Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Plus zijn inzicht en passes naar voren toe. De Vrij / Van Dijk leggen alles breed weg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Daley was eigenlijk een prima optie geweest om voor Veerman in te brengen, dan had je heel veel meer rust gehad.
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Waarom speelt Daley eigenlijk niet? Jaren ervaring, altijd een topverdediger geweest ... beter dan die prut die nu achterin staat te klunzen. Gaat in elk geval niet van die gigafouten maken. Verder moet Weghorst gewoon in de basis, samen met Memphis voorin.
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:56 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik heb 0 wedstrijden van Girona gezien afgelopen seizoen. Maar de beelden van een blunderende Blind in het shirt van Ajax staan nog scherp op mijn netvlies. Alsjeblieft geen Blind.
Niet achterin, op het middenveld dan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Op welke plek achterin zou jij hem neerzetten?
Geertruida liet tweede helft wel zien waarom je hem nog kunt gebruiken. Het was alsnog niet geweldig hoor maar wel als een van de minst slechte. En dat zegt vooral wat over de rest. Van Dijk, Reijnders en Schouten waren ook echt dramatisch gisteren. Over Wijnaldum hoeven we het niet eens te hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het zat ook gewoon tegen. Plus Geertruida en Veerman die veel beter moeten kunnen.
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet achterin, op het middenveld dan.
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hij speelde zeker niet goed, maar zet dus wel Malen één op één voor de keeper. Misschien wel de enige middenvelder in de selectie die een beetje creativiteit heeft. Een middenveld met Wijnaldum en Gravenberch gaat het er niet leuker op maken durf ik wel te stellen.
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dat is zo mogelijk nog belachelijker.
Hij heeft inderdaad nog niet de vorm te pakken van eerder dit jaar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, maar ik vind Reijnders de laatste interlands best wel tegenvallen.
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Belachelijker dan het middenveld van gister kan bijna niet.
Dit wel eens, die wijziging was vrij bizar.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk stond dat best prima. Daarom vond ik het raar dat hij niet gewoon Xavi liet staan, maar Veerhond moest weer de kans krijgen om te bewijzen dat hij een hogere intensiteit niet aankan.
Hij heeft een goed seizoen gedraaid. Maar Blind op middenveld zou toch echt belachelijk zijn. Veerman heeft ook een goed seizoen gehad, maar die kan het ook niet aan.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Slaat nergens op, Blind is ondanks zijn snelheid technisch zeer begaafd en heeft een goed seizoen gedraaid in Spanje.
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Blind heeft in Oranje ruimschoots aangetoond dat hij snelheid en duelkracht tekort komt voor welke rol dan ook in de defensie en op het middenveld heb je betere opties.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Misschien centraal voor Van Dijk en De Vrij in een 5-3-2. Of linksback. Eventueel kan Aké denk ik ook links op het middenveld spelen. Dumfries zou ik rechtsback zetten ipv Geertruida. Gakpo en Weghorst in de spits met Memphis erachter als nummer 10. Schouten rechts op het middenveld.
Ik denk dat Oranje de ervaring van zo iemand als Blind nodig heeft.
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:01 schreef Durmada het volgende:
Nu roepen om Blind is een zwaktebod, die gaat dit Nederland echt niet verder helpen.
op dit moment: traag als dikke stront en maakt ook veel fouten.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:54 schreef TAmaru het volgende:
Gewoon Schouten, Reijnders, Xavi is het beste wat we nu hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Nee maar het huidige middenveld is ook gemankeerd. Blind gaat dat echt niet verhelpen. Je mist gewoon Wieffer en Frenkie en misschien dat Koopmeiners in zijn vorm ook heel waardevol had kunnen worden voor Nederland. Blind op het middenveld is echt niet de sleutel naar succes.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het huidige middenveld gaat Nederland ook niet verder helpen. Veerman en Schouten zijn te licht en Reijnders heeft wel de potentie, maar kan het alleen ook niet bolwerken.
Wieffer komt ook tekort voor dit niveau.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:06 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee maar het huidige middenveld is ook gemankeerd. Blind gaat dat echt niet verhelpen. Je mist gewoon Wieffer en Frenkie en misschien dat Koopmeiners in zijn vorm ook heel waardevol had kunnen worden voor Nederland. Blind op het middenveld is echt niet de sleutel naar succes.
Mwah, geen Nederlandse speler met een betere long range pass dan Van Dijk.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Plus zijn inzicht en passes naar voren toe. De Vrij / Van Dijk leggen alles breed weg.
Wieffer en De Jong had wel een stuk beter gepast bij elkaar dan Schouten - De Jong, maargoed; hoog wat als gehalte.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wieffer komt ook tekort voor dit niveau.
Wieffer kan dit wel aan, die heeft zijn fysiek heel erg mee.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wellicht, maar is een wel type middenvelder die belangrijk kan zijn. Hij kan zichzelf wel wegcijferen om de andere twee een vrijere rol te geven. Beetje a la Andrich bij de Duitsers.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
achter het doel...quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat alle Frenkie de JOng haters zich ook wel achter de oor krabben nu, we missen echt een balvaste middenvelder a la Frenkie op dit moment.
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:03 schreef Caland het volgende:
[..]Blind heeft in Oranje ruimschoots aangetoond dat hij snelheid en duelkracht tekort komt voor welke rol dan ook in de defensie en op het middenveld heb je betere opties.
Allerlei omwegen gaan verzinnen om Daley fucking Blind een basisplek te geven, wat lees ik hier allemaal zeg.
Maar is hij op een plek waar hij al jaren niet heeft gespeeld beter dan Schouten? Denk dat je het antwoord daarop wel weet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.
Nee hoor Frenkie speelt juist heel veel naar voren, met Frenkie kom je juist uit de problemen. Het is zijn creatieve passing waar het aan schort.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.
Frenkie heeft de afgelopen jaar de bal direct met tikkie terug gespeeld naar een verdediger.
Ik had hem er voor Veerman ingebracht en dan samen met Schouten dubbele 6 spelen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar is hij op een plek waar hij al jaren niet heeft gespeeld beter dan Schouten? Denk dat je het antwoord daarop wel weet.
Ik heb het over splijtende passes richting middenveld/aanval. Niet over ballen van 50-60m.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:07 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, geen Nederlandse speler met een betere long range pass dan Van Dijk.
Blijft jammer dat we vooral in de linie middenveld zoveel blessures hebben.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wieffer en De Jong had wel een stuk beter gepast bij elkaar dan Schouten - De Jong, maargoed; hoog wat als gehalte.
Klopt, daar missen we nu wel wat.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik heb het over splijtende passes richting middenveld/aanval. Niet over ballen van 50-60m.
Wanneer heeft Blind voor het laatst daar gespeeld? Afgelopen seizoenen volgens mij helemaal niet. Het is een EK, geen experiment om Blind nog maar eens aan wat interlands te helpen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In de defensie moet je hem ook niet neerzetten maar op 6 kan hij zeker waarde hebben.
Oranje moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend eindtoernooi bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:57 schreef Blik het volgende:
Ik denk dat alle Frenkie de JOng haters zich ook wel achter de oor krabben nu, we missen echt een balvaste middenvelder a la Frenkie op dit moment.
Maar Wijnaldum mag natuurlijk wel elke keer invallen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wanneer heeft Blind voor het laatst daar gespeeld? Afgelopen seizoenen volgens mij helemaal niet. Het is een EK, geen experiment om Blind nog maar eens aan wat interlands te helpen.
Hoeft van mij ook niet. Maar Blind als alternatief maakt het niet beter hoor.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:17 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar Wijnaldum mag natuurlijk wel elke keer invallen.
Nederlandse aso's terughalen?quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:16 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Oranje moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende eindtoernooi. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la John de Wolf). Het EK is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend eindtoernooi bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.quote:
En je had mij nog overtuigd ook, en dan zie je plots hoe zijn plannen werken tegen een ploeg die wel een moderne speelstijl hanteert.quote:Op woensdag 26 juni 2024 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was wel echt apathisch hoor. Jammer gezien ik net een heel verhaal had afgestoken dat Koeman meestal wel een prima wedstrijdtactiek heeft @:gurneyisbestoke
Dat is echt niet waar, hij haalt juist de bal bij de verdedigers op om hem naar voren te brengen, en loopt daarnaast echt alle gaten dicht.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:08 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dan was de bal nog verder naar achter gespeeld; we hebben juist een speler nodig die een bal kan vasthouden kan omdraaien en naar voren spelen.
Frenkie heeft de afgelopen jaar de bal direct met tikkie terug gespeeld naar een verdediger.
Dat was een jaar geleden geen slechte optie geweest.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Blijft jammer dat we vooral in de linie middenveld zoveel blessures hebben.
Wiefer maakt het verschil ook niet. Koopmeiners (helaas in oranje), ook nog niet.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.
Gravenberch godquote:Op woensdag 26 juni 2024 11:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet mee in het verhaal dat we een slechte lichting hebben. Maar de opties op het middenveld zijn nu zo beperkt. Je had Koopmeiners, De Jong én Wieffer alledrie goed kunnen gebruiken.
Die heeft zelf bedankt.quote:Op woensdag 26 juni 2024 11:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Gemiste kans om Jordy Clasie niet mee te nemen, als nu zelfs Blind op 6 wordt genoemd in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |