een goede souvlaki met vers gebakken pita's en tzatziki is echt heel fijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit Grieks besteld. En echt maar 2 keer in mn leven Grieks gegeten. Dus misschien check ik dat wel
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zutquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
de patatboer is hier gewoon nog een echte ouderwetse, niet vegan, niet buitenlandse poeha, Amper gezonde troep.
Gewoon echt zondags eten
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik al een paar keer gehad
dat bepaal ik lekker zelfquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
gewoon zelf koken ipv die armoedige dure zut
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetjequote:
Zit weinig groente in baklava.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moussaka bestellen dan, en baklava als toetje
noten. ook gezondquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
Honing, ook gezond.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
noten. ook gezond
maar ze kan idd beter water nemen
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.quote:
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.quote:
Het is wel lekker af en toe.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geloof dat iedereen in die regio claimt het voor de eerste keer gemaakt te hebben. Geen idee wat de waarheid is.
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De prijzen van het bestellen zijn vele malen harder omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Plus mijn woonlasten zijn meer omhoog gegaan dan mijn inkomen.
Ergo, minder geld voor eten.
Goede deal hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat ook, ik kocht gister 3 visfilets met korting voor 2, 80 , daar betaal je bij de bestelboer 15 euro voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |