quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Broodje hamburger, aardappelkroketjes en gegrilde courgette.
Serieus antwoord, ik heb nu een zak wokgroente als lunch met wat kimchi en satesaus (had ook laat ontbeten na het sporten pas) en maak vanavond weer kokospannenkoekenquote:
Ja en nou weet je dus nooit wanneer dat isquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja wou dat instellen maar de code die ik moet hebben zit in de klep dus moet wachten tot die klaar is.
oeeeeh kokospannekoekenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:34 schreef McGrath het volgende:
[..]
Serieus antwoord, ik heb nu een zak wokgroente als lunch met wat kimchi en satesaus (had ook laat ontbeten na het sporten pas) en maak vanavond weer kokospannenkoeken
Hij bliept als hij klaar is lees ik net.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja en nou weet je dus nooit wanneer dat is
iets bij thuisbezorgd maar ik heb nergens trek in dus het kan zomaar brinta met bosbessen wordenquote:
Ninjaquote:
Stokbroodje me kip, mijn avondeten al als lunch opquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:35 schreef Elvi het volgende:
[..]
iets bij thuisbezorgd maar ik heb nergens trek in dus het kan zomaar brinta met bosbessen worden
wat was je avond eten?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Stokbroodje me kip, mijn avondeten al als lunch op
Geen goede thai ofzo in de buurt, of Indonesisch, Indiaas.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen zin in patat, sushi, of pizza, dus heel thuisbezorgd is nu al afgeschreven.
Hut verkocht?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef bitterbal het volgende:
ik ben een beetje sip dat ik niet weer zo lekker als gisteren eet
Kip hawaii met mangoquote:
Geen mexicaan of Indiër daar waar jij zit?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb geen zin in patat, sushi, of pizza, dus heel thuisbezorgd is nu al afgeschreven.
Ja, maar heb ik ook geen trek inquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Geen goede thai ofzo in de buurt, of Indonesisch, Indiaas.
We hebben geen mexicaans neequote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen mexicaan of Indiër daar waar jij zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |