100% eens hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.
En ook met wel en niet thuiswerken en het wonen in twee huizen vind ik het altijd wel fijn om een beetje te kunnen plannen waar en wanneer mijn pakketje aankomt. Als dat vervolgens niet klopt loopt dat nogal eens in de soep
Is dit een telefoon of een koelkast? xD xDquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Oh wow dat is die mooi.Beetje holografische achterkant.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ok srry xxx doeiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om alleen huiswerk op te kunnen geven, moet ik een bitlock code, mijn gebruikersnaam, wachtwoord, nog maals gebruikersnaam, wachtwoord, pincode, beveiligingscode invoeren.
ROT OP
en nu snel een hoesje eromquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
das nice iddquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
is dat alles? onveilig hoorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om alleen huiswerk op te kunnen geven, moet ik een bitlock code, mijn gebruikersnaam, wachtwoord, nog maals gebruikersnaam, wachtwoord, pincode, beveiligingscode invoeren.
ROT OP
echt he, past al bijna niet meer in een normale broekzakquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wanneer stoppen ze een keer met telefoons nog groter maken.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is dit een telefoon of een koelkast? xD xDJezus mijn vader appt nu ook: Is dat de koelkast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
Dan ben je door een klein slangetje gebeten.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:59 schreef loveislikeakiss het volgende:
Limoen uitknijpen
Ik heb blijkbaar twee kleine wondjes op mijn rechterhand
UltraVNC?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:00 schreef mschol het volgende:
nog een technerd hier die een goeie remote access tool weet die van windows naar grafische Linux omgeving gaat?
ssh is dus geen optie want niet grafisch
heb begrepen dat realvnc nu betaald is, dat was altijd mn go-to optie
mag nog nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:41 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ga jij eens lopen tot je een ons weegt![]()
Hier ook al een boel commentaar gehad
Dus ik denk dan ga ik alvast knoflook pellen
Is twee bollen knoflook te veel ofzo
volgens mij zijn ze daar al mee gestoptquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:58 schreef Ama het volgende:
Wanneer stoppen ze een keer met telefoons nog groter maken.
Gezichtscan was optioneel bij de laatste update.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:57 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat alles? onveilig hoor
waar is je vinger afdruk laten verifieren, gezichtscan en je dna laten analyseren?
Ja ik vroeg zal ik nog een bol doen en dat was niet goed en belachelijk enzoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mag nog niet
te veel knoflook? ik vind dit raar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |