenveld ons fataal worden dit EK. Geen schande gezien het blessureleed. Vooral een wake-up-call voor de Eredivisie dat een kortjakje als Veerman de competitie heeft uitgespeeld en niets voorstelt als het er echt om gaat.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:11 schreef PSVCL het volgende:
Volgens Kees fucking Luicxk ( 0 interlands, nooit een prijs gewonnen) is Veerman defentitief klaar in Oranje![]()
[ x ]
Nederland is gewoon compleet verkracht door Oostenrijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 00:42 schreef Durmada het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft best een prima team met een goede bondscoach. Ik vind het minder schandelijk om te verliezen van Oostenrijk in een wedstrijd van weinig cruciaal belang dan de wanprestaties die Engeland mij heeft voorgeschoteld tegen drie mindere teams dan dit Oostenrijk.
En Nederland laat niks van een solide tactiek zien, noch enige verbetering, noch enig lerend vermogen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 05:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nederland is gewoon compleet verkracht door Oostenrijk.
Dat stempel kan je in mijn ogen ook plakken op Schouten (te slap) en Geertruida. Afgezien van die ene onderschepping deed Geertruida eigenlijk weinig goed. Goede speler bij Feyenoord maar Europees gewoon middelmaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 01:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zoals verwacht gaat ons middenveld ons fataal worden dit EK. Geen schande gezien het blessureleed. Vooral een wake-up-call voor de Eredivisie dat een kortjakje als Veerman de competitie heeft uitgespeeld en niets voorstelt als het er echt om gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |