Geertruida herpakte zich nog wel na rust. Eerste helft dramatisch.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.
Reijnders deed echt bijna alles verkeerd. Die was echt heel slecht gisteren.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:51 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet iedereen was wanstaltig slecht omdat we een verliespartij lijden. Reijnders speelde slecht, maar had ook enkele goede acties. Voor hetzelfde geld schiet Malen die bal er wel in en had hij een uitstekende assist op zijn naam.
Ja maar dat is natuurlijk vooral ook pech. Normaal heb je vier middenvelders die beter zijn erbij lopen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik vind Gravenberch ook geen topper maar dat Wijnaldum elke keer mag invallen is wel echt cringe.
Gaat komend seizoen echt doorbreken tot het niveau van Gakpo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuke invaller, neem aan dat hij bij Arend na wat aankopen niet meer in beeld is.
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Hij speelde zeker niet goed, maar zet dus wel Malen één op één voor de keeper. Misschien wel de enige middenvelder in de selectie die een beetje creativiteit heeft. Een middenveld met Wijnaldum en Gravenberch gaat het er niet leuker op maken durf ik wel te stellen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Reijnders deed echt bijna alles verkeerd. Die was echt heel slecht gisteren.
Ik zou nu misschien ook wel kiezen voor Blind ja. Heeft ook tekortkomingen maar wel overzicht en kan ook nog een aardige bal geven.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Plus zijn inzicht en passes naar voren toe. De Vrij / Van Dijk leggen alles breed weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.
Niet achterin, op het middenveld dan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?
Geertruida liet tweede helft wel zien waarom je hem nog kunt gebruiken. Het was alsnog niet geweldig hoor maar wel als een van de minst slechte. En dat zegt vooral wat over de rest. Van Dijk, Reijnders en Schouten waren ook echt dramatisch gisteren. Over Wijnaldum hoeven we het niet eens te hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet achterin, op het middenveld dan.
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij speelde zeker niet goed, maar zet dus wel Malen één op één voor de keeper. Misschien wel de enige middenvelder in de selectie die een beetje creativiteit heeft. Een middenveld met Wijnaldum en Gravenberch gaat het er niet leuker op maken durf ik wel te stellen.
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.
Hij heeft inderdaad nog niet de vorm te pakken van eerder dit jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.
Dit wel eens, die wijziging was vrij bizar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.
Hij heeft een goed seizoen gedraaid. Maar Blind op middenveld zou toch echt belachelijk zijn. Veerman heeft ook een goed seizoen gehad, maar die kan het ook niet aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?
Blind heeft in Oranje ruimschoots aangetoond dat hij snelheid en duelkracht tekort komt voor welke rol dan ook in de defensie en op het middenveld heb je betere opties.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.
Ik denk dat Oranje de ervaring van zo iemand als Blind nodig heeft.
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef Durmada het volgende:
Nu roepen om Blind is een zwaktebod, die gaat dit Nederland echt niet verder helpen.
op dit moment: traag als dikke stront en maakt ook veel fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Gewoon Schouten, Reijnders, Xavi is het beste wat we nu hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Nee maar het huidige middenveld is ook gemankeerd. Blind gaat dat echt niet verhelpen. Je mist gewoon Wieffer en Frenkie en misschien dat Koopmeiners in zijn vorm ook heel waardevol had kunnen worden voor Nederland. Blind op het middenveld is echt niet de sleutel naar succes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |