SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Wasmachines vertrouw ik wel, enige waar ik bang voor ben is misschien lekkage. Droger heb ik niet maar daar zou ik ook wel altijd bij blijven ja.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vertrouw die dingen gewoon niet, zeker de droger niet
Waarom zou dat een vechtpartij wordenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat geen clusterfuck en een vechtpartij wordt weet ik het ook niet meer
vechten om het mooiste hokje, DUHquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom zou dat een vechtpartij worden
Jouw soort volk moet maar gewoon een auto kopenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:46 schreef mschol het volgende:
[..]
vechten om het mooiste hokje, DUH
reserveringen hebben mensen schijt aan
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort volk moet maar gewoon een auto kopen
Nu naast de Mile high club, ook de kedegedeng clubquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:42 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat geen clusterfuck en een vechtpartij wordt weet ik het ook niet meer
Ik heb een combiquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Wasmachines vertrouw ik wel, enige waar ik bang voor ben is misschien lekkage. Droger heb ik niet maar daar zou ik ook wel altijd bij blijven ja.
quote:Ze vindt de studenten moedig in hun protest. Er zijn altijd mensen die er niet bij horen en de dingen verstoren. „Maar ik vind het moeilijk om me erover uit te spreken. Er zitten ook Palestijnse studenten tussen die al tien familieleden hebben verloren. Wat graffiti of een gebroken beeldscherm in Amsterdam, in Gaza staat er geen huis meer overeind.”
Hoe kun je een gebouw in Amsterdam met de verwoesting van Gaza vergelijken?
„Ik kan me voorstellen dat mensen zich wanhopig voelen. Er is een verschil tussen je inleven en begrijpen, en iets rechtvaardigen. Ik zou het niet doen, maar ik voel me niet in de positie om bijvoorbeeld een Palestijnse student te veroordelen die familieleden heeft verloren. Wie ben ik om te zeggen: ‘Dat jij een ruit daar hebt ingegooid...’ Nee, ik heb hier een bevoorrechte positie. Ik vind die vernielingen helemaal niet zo interessant.”
Ik breng je met alle liefde en draag je de trap op meidquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn knie is de afgelopen dagen weer wat zwakjes en dan denk ik steeds 'stel ik scheur iets als ik ergens met anderen ben, dan moeten zij mij naar het ziekenhuis brengen en weer thuis brengen DUS ik moet zorgen dat mn huis netjes is voor vreemden'![]()
dit is oprecht waar ik mij het meest zorgen over maak. Pijn doet het sowieso wel, kan ik toch niks aan doen
ja onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:52 schreef Nizno het volgende:
Deze minidiscussie doet me denken aan dit dat ik vanmorgen las...
Omdat het elders erg is mogen we hier niet klagen dat er bij protesten vernielingen zijn.
Tis dat ik niet zo in elkaar zit maar als haar interieurtje vernield zou worden zou ik het mooi vinden om voor haar deur te staan met de uitspraak. ach in Gaza staat geen huis meer overeind dus niet klagen jij.
[..]
Terwijl je je zwakke knie ook kunt gebruiken als argument waarom je huis niet opgeruimd is, mocht het bovenstaande gebeuren.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:51 schreef Crack_ het volgende:
Mijn knie is de afgelopen dagen weer wat zwakjes en dan denk ik steeds 'stel ik scheur iets als ik ergens met anderen ben, dan moeten zij mij naar het ziekenhuis brengen en weer thuis brengen DUS ik moet zorgen dat mn huis netjes is voor vreemden'![]()
dit is oprecht waar ik mij het meest zorgen over maak. Pijn doet het sowieso wel, kan ik toch niks aan doen
mee eens, maar ja zo'n mokkel doet gewoon het af als... ach in gaza staat geen huis overeind dus dat er daar op een uni een paar schermen zijn vernield en verf is gespoten moet men niet over zeurenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk
\
dat vernielen wordt gewoon gedaan door tuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |