Koeman:quote:Op dinsdag 25 juni 2024 21:38 schreef Piperidine het volgende:
Dit is wel echt zo'n zaadtoernooi voor Nederland waarbij alleen maar dezelfde (wissel)spelers worden gebruikt en er geen verrassingen komen. Bloedt enorm dood.
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.quote:Nu wacht in de achtste finales een groepswinnaar, al is nog niet duidelijk welk land. Engeland, België en heel misschien zelfs Spanje behoren tot de mogelijkheden.
"We gaan eerst analyseren. Ik ben nog lang niet bij het moment dat ik rigoureus ga ingrijpen. Maar we moeten wel de puntjes op de i gaan zetten. We zijn wel minder dan we dachten. Misschien is het wel goed dat er nu een zware tegenstander wacht."
https://nos.nl/artikel/25(...)ben-verantwoordelijk
En ook nog met helemaal niet zo slecht voetbal.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar Frank de Boer won zijn drie groepswedstrijden op t EK
En Koeman zit er nog t/m WK 2026....mijn god...quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koeman:
[..]
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.
De falende Depay word in de 85e minuut gewisseld voor Weghorst en na afloop spreekt Koeman zijn verbazing uit dat deze wedstrijd niet anders is verlopen als de vorige.
Koeman is tactisch gewoon niet sterk. Hij oefent rechts met Geertruida-Frimpong en Dumfries-Xavi om dan vervolgens nu met Geertruida-Malen te komen. Ook een middenveld met Veerman, Schouten en Reijnders is gewoon teveel van hetzelfde. Liet vandaag nog een wissel onbenut en om inderdaad maar te zwijgen over Wijnaldum. Tsjah dan houdt het wel op wanneer je straks afgeschminkt het toernooi kan verlaten, zelfs wanneer je rekening houdt dat we echt een mindere generatie hebben en de nodige blessures.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Koeman:
[..]
Oftewel: voor de volgende ronde hoeft alleen Veerman te banken voor Wijnaldum. We komen kansloos achter met 2-0 en Koeman grijpt pas in de 70e minuut in wanneer Wijnaldum moet banken voor Veerman.
De falende Depay word in de 85e minuut gewisseld voor Weghorst en na afloop spreekt Koeman zijn verbazing uit dat deze wedstrijd niet anders is verlopen als de vorige.
En had pech met mokerdomme de ligt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet veel zeggen maar Frank de Boer won zijn drie groepswedstrijden op t EK
Dat is eigenlijk nog waar ook, en als Mathijs de Ligt zijn handen had thuis gehouden had je die ook gewoon nog wel gewonnenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En ook nog met helemaal niet zo slecht voetbal.
Oh ja die hebben we ook nog, die mag inderdaad ook wel een kans krijgen naast Schoutenquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
En had pech met mokerdomme de ligt.
Waarom krijgt Gravenberch geen kans? Die kan toch nooit slechter zijn dan wat er nu staat...
Ja in 2000, thuisvoordeel. Miste hij niet ook in de halve finale een penalty tegen Italië?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:34 schreef TLC het volgende:
Laten we hopen van wel, tegen Engeland geef ik zelfs dit Oranje zowaar nog een kans.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begreep van niet. Geen idee waarom niet maar eerst moeten alle wedstrijden gespeeld zijn.
Dat was Rijkaard.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja in 2000, thuisvoordeel. Miste hij niet ook in de halve finale een penalty tegen Italië?
Bedoel je niet linksback Aké ipv De Vrij?quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:46 schreef AmaninFull het volgende:
Zo met het verlies tegen Oostenrijk en de blessure van Malen en het niet fit zijn van Brobbey en Zirkzee kom je wel steeds dichter bij de meest logische opstelling. Dat is namelijk met Reijnders op de plek van Veerman, Dumfries als rechtsback, en dan in de aanval een keuze tussen Simons, Weghorst, Memphis, Frimpong. Je zou denk ik ook nog goed met Van de Ven kunnen spelen als linksback, in plaats van De Vrij.
Ik ga vrijdag wel even googlen naar de achtste finales. #teamterugnaar16quote:
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik begreep van niet. Geen idee waarom niet maar eerst moeten alle wedstrijden gespeeld zijn.
Lekker makkelijk systeem weerquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Erg sterk het idee dat het de Belgen worden.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.
Neequote:
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee
https://www.vi.nl/nieuws/(...)-hoe-gaat-het-verder
Als morgen de nummers 3 van E en F ook doorgaan, dan is het NL tegen de nummer 1 van de poule van België
Hoezo kan Tsjechië niet winnen? Kan toch prima? Turken kunnen er niets van.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.
Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik betwijfel of er in F een nummer drie op 3 punten gaat komen eigenlijk. Ik zie Georgie en Tsjechie allebei niet winnen.
Ik gok toch op winst Portugal en gelijkspel bij Tsjechie - Turkije.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Tsjechië kan best winnen van de altijd labiele Turken. Georgië zie ik inderdaad niet winnen.
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engelandquote:Op dinsdag 25 juni 2024 22:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ligt eraan of de nummer 3 van groep F nog over Hongarije heen wipt.
Ohja E kan er ook nog tussenuit vallen. Maar dan moet Roemenië of Slowakije dik winnen.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Okay dan ga ik Hongarije toejuichen in eigen belang.quote:Op dinsdag 25 juni 2024 23:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Edit: laten we zeggen dat als Hongarije als nummer 3nog sneuvelt dat het dan de nummer 1 van Groep E wordt als tegenstander, als Hongarij wel doorgaat spelen we zaterdag tegen Engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |