Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een beetje sip dat ik niet weer zo lekker als gisteren eet
hmm dan denk ik toch ramenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?
Wat kun jij met deze informatie?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nog maar één gerecht de rest van je leven mocht eten, dus elke dag ontbijt lunch en avondeten, wat zou het dan zijn?
Straks ben je het ook officieel kwijt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
thnxkomt nu wel erg dichtbij. was eerst nog een wat onwerkelijke gedachte
Hier hebben we een paar zaken die meerdere 'merken' onder zich hebben. Dus de cafetaria is ook een vegan zaak maar ook een koreaans restaurant. Er zitten gewoon nederlanders inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd even gekeken, 4 pizzatoko's op allerlei verschillende afstanden. (en dan staat die hier opm de hoek er niet bij, die hebben geen zin om te betalen voor die site)
4 shoarmaturken
1 domino's
1 spareribexpress
2 sushi
en 1 eethuis
de patatboer van verderop staat ook niet op de site.
dat is alles? Ik heb er altijd 81 of zoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:42 schreef Nizno het volgende:
thuisbezorgd even gekeken, 4 pizzatoko's op allerlei verschillende afstanden. (en dan staat die hier opm de hoek er niet bij, die hebben geen zin om te betalen voor die site)
4 shoarmaturken
1 domino's
1 spareribexpress
2 sushi
en 1 eethuis
de patatboer van verderop staat ook niet op de site.
de patatboer is hier gewoon nog een echte ouderwetse, niet vegan, niet buitenlandse poeha, Amper gezonde troep.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Hier hebben we een paar zaken die meerdere 'merken' onder zich hebben. Dus de cafetaria is ook een vegan zaak maar ook een koreaans restaurant. Er zitten gewoon nederlanders in
woon hier in een durp hequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is alles? Ik heb er altijd 81 of zo
En een volle bankrekening.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat vind ik een nog wat rare gedachte
Straks dikke belastingaanslag.quote:
Grieks is goed. Meestal veel vlees.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:47 schreef Elvi het volgende:
Ik heb nog nooit Grieks besteld. En echt maar 2 keer in mn leven Grieks gegeten. Dus misschien check ik dat wel
miso? Ik denk dat ik ga voor chicken jalfrezi met naanquote:
Uitrekenen hoe oud bitterbal gaat wordenquote:
hebben ze er ook wel bij zittenquote:
ja die heb ik al een paar keer gehadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Straks dikke belastingaanslag.
[..]
Grieks is goed. Meestal veel vlees.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:49 schreef McGrath het volgende:
[..]
miso? Ik denk dat ik ga voor chicken jalfrezi met naan
[..]
Uitrekenen hoe oud bitterbal gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |