Oh jij hebt mijn telefoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
post nl is hier wel geweest vandaag met pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ga jij eens lopen tot je een ons weegtquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
beetje plaatjes draaien zo wat koken en voetbal kijken
Geen idee waarmee maar eens met dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa @:gianni61 alvast heel veel succes en plezier!!
Bah.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feesten
[..]
Is dat muziek?
Ik lees grandma ster flash
Ach, we zijn verwent geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
100% eens hoor.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.
En ook met wel en niet thuiswerken en het wonen in twee huizen vind ik het altijd wel fijn om een beetje te kunnen plannen waar en wanneer mijn pakketje aankomt. Als dat vervolgens niet klopt loopt dat nogal eens in de soep
Is dit een telefoon of een koelkast? xD xDquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Oh wow dat is die mooi.Beetje holografische achterkant.
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ok srry xxx doeiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Om alleen huiswerk op te kunnen geven, moet ik een bitlock code, mijn gebruikersnaam, wachtwoord, nog maals gebruikersnaam, wachtwoord, pincode, beveiligingscode invoeren.
ROT OP
en nu snel een hoesje eromquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:52 schreef Ama het volgende:
Oh wow dat is die mooi.Beetje holografische achterkant.
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |