Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daarquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dit is een verbazingwekkend lieve gedachte
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de autoquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daar
Geen enkel fatbike-ongeluk verrast me, maar wat zielig. Voor alle betrokkenen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-auto-in-breda.html
Ook echt naar Rotterdam gebracht terwijl het ziekenhuis zo'n beetje aan die straat zitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-auto-in-breda.html
Mijn eten komt om 18:45, maar ervaring leert dat ze altijd veel vroeger zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:00 schreef Elvi het volgende:
Mn eten komt pas om 19.00 uurEn op de app stond dat leveringstijd tussen de 15 en 25 minuten was
Ik denk serieus dat een goedkope vlucht nemen en daarna een auto huren goedkoper is. Ik vond dat zelf super fijn daar in ieder gevalquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de auto
Dan zegt dat vast iets over de ernst van de verwondingen, hmm?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook echt naar Rotterdam gebracht terwijl het ziekenhuis zo'n beetje aan die straat zit
Ben alleen in steden daar geweest, in Zagreb ook voor een internationaal studenten voetbaltoernooiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben in 2021 ook in Istrië geweest, echt mooi daar
Dat die dusdanig ernstig zijn dat er iets nodig is dat in Breda niet gegeven kan worden.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan zegt dat vast iets over de ernst van de verwondingen, hmm?
Ja, die andere landen moeten ook heel mooi zijn. In die reis zat ook een trip naar een grotten complex in Slovenië, dat was ook heel tof en vanuit de bus beviel me het landschap ook ergquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Er is nog zoveel wat voorheen juguslavie was wat ik een keer wil zien, maar het is net te ver met de auto
Ja dat bedoelde ik inderdaad, maar bedankt voor het uitleggen, denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat die dusdanig ernstig zijn dat er iets nodig is dat in Breda niet gegeven kan worden.
Ik las je post alsof je het tegenovergestelde bedoeldequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja dat bedoelde ik inderdaad, maar bedankt voor het uitleggen, denk ik
waar blijven je foto's?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik las je post alsof je het tegenovergestelde bedoelde
oeh ga kijkenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #17645] Hoogtestapjes
mooie foto'squote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nattekat in GC / [KSC #17645] Hoogtestapjes
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooie foto'sHeb je die met je telefoon gemaakt?
Ik zit nog steeds op FOK!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:27 schreef RockNijntje het volgende:
Als we het dan toch over oude topics hebben... Was het nog gelukt met de liefde op de groepsreis?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |