ik heb zometeen ook kippen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die woont ergens bij Kerkrade
En heeft iets van 50 kippen
geen PiP op je tv?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit vanaf 3 uur al om de beurt voetbal en LeMans te kijkenGaat door zo tot een uur of elf denk ik
sinds kejona niet meer voorgekomen idd.quote:
Nee je moet een andere hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:31 schreef RockNijntje het volgende:
@:Ama ik heb ze ook gehaald, dit was dat spul van laatst toch? Ben benieuwd
[ afbeelding ]
Ohh, die zag ik niet bij de Action waar ik wasquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee je moet een andere hebben.![]()
https://www.action.com/nl-nl/p/2564956/footsteps-eeltsokken/
BASIL!!!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:47 schreef RockNijntje het volgende:
Oh nee, blijkbaar is er een klein incident in de badkamer (overal water), maar ik mag niet lopen met deze dingen aanFawlty Towers weer
Ik was chocoladetaart etenquote:
heb je toevallig ook nog een handige buurman?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
Het water kan 3-4 uur niet meer aan en dit spul mag maar 20 minuten intrekken_!!!!! Waarom gaat alles altijd zo
![]()
![]()
Cucurella in de basis dus ik ben ook maar voor Kroatiëquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling zit klaar voor de tv met een Kroatië shirt aan
Oh vast wel, maar dat is niet nodig / is niet relevant. Ik ga gewoon stuk om hoe alles hier altijd gaatquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
heb je toevallig ook nog een handige buurman?
Was meer een Buurman&Buurman referentiequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh vast wel, maar dat is niet nodig / is niet relevant. Ik ga gewoon stuk om hoe alles hier altijd gaatIk vroeg nog: "kan ik het me veroorloven om even 20 minuten deze dingen aan te doen?" "Ja hoor" Nou
Ik heb door hun Brabantse shirts altijd wel sympathie voor ze gehad sinds ze mee doenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Cucurella in de basis dus ik ben ook maar voor Kroatië
Fatbikesquote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:58 schreef CherryLips het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)t-auto-in-breda.html
Dit is een verbazingwekkend lieve gedachtequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb door hun Brabantse shirts altijd wel sympathie voor ze gehad sinds ze mee doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |