een goede souvlaki met vers gebakken pita's en tzatziki is echt heel fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit Grieks besteld. En echt maar 2 keer in mn leven Grieks gegeten. Dus misschien check ik dat wel
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zutquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
de patatboer is hier gewoon nog een echte ouderwetse, niet vegan, niet buitenlandse poeha, Amper gezonde troep.
Gewoon echt zondags eten
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik al een paar keer gehad
dat bepaal ik lekker zelfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zut
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetjequote:
Zit weinig groente in baklava.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetje
noten. ook gezondquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
Honing, ook gezond.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.quote:
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.quote:
Het is wel lekker af en toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Plus mijn woonlasten zijn meer omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Ergo, minder geld voor eten.
Goede deal hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voor
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
heb hier even een binnenpretje
Ex heeft op site van lidl een koffieapparaat gekocht. Bonen en melkopschuimer etc. Helemaal mooi,
dus ze vertelt me dat.. ik zoek het type op en vind bij 1 zoektocht hem op 5 sites goedkoper.
Kijk ik nu net op site van de lidl en is hij daar ook in prijs omlaag...
Ik ga het maar niet vertellen, want ze denkt nog steeds dat ze een goede deal heeft
ja ik ook, maar ja, zij zag de adviesprijs er boven staan die 300 meer was dan de nu.... euh ja...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.
Als je ruzie met een Turk wilt zeg je dat baklava Grieks is, als je ruzie met een Griek wilt zeg je dat het Turks isquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
heb hier even een binnenpretje
Ex heeft op site van lidl een koffieapparaat gekocht. Bonen en melkopschuimer etc. Helemaal mooi,
dus ze vertelt me dat.. ik zoek het type op en vind bij 1 zoektocht hem op 5 sites goedkoper.
Kijk ik nu net op site van de lidl en is hij daar ook in prijs omlaag...
Ik ga het maar niet vertellen, want ze denkt nog steeds dat ze een goede deal heeft
klopt, maar wat heeft dat met dit verhaal te maken dat we pot zijn?quote:
Hmm. 'adviesprijs'.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik ook, maar ja, zij zag de adviesprijs er boven staan die 300 meer was dan de nu.... euh ja...
Het zal wel Cypriotisch zijn. Zijn ze allebei boos.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je ruzie met een Turk wilt zeg je dat baklava Grieks is, als je ruzie met een Griek wilt zeg je dat het Turks is
hahaha vakantieveilingen. joh een doos met 30 pakjes kitkats die bij de AH 25 euro zijn ofzo... worden daar biedingen van 30 euro op gedaan en dan betaal je ook nog iets van 5 euro verzendkosten en 6 euro veilingkostenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Hmm. 'adviesprijs'.
Vakantieveiling heeft daar ook een handje van.
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet besteltquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:59 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal mij niet gebeuren. Ik bekijk alles zestig keer voor ik bestel. Helemaal bij dure dingen.
Niks, wist ik gewoon niet, daarom grapje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, maar wat heeft dat met dit verhaal te maken dat we pot zijn?
in geval van een koffieautomaat is dat een prima keuze om uiteindelijk niet te bestellen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet bestelt
Albaneesquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Het zal wel Cypriotisch zijn. Zijn ze allebei boos.
aangenaamquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:03 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niks, wist ik gewoon niet, daarom grapje.
Dat is wel eens gebeurd ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die afwijking heb ik ook wel, soms ook dat je te lang aan het uitzoeken bent dat je het uiteindelijk maar gewoon niet bestelt
Exact. Altijd 3x kijken daar.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahaha vakantieveilingen. joh een doos met 30 pakjes kitkats die bij de AH 25 euro zijn ofzo... worden daar biedingen van 30 euro op gedaan en dan betaal je ook nog iets van 5 euro verzendkosten en 6 euro veilingkosten
ik vind altijd als ze ergens beweren dat iets goedkoop is dat een google zoekactie een kleine moeite is om dat ook te bewijzen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is wel eens gebeurd ja.
[..]
Exact. Altijd 3x kijken daar.
Ik heb daar wel een een adviesprijs bij zien staan, terwijl ie op bol voor minder dan de helft van dat verkocht werd.
Alsnog gekocht voor minder dan dat.
Verwacht er niet zo veel vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah een kenner. Die spelen straks trouwens.
Precies. Soms hebben ze trouwens wel leuke dingen hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind altijd als ze ergens beweren dat iets goedkoop is dat een google zoekactie een kleine moeite is om dat ook te bewijzen.
Bij iBood ook altijd. even kieke
Mooiste affiche van vandaag.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:09 schreef Karzai het volgende:
dit is gespeeld, straks spanje-kroatie die zijn wel aan elkaar gewaagd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |