SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Das dauert zu lange, zoals Davina Michelle ooit eens zong.quote:
Nicht eins ein minuut ja!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Das dauert zu lange, zoals Davina Michelle ooit eens zong.
Ik wilde ook al openen. Blij dat ik het niet gedaan hebquote:
Schade Deitschland Em alles ist vorbeiquote:
Lasse?quote:
Ich scheld allen die mutter!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:33 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ik wilde ook al openen. Blij dat ik het niet gedaan heb
Du meinst heisse Theo.quote:
Wenn du einschläfst, verlierst duquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wenn du einschläfst, verlierst du
Het duurde wel wat te lang ja, dat hoort toch secondewerk te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mach mich irre!quote:
Je kunt de druk van premier league duidelijk niet aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het duurde wel wat te lang ja, dat hoort toch secondewerk te zijn.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wenn du einschläfst, verlierst du
Sieger Sieger, Hühnchen-Abendessen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eh nee.quote:
Dat kwartje viel wat later.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sieger Sieger, Hühnchen-Abendessen.
Misschien moeten we een VAR teken voor FOK! krijgen, maar dan dat het voor de spoilertag staat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was die al afgekeurd.
Dit zou ook in spoiler kunnen.
Ohquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hier was die al afgekeurd.
Dit zou ook in spoiler kunnen.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:38 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Sieger Sieger, Hühnchen-Abendessen.
Ik moest ook even nadenken jaquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:39 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat kwartje viel wat later.
"Winnaar, winnaar, kipdi... ow, ha, ja, best goed gevonden"
Die krijgt ook nooit rust he.quote:
Die McKenna er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:42 schreef NailQueen het volgende:
4 - 0. Die Schotten kunnen ook niets hè?
Is dat het jongere Duitse nichtje van @Em31?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:43 schreef Fred_B het volgende:
Ja, dieses Schotland hat auf dem Em24 nichts zu suchen.
Ik vind het al heel wat dat we nu weten waar die afkorting Em voor staat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is dat het jongere Duitse nichtje van @:Em31?
Eindelijk is een van de grote vragen des levens opgelostquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat we nu weten waar die afkorting Em voor staat.
Gewaagdquote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:47 schreef Maharski het volgende:
Mijn voorspelling is dat Schotland gaat verliezen
Klopt, aan mijn fantastische beheersing van de Duitse taal hadden jullie vast al door dat ik eigenlijk Duits ben.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@Em31 voorziet een omgekeerde Covid-crisis: ipv een jaar later wordt het EK 2032 een jaar eerder gehouden.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het kan nog!quote:
Inklusiv Deutsche blut und alles?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:48 schreef Em31 het volgende:
[..]
Klopt, aan mijn fantastische beheersing van de Duitse taal hadden jullie vast al door dat ik eigenlijk Duits ben.
Dat is Jan Roelfs, Koning Cliché.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:49 schreef NailQueen het volgende:
Wat een saai commentaar. Hadden ze Maarten van Rossum niet even kunnen vragen?
Mary Roos?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 22:55 schreef NailQueen het volgende:
Dat was een schot in de roos. Van Duitsland.
Darab.quote:
Herrlichquote:
Dan hast du PECH!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:14 schreef Redefine het volgende:
Ik distantieer mijzelf van deze matige TT
Zu spät, ist zu spätquote:
Ez jó ötletnek tűnik számomra.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
Ik stel voor dat we ons elke wedstrijden aanpassen aan het land dat ‘thuis’ speelt, morgen 15:00 dus alles in het Hongaars.
Orbaniaanse toestanden!quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
Ik stel voor dat we ons elke wedstrijden aanpassen aan het land dat ‘thuis’ speelt, morgen 15:00 dus alles in het Hongaars.
Straks moet iemand nog zijn excuses aan het Hongaarse volk gaan aanbieden.quote:
Ik gooi vast een balpen en een Rubik's kubus in de goulashquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:17 schreef Em31 het volgende:
We kijken de wedstrijd vanaf Sziget.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:25 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik gooi vast een balpen en een Rubik's kubus in de goulash
Daar heb ik echt de pest aan.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
Nu nog een Buddha vinden om overmatig te plagen
Waarom zou ik dat doen?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 20:36 schreef Em31 het volgende:
Het leeft niet in Spanje horen we ook hier op tv @:Strani, doe daar eens wat aan!
Donau niet zo flauwquote:
Zo gaat het nooit wat worden Straanquote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:46 schreef Strani het volgende:
Zojuist door een Noorse dame gevraagd of ik wil dansen. Nou vind ik dansen op zich geen ramp maar dansen met iemand anders heb ik echt een hekel aan. En al helemaal in een ruimte waar verder niemand danst.
Dus helaas, het zal nooit wat worden tussen haar en mij.
quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik weet het, en het was nog een laatsteavondtoerist ook
Naar bed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hoho en waar denk jij naar toe te gaan? Het is na 0.00 uur geweest![]()
Ja, voorheen kwam jij die alleen tegen in jouw kelder.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, die zijn altijd een aparte categorie. En de Noren al helemaal.
Oh.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nee nee nee. Jij hoort nu bij de nachtdienst.
Ja, ik mag toch niet weg van NQ.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang, blijf je nog even?
Hopelijk is het je gelukt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:35 schreef H_T het volgende:
Ik heb net mijn eerste poging van het jaar gedaan om een mug dood te meppen. Ik weet niet of het gelukt is
Jeuh! Ik dacht eigenlijk dat ik je wel zou overtuigen, omdat mijn aanpak veel aardiger is dan die van NQ.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik mag toch niet weg van NQ.
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jeuh! Ik dacht eigenlijk dat ik je wel zou overtuigen, omdat mijn aanpak veel aardiger is dan die van NQ.
Ik heb Magic gespeeld. Sealed met de nieuwe set. Ik had helaas geen fetches gepulled.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan vanavond? Voetbal gekeken of met kaarten geschud?
Wat is een fetch? En op zich heb je dus 5x gewonnen en 5x verloren, dat is mooi gebalanceerd.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb Magic gespeeld. Sealed met de nieuwe set. Ik had helaas geen fetches gepulled.
Vier rondes gespeeld.
Ronde 1: 2-1 verloren
Ronde 2: 1-1
Ronde 3: 2-0 gewonnen
Ronde 4: 2-1 verloren.
Genoten van het voetbal en koekjes gebakkenquote:
Ja Van Der Vaart was op vakantie in Spanje en constateerde dat.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat doen?En waar bemoeien ze zich mee?
Die arme vrouw, alle moed verzameld om jou te vragen en nu jankend terug in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:46 schreef Strani het volgende:
Zojuist door een Noorse dame gevraagd of ik wil dansen. Nou vind ik dansen op zich geen ramp maar dansen met iemand anders heb ik echt een hekel aan. En al helemaal in een ruimte waar verder niemand danst.
Dus helaas, het zal nooit wat worden tussen haar en mij.
Ik was gistermiddag even in Deutschland, maar behalve een vlaggetje aan een handjevol auto ‘s was er ook weinig van te merken.quote:Op vrijdag 14 juni 2024 23:43 schreef Strani het volgende:
Het is trouwens wel waar dat eindtoernooien hier nooit zo leven. Dat is wellicht ook omdat een groot deel van het land zich niet zo Spaans voelt dus het is lastig voor bijvoorbeeld supermarktketens om er echt op in te spelen. Je ziet hier in het dagelijks leven inderdaad helemaal niks over la Roja of zo.
Nur Mundvorratquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:01 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gistermiddag even in Deutschland, maar behalve een vlaggetje aan een handjevol auto ‘s was er ook weinig van te merken.
Oh ja toch wel, we hadden grenscontrole, alwaar wij er uiteraard tussen uitgepikt werden![]()
De beamte vroeg alleen maar waar we naartoe gingen en toen zei ik Einkaufenen toen wenste hij ons een fijne dag.
Zo had ik het nog niet eens bekeken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:49 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat is een fetch? En op zich heb je dus 5x gewonnen en 5x verloren, dat is mooi gebalanceerd.
[..]
Oh lekker.quote:Genoten van het voetbal en koekjes gebakken
Komt door het zeer kwalitatief uitermate teleurstellende weer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:28 schreef Fred_B het volgende:
Hier in België leeft het EK ook nauwelijks trouwens. Is anderhalf jaar na het WK dan te snel voor weer een groot toernooi?
1x dik winnen en het leeft straks overal weerquote:Op zaterdag 15 juni 2024 08:28 schreef Fred_B het volgende:
Hier in België leeft het EK ook nauwelijks trouwens. Is anderhalf jaar na het WK dan te snel voor weer een groot toernooi?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.![]()
Een fetch: is een soort landje die je kan sacrifen om een ander landje met een basic land-type uit je library kan opzoeken. Dus het is mana-fixing.
[..]
Oh lekker.
De neus van een ijsbeer?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, een raadsel.
Alaskakoolvis?
Ik heb dit 5× gelezen maar ik snap er nog steeds geen hout van.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo had ik het nog niet eens bekeken.![]()
Een fetch: is een soort landje die je kan sacrifen om een ander landje met een basic land-type uit je library kan opzoeken. Dus het is mana-fixing.
[..]
Oh lekker.
Ik geloof dat het ongeveer zo werkt: een fetch is een vegaburger die je kan inruilen voor een echte hamburger, maar niet voor een Baconatorquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:28 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik heb dit 5× gelezen maar ik snap er nog steeds geen hout van.
Ik moet eerlijk zeggen dat dit dingen niet direct duidelijker maakt imo.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik geloof dat het ongeveer zo werkt: een fetch is een vegaburger die je kan inruilen voor een echte hamburger, maar niet voor een Baconator
Nou ja, je kan de beestjes die voor je vechten natuurlijk niet lokken met een vegaburger. Dus moet je eerst je vegaburger omruilen voor een echte hamburger. Dat mag er dan naar keuze een zijn met bijvoorbeeld ketchup of mosterd, zodat je niet hoeft te wachten tot je eindelijk de hamburgermetmosterd-kaart pakt die je eigenlijk wil hebben. Maar helemaal niemand gaat een uitgebreidere burger als een Baconator ruilen voor een vegaburger, dus dat mag dan ook nietquote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat dit dingen niet direct duidelijker maakt imo.
Ok, dit klinkt al logischer.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:43 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ja, je kan de beestjes die voor je vechten natuurlijk niet lokken met een vegaburger. Dus moet je eerst je vegaburger omruilen voor een echte hamburger. Dat mag er dan naar keuze een zijn met bijvoorbeeld ketchup of mosterd, zodat je niet hoeft te wachten tot je eindelijk de hamburgermetmosterd-kaart pakt die je eigenlijk wil hebben. Maar helemaal niemand gaat een uitgebreidere burger als een Baconator ruilen voor een vegaburger, dus dat mag dan ook niet
Goeie vraag! Luctor, wat doe je dan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, dit klinkt al logischer.
Maar wat nou als ik wél een Baconator zou willen ruilen voor een vegaburger?
Nee, niet goed.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Oe, een raadsel.
Alaskakoolvis?
Een geile sneeuwpopdame?quote:
Ja dat wilde deze ook wel denk ikquote:Op zaterdag 15 juni 2024 00:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, voorheen kwam jij die alleen tegen in jouw kelder.
Hmm nou ja oké hij is half Spaans dus hij mag zich er een beetje mee bemoeien.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja Van Der Vaart was op vakantie in Spanje en constateerde dat.
Ik vrees van welquote:Op zaterdag 15 juni 2024 06:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Die arme vrouw, alle moed verzameld om jou te vragen en nu jankend terug in het vliegtuig.
Ren warme dag zou welkom zijnquote:Op zaterdag 15 juni 2024 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een biertje uit een koelbox met allemaal ijsblokjes, op een warme dag?
Ben je gruwelijk nat?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:52 schreef NailQueen het volgende:
* komt als verzopen kat binnen in de SC
Leuk! Wat voor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 14:07 schreef AgnesGru het volgende:
* AgnesGru heeft vandaag een andere auto gekocht
*slaat handdoek om haar heen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 13:52 schreef NailQueen het volgende:
* komt als verzopen kat binnen in de SC
Als ze ook nog koud is hebben we ook meteen dat raadsel van Troel opgelost.quote:
Sorry, ik wist niet wat ik anders moest doen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:13 schreef BillDauterive het volgende:
Hoe kan je hier nou buitenspel voor geven?
Als je het niet droog hebt gehouden ben je wel door de buien heen gegaan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik wilde door de buien heen even boodschappen doen. Dat is mislukt.
Het lijkt wel een beetje of ze een grote onderbroek in de verkeerde kleur over hun eigenlijke outfit aangetrokken hebben.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Em31 het volgende:
Die shirt van Zwitserland in combinatie met dat broekje zijn wel heel lelijk.
Ja dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het lijkt wel een beetje of ze een grote onderbroek in de verkeerde kleur over hun eigenlijke outfit aangetrokken hebben.
Wat is dit Em?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 15:52 schreef Em31 het volgende:
Die shirt van Zwitserland in combinatie met dat broekje zijn wel heel lelijk.
Of die shit. Had wel weer geklopt.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
Misschien wilde ik shirts typen
Ik weet het niet
Maar het is onacceptabel
Maak er dan ook nog even die broekje van. Dan ben je tenminste consequent!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
Ik weet het niet
Maar het is onacceptabel
Ik ga het onthouden voor de volgende keer!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Maak er dan ook nog even die broekje van. Dan ben je tenminste consequent!
quote:
Nou ja ik zie dat het je ook echt wat doet dus ik ga er vanuit dat het eenmalig was.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
Ik weet het niet
Maar het is onacceptabel
Nu moeten ze stoppen want deze stand heb ik ingevuld bij de Scorito.quote:
Zijn voor een station gegaan, lekker burgerlijk dusquote:
Den Haag Holland Spoor?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn voor een station gegaan, lekker burgerlijk dus
Het is een complot.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:48 schreef Em31 het volgende:
Apart trouwens dat wij morgen om 3 uur moeten en dan Frankrijk pas maandagavond. Niet erg voor ons maar scheelt aardig wat rust.
Hmm was het toevallig een gele auto waar heel veel andere mensen in zaten ook?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zijn voor een station gegaan, lekker burgerlijk dus
anti-Frankrijk. Want dat zijn toch wel de favorieten.quote:
Huh wacht maar ik was van plan gewoon in m'n stamkroeg te kijken...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:08 schreef NailQueen het volgende:
Moet Nederland morgen spelen? Ah dat wordt dus het EK kijken bij mijn ouders thuis. Het is vaderdag dus die dag hebben mijn ouders geclaimd
Vaderdag is in Spanje al geweest. Je kan gewoon naar de kroeg.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh wacht maar ik was van plan gewoon in m'n stamkroeg te kijken...
Wij zorgen ook voor de bitterballen. En eierballen natuurlijk!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh wacht maar ik was van plan gewoon in m'n stamkroeg te kijken...
Ik heb 2-2 ingevuld maar ik twijfel wel een beetje.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
Hoeveel denken jullie dat Spanje-Kroatië wordt?
Mijn gevoel, gebaseerd op niets, zegt dat Kroatië tegen gaat vallen. 3-0 voor Spanjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
Een gelijkspel met doelpunten. 1-1 of 2-2 dan.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
Daar had ik een goede deal opquote:
Polderdel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
De kaastengels waren weer op bij de Appie
Hoe moet dat nou als ik zin krijg in een polderdel?
Wat is een polderdel?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Frikandel, open snijden en dan twee kaastengels erin. Joppiesaus en wat gesnipperde ui erover.quote:
Lijkt me wel watquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Frikandel, open snijden en dan twee kaastengels erin. Joppiesaus en wat gesnipperde ui erover.
Het klinkt echt als een hele gekke combinatie, maar het is echt lekker.
Ontdekt via Snackspert haha.quote:
Die was denk ik bang voor de kritiek van een zekere Nederlandse Spanjaard.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:18 schreef GeorgeM het volgende:
24 van Sanje kan ook wel een zweetband gebruiken. Lijkt me zo irritant voetballen met al dat haar
Op mijn werk heb 2-1 voorspeld.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:44 schreef GeorgeM het volgende:
Klinkt best lekker eigenlijkquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Frikandel, open snijden en dan twee kaastengels erin. Joppiesaus en wat gesnipperde ui erover.
Het klinkt echt als een hele gekke combinatie, maar het is echt lekker.
In eerste instantie dacht ik trouwens dat je het over KaasStengels had en niet over KaasTengelsquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
Toen ik het filmpje van Snackspert zag, dacht ik ook even dat ie het over die bladerdeeg dingen hadquote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik trouwens dat je het over KaasStengels had en niet over KaasTengels
[ x ]
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:30 schreef usagi414 het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik trouwens dat je het over KaasStengels had en niet over KaasTengels
[ x ]
Hou dit gevoel vast, ook al moet er nog een tweede helft komen.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn gevoel, gebaseerd op niets, zegt dat Kroatië tegen gaat vallen. 3-0 voor Spanje
Die is kapot.quote:
Leuke vernieuwde groep heeft Spanjequote:Op zaterdag 15 juni 2024 18:52 schreef Strani het volgende:
Spanje ziet er wel heel sterk uit zeg. En Kroatie zoals toch wel verwacht een beetje over de hill.
Al gefixt!quote:
Geeft niets, dit doe ik ook vaak als ik veel bier op heb!!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 16:04 schreef Em31 het volgende:
Ik weet het niet
Maar het is onacceptabel
U bent een wijs mens!quote:Op zaterdag 15 juni 2024 17:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Mijn gevoel, gebaseerd op niets, zegt dat Kroatië tegen gaat vallen. 3-0 voor Spanje
Vervelend vooruitzicht inderdaad.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 20:56 schreef Koen66 het volgende:
shit, merkte vanmiddag pas dat we op vakantie vertrekken op 14/7
Ons mooie continent met collectieve liefde voor het voetbal en haat naar de EBUquote:
quote:
We schrijven vast met potlood een bloedeloze 0-0 op voor morgenmiddag.quote:
En dan moeten de vier van Nederland nog komenquote:
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
"Billie zei gisteren toch dat hen koekjes ging bakken?"
Ja! Dat is weer gelukt. Ze smaken zelfs roze, hoorde ik vanmiddag
[ afbeelding ]
Is Hoxha uit zijn graf herezen?quote:
Op de foto zien ze er niet heel roze uit...quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:18 schreef BillDauterive het volgende:
"Billie zei gisteren toch dat hen koekjes ging bakken?"
Ja! Dat is weer gelukt. Ze smaken zelfs roze, hoorde ik vanmiddag
[ afbeelding ]
Opgezet door zijn dochter?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hij wilde ook eens een piramidespel spelen.
Het is zonder kleurstof, dus misschien zijn ze daarom niet heel rozequote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Op de foto zien ze er niet heel roze uit...
Gelukkig. Er zijn geen luizen gesneuveld bij het het maken van deze koeken.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is zonder kleurstof, dus misschien zijn ze daarom niet heel roze
Ik ook niet!quote:
Zonde zegquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Son Mieux is last minute afgelast vanwege hevige regenval![]()
Waarom dan ook een concert buiten houden in de herfst.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Oh nee, wat balenquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:07 schreef NailQueen het volgende:
Handig dat van Basten er bij zitquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:58 schreef Redefine het volgende:
Goede communicatie wel in de studio met die Italianen
Ik heb vandaag Groninger worst opquote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel een stukje van Wat Aans gezien. Die u nog kent van dit pareltje (en die ik hier niet vaak genoeg kan plaatsen)
Hebben ze dat toplied ook nog gedaan?quote:Op zaterdag 15 juni 2024 22:41 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb wel een stukje van Wat Aans gezien. Die u nog kent van dit pareltje (en die ik hier niet vaak genoeg kan plaatsen)
We waren in Grunn dus ja natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 juni 2024 23:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze dat toplied ook nog gedaan?
quote:Op zaterdag 15 juni 2024 03:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Geen paniek mensen, ik ben weer veilig thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |