Ik doelde op het invullen van een Toto formuliertje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
zo doen ze het meestal , maar ik denk wel 3-0 deze keer
oh okayquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik doelde op het invullen van een Toto formuliertje.
quote:Jones beweerde in zijn show Infowars steevast dat een schietpartij op basisschool Sandy Hook in de Amerikaanse staat Connecticut in scène was gezet. Bij het bloedbad in 2012 kwamen twintig kinderen, allen zes of zeven jaar oud, en zes volwassenen om het leven. Hij vertelde zijn publiek dat de rouwende ouders werden gespeeld door acteurs.
De nabestaanden spanden verschillende rechtszaken aan, mede omdat zij na de beweringen werden bedreigd door fans van Jones. De presentator werd veroordeeld tot het betalen van schadevergoedingen van in totaal 1,5 miljard dollar (bijna 1,4 miljard euro).
Ja, staat in verhouding tot de misdaad. Lolquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
Alex Jones raakt alles kwijt na schadevergoeding van 1,5 miljard dollar
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:23 schreef Nizno het volgende:
Alex Jones raakt alles kwijt na schadevergoeding van 1,5 miljard dollar
[..]![]()
![]()
![]()
Ja ik denk het. Ik zou vandaag een pakket van de Etos krijgen maar om 12 uur kreeg ik al een mailtje "het gaat toch maandag worden!" Ja ehhh de dag is nog niet voorbij, rij maar gewoon doorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Met beetje pech komt mijn telefoon maandag pas. Jeetje en ik had betaald voor avond bezorgen gisteren.Is iedereen geld aan het uitgeven ofzo dat PostNL het weer zo druk heeft.
Het denken was het ergste niet, het uitspreken en opnaaien van anderen met je waanbeeldenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, staat in verhouding tot de misdaad. Lol
Is alleen afschrikmiddel voor anderen, want je mag dit absoluut NIET denken.
Ja mijn magnetronkastje stond vanochtend ook al ineens op maandag, zou ook vandaag komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:27 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik denk het. Ik zou vandaag een pakket van de Etos krijgen maar om 12 uur kreeg ik al een mailtje "het gaat toch maandag worden!" Ja ehhh de dag is nog niet voorbij, rij maar gewoon door
Precies, en de overheid is zo doodsbenauwd dat mensen een wrongthink doen, dat ze dit doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het denken was het ergste niet, het uitspreken en opnaaien van anderen met je waanbeelden
Dat extra geld voor avondbezorging moet je sowieso terug eisen. Wat een losers zeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:22 schreef Ama het volgende:
Met beetje pech komt mijn telefoon maandag pas. Jeetje en ik had betaald voor avond bezorgen gisteren.Is iedereen geld aan het uitgeven ofzo dat PostNL het weer zo druk heeft.
Ja doe ik ook.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat extra geld voor avondbezorging moet je sowieso terug eisen. Wat een losers zeg.
Maar veel gaat ook via PostNL toch? Bol.com enz.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:32 schreef Elvi het volgende:
DHL kwam wel vandaag dus het is een PostNL probleem.
Ja ik zou 2 pakketten krijgen, beide gisteren besteld: Etos via PostNL en Douglas via DHL.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar veel gaat ook via PostNL toch? Bol.com enz.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:33 schreef Elvi het volgende:
En Bol is wisselend.. ik bestel soms 3 artikelen en alledrie komen ze dan met een andere bezorgdienst
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef RockNijntje het volgende:
M'n vriend had ook wat besteld en dat zou maandag binnenkomen, maar kwam net pas. Ook PostNL. Zal wel geen toeval meer zijn dan
Personeelstekort.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.
ze kunnen er tegenwoordig het hele jaar door geen kut meer vanquote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het bijna kerst is of de dagen na Black Friday.
Oh jij hebt mijn telefoon.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:38 schreef bitterbal het volgende:
post nl is hier wel geweest vandaag met pakketje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ga jij eens lopen tot je een ons weegtquote:
Veel plezier.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:40 schreef Karzai het volgende:
beetje plaatjes draaien zo wat koken en voetbal kijken
Geen idee waarmee maar eens met dit.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:42 schreef Crack_ het volgende:
Ohjaaaa @:gianni61 alvast heel veel succes en plezier!!
Bah.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Feesten
[..]
Is dat muziek?
Ik lees grandma ster flash
Ach, we zijn verwent geraakt.quote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
Zo denk ik er zelf ook over, maar als je extra betaalt om iets op een bepaald moment te krijgen is het wel fijn als daar naar geluisterd wordt. Als dat niet meer mogelijk is dan moeten ze daar eerlijk over zijn naar bedrijven toe en moeten zulke diensten niet meer worden aangeboden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, we zijn verwent geraakt.
Hoeveel kan er nou niet een dag of 2 wachten? Of anders lopen we zelf maar naar de winkel, als het haast heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |