Die viel redelijk in ja en gaf ook nog een assist toch?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vond Simons eigenlijk nog wel een paar goede dingen doen gisteren.
Oh, ik ken gelukkig geen Belgen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:12 schreef DobbyDob het volgende:
[..]
Je wil toch niet verliezen van de Belgen, moet je jaren aanhoren.
Ik vind Koeman ook niet zo'n geweldige coach, een beetje te ouderwets eigenlijk. Je ziet wat een interessante bondscoach kan doen met 9 middelmatige spelers, Sabitzer en Baumgartner.quote:Op woensdag 26 juni 2024 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tactisch was het gisteren ook raar; Koeman heeft duidelijk geoefend op koppels Dumfries - Simons en Geertruida - Frimpong.
Want Dumfries gaat diep waar Simons dan terugzakt. Geertruida gaat niet diep, daar heb je Frimpong dan al voor.
Komt ie gisteren met Geertruida - Malen aanzetten...
En waarschijnlijk een veel vermakelijkere wedstrijd dan tegen de Engelsen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:11 schreef Caland het volgende:
Waarom zou je niet hopen op de Belgjes. Toch een mooie klassieker en qua kwaliteit een beetje gelijkwaardig.
Het was gisteren compleet lachwekkend maar het was wel ook deels een tactisch probleem. Het kan tegen de Engelsen of zelfs Belgen prima alsnog een hele evenwichtige pot worden met kansen voor Nederland.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Ik vind Koeman ook niet zo'n geweldige coach, een beetje te ouderwets eigenlijk. Je ziet wat een interessante bondscoach kan doen met 9 middelmatige spelers, Sabitzer en Baumgartner.
Alleen zet je voor een nationaal elftal vaak een gevestigde naam neer, die goed kan opschieten met de spelers. Niet iemand met goede tactische vondsten die de boel op scherp zet.
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was gisteren compleet lachwekkend maar het was wel ook deels een tactisch probleem. Het kan tegen de Engelsen of zelfs Belgen prima alsnog een hele evenwichtige pot worden met kansen voor Nederland.
Ja laten we hopen dat het niet weer zo teringwarm is volgende week want wat spelen wij slecht in de hitte zeg.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:22 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar het is ook veelzeggend dat wij verliezen maar dat de kaartenverhouding 0-3 voor die lui is. Passie. Strijd. Lef. Kom op.
Ze moeten het gras opvreten, desnoods de modder.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?
Was toch al duidelijk toen hij niet voor Jong Oranje wilde uitkomen omdat hij gepest zou worden door de Ajax-spelers?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:25 schreef TLC het volgende:
Zie je een Mbappe of zo al huilend naar hun gezin gaan als ze een vreselijke wedstrijd gespeeld hebben ?![]()
Echt totaal ongeschikt als international die Veerman.
Ahjoh die jongen roept ook maar wat. Als het andersom was geweest had hij het de andere kant op benaderd.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dit vind ik altijd van die nietszeggende teksten. Waarom zou je gele kaarten moeten pakken in deze wedstrijd?
Ik zag de statistiek van Noa voorbij komen: Engeland 68% kans, winnaar poule E 32% kans, maar wat moet er nou gebeuren voor dat laatste? Dat de Tsjechen winnen? Is dat het enige scenario?quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dan moet Tsjechië wel over Hongarije heen in de ranking en dus winnen van Turkije. De Turken hebben aan een punt genoeg om 2e te worden en zijn bij verlies niet zeker van de volgende ronde.
Als je voetbalinhoudelijk niet verder komt dan "Passie, Strijd en Lef" of "ze moeten meer gele kaarten pakken, hun broekjes zijn allemaal nog schoon" heeft het weinig zin om op een voetbal subforum je mening te verkondigen denk ik zo.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ahjoh die jongen roept ook maar wat. Als het andersom was geweest had hij het de andere kant op benaderd.
Typisch trein
Of Georgië van Portugalquote:Op woensdag 26 juni 2024 09:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Ik zag de statistiek van Noa voorbij komen: Engeland 68% kans, winnaar poule E 32% kans, maar wat moet er nou gebeuren voor dat laatste? Dat de Tsjechen winnen? Is dat het enige scenario?
Zie dat niet gebeuren eigenlijk, ook al is Portugal al definitief 1e.quote:
Dat proberen we al langer duidelijk te maken aan Trein maar ook dat heeft ie nog niet helemaal begrepen.quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:32 schreef Durmada het volgende:
[..]
Als je voetbalinhoudelijk niet verder komt dan "Passie, Strijd en Lef" of "ze moeten meer gele kaarten pakken, hun broekjes zijn allemaal nog schoon" heeft het weinig zin om op een voetbal subforum je mening te verkondigen denk ik zo.
5-3-2 met Dumfries en Frimpong aan dezelfde kant en Wijnaldum op 10quote:Op woensdag 26 juni 2024 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als ik Koeman was zou ik PANIEKVOETBAL gaan spelen.
Oftewel terug naar 5-3-2.
Dit soort mensen zouden ze eigenlijk gewoon moeten vergassen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |