Vooral Veerman begon echt heel dramatisch en je had pech met die eigen kool. Maar heb die wedstrijd van Oostenrijk tegen de Fransen gezien en wij creëerden meer kansen dan hun. Die schoten van Reijnders ook pfff, had meer ingezeten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begint bij de basis en die ontbrak volledig bij Nederland in de eerste helft. Apathisch zootje.
Eigen goal is pech maar Malen moet die kans natuurlijk gewoon maken. Gebeurt hem toch veel te vaak in Oranje dat zo'n bal er niet in gaat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Vooral Veerman begon echt heel dramatisch en je had pech met die eigen kool. Maar heb die wedstrijd van Oostenrijk tegen de Fransen gezien en wij creëerden meer kansen dan hun. Die schoten van Reijnders ook pfff, had meer ingezeten.
Ja maar het is niet dat je overklast of overlopen werd of zo, na die 2-2 kreeg je echt wel het gevoel dat we ze nog zouden pakken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Eigen goal is pech maar Malen moet die kans natuurlijk gewoon maken. Gebeurt hem toch veel te vaak in Oranje dat zo'n bal er niet in gaat.
Apathisch was het nu net niet. Best een leuke wedstrijd gezien. Ik weet niet of je erna nog naar Engeland - Slovenië hebt gekeken ?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begint bij de basis en die ontbrak volledig bij Nederland in de eerste helft. Apathisch zootje.
Engeland vier keer scoren ja? Dat wordt een verschrikkelijke 0-0 met een strafschoppenserie die de winnaar moet gaan bepalen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:39 schreef Snikkelbeer het volgende:
Zo, de day after. Tijd om te relativeren, elke dag toch weer wat meer vertrouwen te krijgen om dan zondag alsnog met 4-1 genadeloos in de poeperd te worden genomen.
3 eigen goals.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Engeland vier keer scoren ja? Dat wordt een verschrikkelijke 0-0 met een strafschoppenserie die de winnaar moet gaan bepalen.
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Hoe moet Gravenberch zich trouwens voelen? Zo veel middenvelders er niet bij, en dan mag er ipv jou een oude man die in Saoedi-Arabië voetbalt telkens invallen. En tijdens elke invalbeurt speelt die man Casper het Spookje.
Hij was in vorm. Hij heeft nu nauwelijks wedstrijdritmequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.
Absoluut niet beter dan Reijnders.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nu is de rol van Wijnaldum (bijsluitende middenvelder) wel anders dan die van Gravenberch, maar Gravenberch is wel beter dan Veerman, Schouten of Reijnders en bovendien in vorm.
Neutraal bekeken en in de tijd gezien zonder naar het verleden te kijken vond ik het wel een leuke wedstrijd. Heb wel meer teams gezien die de kluts kwijt zijn geraakt in een wedstrijd. Oranje kon ook niet uitblijven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
Toch zat het ook niet echt mee, en Oostenrijk heeft gewoon een hele aardige ploeg.
Wat was het dan in de eerste helft van Nederland?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:39 schreef Durmada het volgende:
[..]
Apathisch was het nu net niet. Best een leuke wedstrijd gezien. Ik weet niet of je erna nog naar Engeland - Slovenië hebt gekeken ?
Ligt ook wel grotendeels aan de kwaliteit toch. Zo’n kans van Malen en Reijnders schieten behoorlijk wat spelers er wel in, en dat gebeurd die 2 (maar zeker Malen) veel en veel te vaak. In 2022 verlies je waarschijnlijk ook tegen Tsjechie omdat Malen een 1 tegen 1 niet af weet te maken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:28 schreef Elan het volgende:
Toch zat het ook niet echt mee, en Oostenrijk heeft gewoon een hele aardige ploeg.
In potentie zeker en ik zou het niveauverschil tussen Italie en Engeland ook niet onderschatten.quote:
In potentie heb je niet zoveel aan, het gaat bij een nationaal team er veel meer over welke spelers nu in vorm zijn.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In potentie zeker en ik zou het niveauverschil tussen Italie en Engeland ook niet onderschatten.
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat was het dan in de eerste helft van Nederland?
Bij Liverpool deed hij het de laatste tijd prima.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:45 schreef Caland het volgende:
[..]
In potentie heb je niet zoveel aan, het gaat bij een nationaal team er veel meer over welke spelers nu in vorm zijn.
Leuk hoor dat hij in potentie echt supergoed is (hallo Rafael), maar in potentie zit hij bij al zijn clubs na ajax op het bankje.
Het een sluit het ander niet uit he. Het was toch veel en veel te afwachtend allemaal.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet heel goed, maar apathisch ook zeker niet. We hebben echt wel kansen gecreëerd.
Leuke invaller, neem aan dat hij bij Arend na wat aankopen niet meer in beeld is.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij Liverpool deed hij het de laatste tijd prima.
Zo goed is Gravenberch toch ook niet? Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem weinig heb zien spelen hoor afgelopen seizoen. Maar vond het bij Ajax altijd een prima voetballer, niet heel bijzonder. Reijnders is in mijn optiek echt wel beter op dit moment.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als een van je middenvelders letterlijk alle ballen direct inlevert snap ik wel dat het apathisch oogt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:46 schreef Durmada het volgende:
[..]
Er was inderdaad veels te weinig beweging in alle linies, waardoor het heel stroperig liep.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het een sluit het ander niet uit he. Het was toch veel en veel te afwachtend allemaal.
Ik heb bij apathisch toch een iets ander idee. Oostenrijk heeft een wat fellere tactiek, daardoor lijken ploegen wellicht eerder apathisch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @:gurneyisbestoke
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ligt ook wel grotendeels aan de kwaliteit toch. Zo’n kans van Malen en Reijnders schieten behoorlijk wat spelers er wel in, en dat gebeurd die 2 (maar zeker Malen) veel en veel te vaak. In 2022 verlies je waarschijnlijk ook tegen Tsjechie omdat Malen een 1 tegen 1 niet af weet te maken.
Dat valt Koeman direct aan te rekenen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Er was inderdaad veels te weinig beweging in alle linies, waardoor het heel stroperig liep.
Niet iedereen was wanstaltig slecht omdat we een verliespartij lijden. Reijnders speelde slecht, maar had ook enkele goede acties. Voor hetzelfde geld schiet Malen die bal er wel in en had hij een uitstekende assist op zijn naam.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:49 schreef fetX het volgende:
Reijnders was ook wanstaltig slecht gisteren. Die heeft ook meer kutpotten dan goede potjes gespeeld inmiddels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |