SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wasmachines vertrouw ik wel, enige waar ik bang voor ben is misschien lekkage. Droger heb ik niet maar daar zou ik ook wel altijd bij blijven ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen gewoon niet, zeker de droger niet
Waarom zou dat een vechtpartij wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat geen clusterfuck en een vechtpartij wordt weet ik het ook niet meer
vechten om het mooiste hokje, DUHquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou dat een vechtpartij worden
Jouw soort volk moet maar gewoon een auto kopenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vechten om het mooiste hokje, DUH
reserveringen hebben mensen schijt aan
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort volk moet maar gewoon een auto kopen
Nu naast de Mile high club, ook de kedegedeng clubquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat geen clusterfuck en een vechtpartij wordt weet ik het ook niet meer
Ik heb een combiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wasmachines vertrouw ik wel, enige waar ik bang voor ben is misschien lekkage. Droger heb ik niet maar daar zou ik ook wel altijd bij blijven ja.
quote:Ze vindt de studenten moedig in hun protest. Er zijn altijd mensen die er niet bij horen en de dingen verstoren. „Maar ik vind het moeilijk om me erover uit te spreken. Er zitten ook Palestijnse studenten tussen die al tien familieleden hebben verloren. Wat graffiti of een gebroken beeldscherm in Amsterdam, in Gaza staat er geen huis meer overeind.”
Hoe kun je een gebouw in Amsterdam met de verwoesting van Gaza vergelijken?
„Ik kan me voorstellen dat mensen zich wanhopig voelen. Er is een verschil tussen je inleven en begrijpen, en iets rechtvaardigen. Ik zou het niet doen, maar ik voel me niet in de positie om bijvoorbeeld een Palestijnse student te veroordelen die familieleden heeft verloren. Wie ben ik om te zeggen: ‘Dat jij een ruit daar hebt ingegooid...’ Nee, ik heb hier een bevoorrechte positie. Ik vind die vernielingen helemaal niet zo interessant.”
Ik breng je met alle liefde en draag je de trap op meidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn knie is de afgelopen dagen weer wat zwakjes en dan denk ik steeds 'stel ik scheur iets als ik ergens met anderen ben, dan moeten zij mij naar het ziekenhuis brengen en weer thuis brengen DUS ik moet zorgen dat mn huis netjes is voor vreemden'![]()
dit is oprecht waar ik mij het meest zorgen over maak. Pijn doet het sowieso wel, kan ik toch niks aan doen
ja onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
Deze minidiscussie doet me denken aan dit dat ik vanmorgen las...
Omdat het elders erg is mogen we hier niet klagen dat er bij protesten vernielingen zijn.
Tis dat ik niet zo in elkaar zit maar als haar interieurtje vernield zou worden zou ik het mooi vinden om voor haar deur te staan met de uitspraak. ach in Gaza staat geen huis meer overeind dus niet klagen jij.
[..]
Terwijl je je zwakke knie ook kunt gebruiken als argument waarom je huis niet opgeruimd is, mocht het bovenstaande gebeuren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn knie is de afgelopen dagen weer wat zwakjes en dan denk ik steeds 'stel ik scheur iets als ik ergens met anderen ben, dan moeten zij mij naar het ziekenhuis brengen en weer thuis brengen DUS ik moet zorgen dat mn huis netjes is voor vreemden'![]()
dit is oprecht waar ik mij het meest zorgen over maak. Pijn doet het sowieso wel, kan ik toch niks aan doen
mee eens, maar ja zo'n mokkel doet gewoon het af als... ach in gaza staat geen huis overeind dus dat er daar op een uni een paar schermen zijn vernield en verf is gespoten moet men niet over zeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk
\
dat vernielen wordt gewoon gedaan door tuig
Vergeet je des te makkelijker dat je hem aan gezet hadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:04 schreef Ama het volgende:
Ik hoor de wasmachine niet meer in andere ruimtes.Eigenlijk al niet meer zodra ik deur van washok dicht doe.
Misschien doet die wel een bliepje als die klaar is, geen idee.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet je des te makkelijker dat je hem aan gezet had
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:53 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik breng je met alle liefde en draag je de trap op meid
En ik heb laatst mijn zus haar huis schoon gemaakt nadat ze haar bruiloft daar had gevierd
Als je goed genoeg zoekt is ieder huis smerig
ooohja, slimquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Terwijl je je zwakke knie ook kunt gebruiken als argument waarom je huis niet opgeruimd is, mocht het bovenstaande gebeuren.
ja eentjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Misschien doet die wel een bliepje als die klaar is, geen idee.
een smsjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eentje![]()
Maar waarschijnlijk krijg je dan ook een berichtje op je telefoon of zo
Ja wou dat instellen maar de code die ik moet hebben zit in de klep dus moet wachten tot die klaar is.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja eentje![]()
Maar waarschijnlijk krijg je dan ook een berichtje op je telefoon of zo
Hey lui zwijn haal je wasgoed er eens uit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
een smsje
hallo, dit is je wasmachine, ik ben klaar. Ik heb gepiept, maar je negeert me.
Ja het zou wel fijn zijn als je de wasmachine een persoonlijkheid kon gevenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Hey lui zwijn haal je wasgoed er eens uit.
sla met kip en eiquote:
pootjes, vanuit de ninja grillquote:
Doet die een bliepje als die klaar is?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja het zou wel fijn zijn als je de wasmachine een persoonlijkheid kon geven
Broodje hamburger, aardappelkroketjes en gegrilde courgette.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Broodje hamburger, aardappelkroketjes en gegrilde courgette.
Serieus antwoord, ik heb nu een zak wokgroente als lunch met wat kimchi en satesaus (had ook laat ontbeten na het sporten pas) en maak vanavond weer kokospannenkoekenquote:
Ja en nou weet je dus nooit wanneer dat isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wou dat instellen maar de code die ik moet hebben zit in de klep dus moet wachten tot die klaar is.
oeeeeh kokospannekoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Serieus antwoord, ik heb nu een zak wokgroente als lunch met wat kimchi en satesaus (had ook laat ontbeten na het sporten pas) en maak vanavond weer kokospannenkoeken
Hij bliept als hij klaar is lees ik net.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nou weet je dus nooit wanneer dat is
iets bij thuisbezorgd maar ik heb nergens trek in dus het kan zomaar brinta met bosbessen wordenquote:
Ninjaquote:
Stokbroodje me kip, mijn avondeten al als lunch opquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
iets bij thuisbezorgd maar ik heb nergens trek in dus het kan zomaar brinta met bosbessen worden
wat was je avond eten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokbroodje me kip, mijn avondeten al als lunch op
Geen goede thai ofzo in de buurt, of Indonesisch, Indiaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen zin in patat, sushi, of pizza, dus heel thuisbezorgd is nu al afgeschreven.
Hut verkocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een beetje sip dat ik niet weer zo lekker als gisteren eet
Kip hawaii met mangoquote:
Geen mexicaan of Indiër daar waar jij zit?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen zin in patat, sushi, of pizza, dus heel thuisbezorgd is nu al afgeschreven.
Ja, maar heb ik ook geen trek inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen goede thai ofzo in de buurt, of Indonesisch, Indiaas.
We hebben geen mexicaans neequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen mexicaan of Indiër daar waar jij zit?
Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een beetje sip dat ik niet weer zo lekker als gisteren eet
hmm dan denk ik toch ramenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?
Wat kun jij met deze informatie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?
Straks ben je het ook officieel kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnxkomt nu wel erg dichtbij. was eerst nog een wat onwerkelijke gedachte
Hier hebben we een paar zaken die meerdere 'merken' onder zich hebben. Dus de cafetaria is ook een vegan zaak maar ook een koreaans restaurant. Er zitten gewoon nederlanders inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd even gekeken, 4 pizzatoko's op allerlei verschillende afstanden. (en dan staat die hier opm de hoek er niet bij, die hebben geen zin om te betalen voor die site)
4 shoarmaturken
1 domino's
1 spareribexpress
2 sushi
en 1 eethuis
de patatboer van verderop staat ook niet op de site.
dat is alles? Ik heb er altijd 81 of zoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd even gekeken, 4 pizzatoko's op allerlei verschillende afstanden. (en dan staat die hier opm de hoek er niet bij, die hebben geen zin om te betalen voor die site)
4 shoarmaturken
1 domino's
1 spareribexpress
2 sushi
en 1 eethuis
de patatboer van verderop staat ook niet op de site.
de patatboer is hier gewoon nog een echte ouderwetse, niet vegan, niet buitenlandse poeha, Amper gezonde troep.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier hebben we een paar zaken die meerdere 'merken' onder zich hebben. Dus de cafetaria is ook een vegan zaak maar ook een koreaans restaurant. Er zitten gewoon nederlanders in
woon hier in een durp hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is alles? Ik heb er altijd 81 of zo
En een volle bankrekening.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik een nog wat rare gedachte
Straks dikke belastingaanslag.quote:
Grieks is goed. Meestal veel vlees.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit Grieks besteld. En echt maar 2 keer in mn leven Grieks gegeten. Dus misschien check ik dat wel
miso? Ik denk dat ik ga voor chicken jalfrezi met naanquote:
Uitrekenen hoe oud bitterbal gaat wordenquote:
hebben ze er ook wel bij zittenquote:
ja die heb ik al een paar keer gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks dikke belastingaanslag.
[..]
Grieks is goed. Meestal veel vlees.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
miso? Ik denk dat ik ga voor chicken jalfrezi met naan
[..]
Uitrekenen hoe oud bitterbal gaat worden
een goede souvlaki met vers gebakken pita's en tzatziki is echt heel fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit Grieks besteld. En echt maar 2 keer in mn leven Grieks gegeten. Dus misschien check ik dat wel
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zutquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
de patatboer is hier gewoon nog een echte ouderwetse, niet vegan, niet buitenlandse poeha, Amper gezonde troep.
Gewoon echt zondags eten
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik al een paar keer gehad
dat bepaal ik lekker zelfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zut
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetjequote:
Zit weinig groente in baklava.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetje
noten. ook gezondquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
Honing, ook gezond.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.quote:
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.quote:
Het is wel lekker af en toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Plus mijn woonlasten zijn meer omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Ergo, minder geld voor eten.
Goede deal hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voor
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
heb hier even een binnenpretje
Ex heeft op site van lidl een koffieapparaat gekocht. Bonen en melkopschuimer etc. Helemaal mooi,
dus ze vertelt me dat.. ik zoek het type op en vind bij 1 zoektocht hem op 5 sites goedkoper.
Kijk ik nu net op site van de lidl en is hij daar ook in prijs omlaag...
Ik ga het maar niet vertellen, want ze denkt nog steeds dat ze een goede deal heeft
ja ik ook, maar ja, zij zag de adviesprijs er boven staan die 300 meer was dan de nu.... euh ja...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.
Als je ruzie met een Turk wilt zeg je dat baklava Grieks is, als je ruzie met een Griek wilt zeg je dat het Turks isquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
heb hier even een binnenpretje
Ex heeft op site van lidl een koffieapparaat gekocht. Bonen en melkopschuimer etc. Helemaal mooi,
dus ze vertelt me dat.. ik zoek het type op en vind bij 1 zoektocht hem op 5 sites goedkoper.
Kijk ik nu net op site van de lidl en is hij daar ook in prijs omlaag...
Ik ga het maar niet vertellen, want ze denkt nog steeds dat ze een goede deal heeft
klopt, maar wat heeft dat met dit verhaal te maken dat we pot zijn?quote:
Hmm. 'adviesprijs'.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ja, zij zag de adviesprijs er boven staan die 300 meer was dan de nu.... euh ja...
Het zal wel Cypriotisch zijn. Zijn ze allebei boos.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ruzie met een Turk wilt zeg je dat baklava Grieks is, als je ruzie met een Griek wilt zeg je dat het Turks is
hahaha vakantieveilingen. joh een doos met 30 pakjes kitkats die bij de AH 25 euro zijn ofzo... worden daar biedingen van 30 euro op gedaan en dan betaal je ook nog iets van 5 euro verzendkosten en 6 euro veilingkostenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm. 'adviesprijs'.
Vakantieveiling heeft daar ook een handje van.
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet besteltquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.
Niks, wist ik gewoon niet, daarom grapje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar wat heeft dat met dit verhaal te maken dat we pot zijn?
in geval van een koffieautomaat is dat een prima keuze om uiteindelijk niet te bestellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet bestelt
Albaneesquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zal wel Cypriotisch zijn. Zijn ze allebei boos.
aangenaamquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niks, wist ik gewoon niet, daarom grapje.
Dat is wel eens gebeurd ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet bestelt
Exact. Altijd 3x kijken daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha vakantieveilingen. joh een doos met 30 pakjes kitkats die bij de AH 25 euro zijn ofzo... worden daar biedingen van 30 euro op gedaan en dan betaal je ook nog iets van 5 euro verzendkosten en 6 euro veilingkosten
ik vind altijd als ze ergens beweren dat iets goedkoop is dat een google zoekactie een kleine moeite is om dat ook te bewijzen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel eens gebeurd ja.
[..]
Exact. Altijd 3x kijken daar.
Ik heb daar wel een een adviesprijs bij zien staan, terwijl ie op bol voor minder dan de helft van dat verkocht werd.
Alsnog gekocht voor minder dan dat.
Verwacht er niet zo veel vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah een kenner. Die spelen straks trouwens.
Precies. Soms hebben ze trouwens wel leuke dingen hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind altijd als ze ergens beweren dat iets goedkoop is dat een google zoekactie een kleine moeite is om dat ook te bewijzen.
Bij iBood ook altijd. even kieke
Mooiste affiche van vandaag.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:09 schreef Karzai het volgende:
dit is gespeeld, straks spanje-kroatie die zijn wel aan elkaar gewaagd
Ik doelde op het invullen van een Toto formuliertje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo doen ze het meestal , maar ik denk wel 3-0 deze keer
oh okayquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doelde op het invullen van een Toto formuliertje.
quote:Jones beweerde in zijn show Infowars steevast dat een schietpartij op basisschool Sandy Hook in de Amerikaanse staat Connecticut in scène was gezet. Bij het bloedbad in 2012 kwamen twintig kinderen, allen zes of zeven jaar oud, en zes volwassenen om het leven. Hij vertelde zijn publiek dat de rouwende ouders werden gespeeld door acteurs.
De nabestaanden spanden verschillende rechtszaken aan, mede omdat zij na de beweringen werden bedreigd door fans van Jones. De presentator werd veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen van in totaal 1,5 miljard dollar (bijna 1,4 miljard euro).
Ja, staat in verhouding tot de misdaad. Lolquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
Alex Jones raakt alles kwijt na schadevergoeding van 1,5 miljard dollar
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
Alex Jones raakt alles kwijt na schadevergoeding van 1,5 miljard dollar
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ik denk het. Ik zou vandaag een pakket van de Etos krijgen maar om 12 uur kreeg ik al een mailtje "het gaat toch maandag worden!" Ja ehhh de dag is nog niet voorbij, rij maar gewoon doorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Met beetje pech komt mijn telefoon maandag pas. Jeetje en ik had betaald voor avond bezorgen gisteren.Is iedereen geld aan het uitgeven ofzo dat PostNL het weer zo druk heeft.
Het denken was het ergste niet, het uitspreken en opnaaien van anderen met je waanbeeldenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, staat in verhouding tot de misdaad. Lol
Is alleen afschrikmiddel voor anderen, want je mag dit absoluut NIET denken.
Ja mijn magnetronkastje stond vanochtend ook al ineens op maandag, zou ook vandaag komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Ik zou vandaag een pakket van de Etos krijgen maar om 12 uur kreeg ik al een mailtje "het gaat toch maandag worden!" Ja ehhh de dag is nog niet voorbij, rij maar gewoon door
Precies, en de overheid is zo doodsbenauwd dat mensen een wrongthink doen, dat ze dit doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het denken was het ergste niet, het uitspreken en opnaaien van anderen met je waanbeelden
Dat extra geld voor avondbezorging moet je sowieso terug eisen. Wat een losers zeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Met beetje pech komt mijn telefoon maandag pas. Jeetje en ik had betaald voor avond bezorgen gisteren.Is iedereen geld aan het uitgeven ofzo dat PostNL het weer zo druk heeft.
Ja doe ik ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat extra geld voor avondbezorging moet je sowieso terug eisen. Wat een losers zeg.
Maar veel gaat ook via PostNL toch? Bol.com enz.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:32 schreef Elvi het volgende:
DHL kwam wel vandaag dus het is een PostNL probleem.
Ja ik zou 2 pakketten krijgen, beide gisteren besteld: Etos via PostNL en Douglas via DHL.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar veel gaat ook via PostNL toch? Bol.com enz.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:33 schreef Elvi het volgende:
En Bol is wisselend.. ik bestel soms 3 artikelen en alledrie komen ze dan met een andere bezorgdienst
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend had ook wat besteld en dat zou maandag binnenkomen, maar kwam net pas. Ook PostNL. Zal wel geen toeval meer zijn dan
Personeelstekort.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.
ze kunnen er tegenwoordig het hele jaar door geen kut meer vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.
Oh jij hebt mijn telefoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
post nl is hier wel geweest vandaag met pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ga jij eens lopen tot je een ons weegtquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
beetje plaatjes draaien zo wat koken en voetbal kijken
Geen idee waarmee maar eens met dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa @:gianni61 alvast heel veel succes en plezier!!
Bah.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feesten
[..]
Is dat muziek?
Ik lees grandma ster flash
Ach, we zijn verwent geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
100% eens hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.
En ook met wel en niet thuiswerken en het wonen in twee huizen vind ik het altijd wel fijn om een beetje te kunnen plannen waar en wanneer mijn pakketje aankomt. Als dat vervolgens niet klopt loopt dat nogal eens in de soep
Is dit een telefoon of een koelkast? xD xDquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Oh wow dat is die mooi.Beetje holografische achterkant.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ok srry xxx doeiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om alleen huiswerk op te kunnen geven, moet ik een bitlock code, mijn gebruikersnaam, wachtwoord, nog maals gebruikersnaam, wachtwoord, pincode, beveiligingscode invoeren.
ROT OP
en nu snel een hoesje eromquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
das nice iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
is dat alles? onveilig hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om alleen huiswerk op te kunnen geven, moet ik een bitlock code, mijn gebruikersnaam, wachtwoord, nog maals gebruikersnaam, wachtwoord, pincode, beveiligingscode invoeren.
ROT OP
echt he, past al bijna niet meer in een normale broekzakquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wanneer stoppen ze een keer met telefoons nog groter maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit een telefoon of een koelkast? xD xDJezus mijn vader appt nu ook: Is dat de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Dan ben je door een klein slangetje gebeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Limoen uitknijpen
Ik heb blijkbaar twee kleine wondjes op mijn rechterhand
UltraVNC?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:00 schreef mschol het volgende:
nog een technerd hier die een goeie remote access tool weet die van windows naar grafische Linux omgeving gaat?
ssh is dus geen optie want niet grafisch
heb begrepen dat realvnc nu betaald is, dat was altijd mn go-to optie
mag nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga jij eens lopen tot je een ons weegt![]()
Hier ook al een boel commentaar gehad
Dus ik denk dan ga ik alvast knoflook pellen
Is twee bollen knoflook te veel ofzo
volgens mij zijn ze daar al mee gestoptquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wanneer stoppen ze een keer met telefoons nog groter maken.
Gezichtscan was optioneel bij de laatste update.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat alles? onveilig hoor
waar is je vinger afdruk laten verifieren, gezichtscan en je dna laten analyseren?
Ja ik vroeg zal ik nog een bol doen en dat was niet goed en belachelijk enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag nog niet
te veel knoflook? ik vind dit raar
Dankuquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa @:gianni61 alvast heel veel succes en plezier!!
Die is mooi! Welke is dat, want ik moet ook nog een nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
dat weet jij helemaal niet, je hebt me nog nooit gebetenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent niet van suiker, kun je gewoon
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:05 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ik vandaag voor de spareribs ga.
lekker, ik ga pizza eten gok ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:05 schreef Elvi het volgende:
Ik denk dat ik vandaag voor de spareribs ga.
Als ik iets Limburgs bijt, is het een vlaaiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet, je hebt me nog nooit gebeten
Gamemilf?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Als ik iets Limburgs bijt, is het een vlaai
Of een mizzamy
Of de gamemilf
Godver ik ken te veel Limburgers
Die woont ergens bij Kerkradequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gamemilf?
en snap ik, @:Mizzezamy is ook een hapje
Samsung A55quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Die is mooi! Welke is dat, want ik moet ook nog een nieuwe telefoon
ik heb zometeen ook kippen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die woont ergens bij Kerkrade
En heeft iets van 50 kippen
geen PiP op je tv?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit vanaf 3 uur al om de beurt voetbal en LeMans te kijkenGaat door zo tot een uur of elf denk ik
sinds kejona niet meer voorgekomen idd.quote:
Nee je moet een andere hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
@:Ama ik heb ze ook gehaald, dit was dat spul van laatst toch? Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Ohh, die zag ik niet bij de Action waar ik wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee je moet een andere hebben.![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/2564956/footsteps-eeltsokken/
BASIL!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nee, blijkbaar is er een klein incident in de badkamer (overal water), maar ik mag niet lopen met deze dingen aanFawlty Towers weer
Ik was chocoladetaart etenquote:
heb je toevallig ook nog een handige buurman?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Het water kan 3-4 uur niet meer aan en dit spul mag maar 20 minuten intrekken_!!!!! Waarom gaat alles altijd zo
![]()
![]()
Cucurella in de basis dus ik ben ook maar voor Kroatiëquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zit klaar voor de tv met een Kroatië shirt aan
Oh vast wel, maar dat is niet nodig / is niet relevant. Ik ga gewoon stuk om hoe alles hier altijd gaatquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je toevallig ook nog een handige buurman?
Was meer een Buurman&Buurman referentiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar dat is niet nodig / is niet relevant. Ik ga gewoon stuk om hoe alles hier altijd gaatIk vroeg nog: "kan ik het me veroorloven om even 20 minuten deze dingen aan te doen?" "Ja hoor" Nou
Ik heb door hun Brabantse shirts altijd wel sympathie voor ze gehad sinds ze mee doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Cucurella in de basis dus ik ben ook maar voor Kroatië
Fatbikesquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-auto-in-breda.html
Dit is een verbazingwekkend lieve gedachtequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb door hun Brabantse shirts altijd wel sympathie voor ze gehad sinds ze mee doen
Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is een verbazingwekkend lieve gedachte
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de autoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daar
Geen enkel fatbike-ongeluk verrast me, maar wat zielig. Voor alle betrokkenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Ook echt naar Rotterdam gebracht terwijl het ziekenhuis zo'n beetje aan die straat zitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
Mijn eten komt om 18:45, maar ervaring leert dat ze altijd veel vroeger zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
Mn eten komt pas om 19.00 uurEn op de app stond dat leveringstijd tussen de 15 en 25 minuten was
Ik denk serieus dat een goedkope vlucht nemen en daarna een auto huren goedkoper is. Ik vond dat zelf super fijn daar in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de auto
Dan zegt dat vast iets over de ernst van de verwondingen, hmm?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook echt naar Rotterdam gebracht terwijl het ziekenhuis zo'n beetje aan die straat zit
Ben alleen in steden daar geweest, in Zagreb ook voor een internationaal studenten voetbaltoernooiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daar
Dat die dusdanig ernstig zijn dat er iets nodig is dat in Breda niet gegeven kan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zegt dat vast iets over de ernst van de verwondingen, hmm?
Ja, die andere landen moeten ook heel mooi zijn. In die reis zat ook een trip naar een grotten complex in Slovenië, dat was ook heel tof en vanuit de bus beviel me het landschap ook ergquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de auto
Ja dat bedoelde ik inderdaad, maar bedankt voor het uitleggen, denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die dusdanig ernstig zijn dat er iets nodig is dat in Breda niet gegeven kan worden.
Ik las je post alsof je het tegenovergestelde bedoeldequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad, maar bedankt voor het uitleggen, denk ik
waar blijven je foto's?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las je post alsof je het tegenovergestelde bedoelde
oeh ga kijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #17645] Hoogtestapjes
mooie foto'squote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #17645] Hoogtestapjes
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto'sHeb je die met je telefoon gemaakt?
Ik zit nog steeds op FOK!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
Als we het dan toch over oude topics hebben... Was het nog gelukt met de liefde op de groepsreis?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |