Maar nergens in het verhaal komt naar voren of hij dat uiteindelijk wel of niet heeft gerespecteerd, dus is hij direct gestopt met vingeren, of is hij doorgegaan.... wat wel duidelijk is is dat deze Naomi hem uiteindelijk wel heeft gepijpt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.
Dan nog is het zo dat als zij in die situatie specifiek tegen Ali B "nee" heeft gezegd dat hij dat te respecteren heeft, maar ik kan me dan ergens nog voorstellen dat je dat op voorhand niet checkt als ze toch al met anderen bezig is en er een soort van orgie-situatie is.
Die slachtoffers van Thijs werden eerst online belachelijk gemaakt vanwege hun uiterlijk, ook weer lekker typisch....quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daarom zegt ze ook van zichzelf dat ze geen ideaal slachtoffer is. Dat zagen we indertijd ook bij het slachtoffer van Thijs Römer. En de hyena's duiken daar natuurlijk bovenop.
En lastig gevallen door La Schuurman...quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Die slachtoffers van Thijs werden eerst online belachelijk gemaakt vanwege hun uiterlijk, ook weer lekker typisch....
Jep. En in die zin leven zulke mensen in een andere wereld dan de meeste doodnormale burgers. Goed dat er nu aandacht voor is dat iedereen de grenzen van een ander moet respecteren. Daarom zijn dit soort zaken ook zo belangrijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Veel vrouwen willen ook bekende mannen, dus in dat opzicht is het kloppend als hij dit denkt.
Zijn reactie op de verklaring van Jill over de mediation laat mij zien dat hij het voor een groot deel gewoon echt niet snapt.quote:Ik denk dat er ook tranen bij zitten van 'er een potje van hebben gemaakt'.
Ik zie niet in dat hij iets niet snapt. Hij verkoopt het als kusje, na een kusje komt er vaak genoeg een tong in. Dus allebei gelijk. Ik zie er weinig vreemds in en denk dat hij het 100% snapt wat er mis is.
Maar hij wil gewoon die sex, overal, altijd, met zoveel vrouwen.
En hij wil deze zaak winnen.
Dat is waar, daarom zeg ik ook dat nee ook gewoon voor hem nee is en zeker niet ongevraagd mag gaan meedoen, maar de hele setting + het beperkte beoordelingsvermogen van Ali zelf in zo'n situatie kan ik me indenken dat hij oprecht zelf dacht dat het wel ok was. Dat praat het dus niet goed, maar ik kan me de inschattingsfout wel voorstellen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als twee mensen seks hebben en er komt een derde persoon binnen, is er niet al sprake van een soort van orgie-situatie.
Dat komt omdat men de slachtoffers in deze zaken stom vindt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Nou Lil Kleine treedt ook weer volop op hoor. Net als Bilal Wahib. Hun doelgroep boeit het allemaal niet zo
Terwijl haar zus nu een verklaring heeft afgelegd...quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:10 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En lastig gevallen door La Schuurman...
Hij wil die zaak winnen. Zeggen dat je met haar wil praten, mediation wil starten, alles om zo positief mogelijk over te komen. (Of hij het wellicht ook echt zou willen, weet ik niet. Kan ook dat hij het oprecht zou willen, met goeie intensies.)quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:10 schreef Claudia_x het volgende:
Zijn reactie op de verklaring van Jill over de mediation laat mij zien dat hij het voor een groot deel gewoon echt niet snapt.
Thijs is de vader van haar kind. Dat lijkt men steeds te vergeten.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Terwijl haar zus nu een verklaring heeft afgelegd...
En nu lijkt ze het wel te begrijpen. Maar dat is vaker zo: mensen gaan pas beseffen wat voor impact zoiets heeft als het dichtbij komt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Terwijl haar zus nu een verklaring heeft afgelegd...
Ze heeft eerder verklaard dat ze al sexwerk deed voor het kamp, ze was ten tijde van het kamp niet actief.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef okzbow het volgende:
Overigens lees ik de slotverklaring van die Naomi nog eens door, en ze verklaart dat ze volledig in de prak is door de vermeende verkrachting door Ali B, en daardoor een zelfmoordpoging heeft ondernomen, en uiteindelijk is afgegleden en sekswerk is gaan doen.
Overigens is mij niet duidelijk of Ali B is gestopt met zijn vingers in haar te stoppen toen zij duidelijk maakte dat ze daar niet van gediend was.
Maar wellicht projecteert ze hier wel alles op Ali B, terwijl ze door diverse andere personen ook seksueel is misbruikt. Of op zn minst gebruik van zichzelf heeft laten maken.
Helemaal mee eens dat daar een ontzettend kwetsbaar meisje totaal is misbruikt door meerdere mensen, misschien niet juridisch gezien maar wel qua moraal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:08 schreef okzbow het volgende:
[..]
Maar nergens in het verhaal komt naar voren of hij dat uiteindelijk wel of niet heeft gerespecteerd, dus is hij direct gestopt met vingeren, of is hij doorgegaan.... wat wel duidelijk is is dat deze Naomi hem uiteindelijk wel heeft gepijpt.
En eerlijk gezegd zou deze Naomi als kwetsbare vrouw ook de andere mannen daar moeten aanklagen, en hoogstwaarschijnlijk is het vaker in haar leven op deze manier gebeurd. Ze hebben gewoon gebruik gemaakt van iemand die niet sterk in haar schoenen staat. En daar heeft ze enorm veel last van. Maar persoonlijk vind ik dat alles op Ali schuiven wellicht een beetje kort door de bocht is.
En de zaak Job Gosschalk?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Thijs is de vader van haar kind. Dat lijkt men steeds te vergeten.
Bij dit soort zaken komt er heel wat stront bovendrijven. Dat zie je hier, dat zie je in de reacties op twitter.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef Momo het volgende:
[..]
Die slachtoffers van Thijs werden eerst online belachelijk gemaakt vanwege hun uiterlijk, ook weer lekker typisch....
Sexting of daadwerkelijk iemands lichaam binnendringen is voor mij wel een verschil.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En nu lijkt ze het wel te begrijpen. Maar dat is vaker zo: mensen gaan pas beseffen wat voor impact zoiets heeft als het dichtbij komt.
Op donderdag 13 juni 2024 10:07 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wel. Dat is nu speculeren. Ik ben benieuwd of ze hier meer over gaat zeggen. In het verleden wezen haar verklaringen er vooral op dat ze vindt dat dit soort gedrag van mannen er nu eenmaal bij hoort in het wereldje.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
En nu lijkt ze het wel te begrijpen. Maar dat is vaker zo: mensen gaan pas beseffen wat voor impact zoiets heeft als het dichtbij komt.
Daar kwam ze toen ook niet heel lekker uit inderdaad...quote:
Katja heeft zelf seks ingezet om daar van te profiteren, dus wie is zij om hier wat van te zeggen....quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien wel. Dat is nu speculeren. Ik ben benieuwd of ze hier meer over gaat zeggen. In het verleden wezen haar verklaringen er vooral op dat ze vindt dat dit soort gedrag van mannen er nu eenmaal bij hoort in het wereldje.
Kom op, Ali B. was geen badass maar liet zich erop voorstaan een knuffelmarokkaan en familieman te zijn. Díe reputatie is naar de knoppen, niet alleen door het vreemdgaan en door langdurig bedrog maar ook door zijn opdringerige gedrag.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
[/b]
Wat....
Hij zit gewoon nog in de rapscene. Daar is vreemdgaan geen smet. Zelfs zedenzaken niet. Kijk naar naar Frenna.
Nee, gisteren ook niet.quote:
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef okzbow het volgende:
[..]
Katja heeft zelf seks ingezet om daar van te profiteren, dus wie is zij om hier wat van te zeggen....
Kan ook de andere kant opslaan. Want stel men komt nog met ondersteunend bewijs en Ali B wordt schuldig bevonden. Dan is vragen om nog een kans bij je verkrachting-slachtofer echt fokking psycho..quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hij wil die zaak winnen. Zeggen dat je met haar wil praten, mediation wil starten, alles om zo positief mogelijk over te komen. (Of hij het wellicht ook echt zou willen, weet ik niet. Kan ook dat hij het oprecht zou willen, met goeie intensies.)
Ja maar dat wil niet zeggen dat zijn carrière naar de knoppen is, slechts dat hij een andere weg moet bewandelen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kom op, Ali B. was geen badass maar liet zich erop voorstaan een knuffelmarokkaan en familieman te zijn. Díe reputatie is naar de knoppen, niet alleen door het vreemdgaan en door langdurig bedrog maar ook door zijn opdringerige gedrag.
Toch apart dat dat filmpje van zijn statement naar buiten is gekomen (zie andere topic in SHO)quote:
Daar had hij zelf toestemming voor gegeven. Zie Saskia Belleman.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:20 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Toch apart dat dat filmpje van zijn statement naar buiten is gekomen (zie andere topic in SHO)
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kom op, Ali B. was geen badass maar liet zich erop voorstaan een knuffelmarokkaan en familieman te zijn. Díe reputatie is naar de knoppen, niet alleen door het vreemdgaan en door langdurig bedrog maar ook door zijn opdringerige gedrag.
En Jill ook, overigens.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar had hij zelf toestemming voor gegeven. Zie Saskia Belleman.
Datzelfde ook voor het rappersgilde zoals Ronnie Flex en Ali B. Maar man is stoer, vrouw is hoer?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:22 schreef theunderdog het volgende:
De zusjes Schuurman zijn ook overal daar waar seks is he....
Ik denk dat beide liever niet betrokken waren geweest bij de recente zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:22 schreef theunderdog het volgende:
De zusjes Schuurman zijn ook overal daar waar seks is he....
Uh? hoezo zou het negatief zijn om van seks te houden?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Datzelfde ook voor het rappersgilde zoals Ronnie Flex en Ali B. Maar man is stoer, vrouw is hoer?
quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:29 schreef Elan het volgende:
Mocht Ali worden vrijgesproken, verwachten jullie hem dan snel weer terug op de tv ?
En dan niet in Opsporing verzocht maar met een eigen programma?
Op Volle Toeren was wel toffe televisie
Dat staat er niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
Tering waar komen ze nu weer mee aanzetten? Iemand die haar informatie heeft verkregen van John van de heuvel........
Ze heeft letterlijk een compleet ander persoon beschreven, die in de verste verte niet op Naomi trekt.quote:
Dus wordt er nu gesuggereerd dat er mogelijk nog een slachtoffer is....quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk een compleet ander persoon beschreven, die in de verste verte niet op Naomi trekt.
Kennelijk wordt er wel belang gehecht aan haar verhaal en daarom gaan ze haar vanmiddag nog horen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze heeft letterlijk een compleet ander persoon beschreven, die in de verste verte niet op Naomi trekt.
Misschien moet die hierna gewoon gangsterrapper worden, daar maakt het wat minder uit in die scene.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
Ik denk dat dit de enige keer is dat Ali B geconfronteerd wordt met een valse verklaring. Vandaar dat hij nu zo doet. Alles daarvoor zijn imo ingestudeerde tranen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Hij kan het allemaal niet meer aan hoor
Ze is getuigen van een huilend meisje dat haar verteld zou hebben over een verkrachting.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:50 schreef Rnie het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar die nieuwe getuige zegt toch nergens dat het desbetreffende meisje op de fiets door Ali B. is aangerand danwel verkracht?![]()
Het lijkt erop dat de nieuwe getuige zelf de puzzelstukjes aan het maken is.
Volgens Ali is alles een leugen en heeft hij nooit iets verkeerds gedaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef Rnie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de enige keer is dat Ali B geconfronteerd wordt met een valse verklaring. Vandaar dat hij nu zo doet. Alles daarvoor zijn imo ingestudeerde tranen.
Exact, dus geeft de nieuwe getuige niet aan dat het om Ali B. gaat, anders had de getuige dit namelijk verteld natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef TjjWester het volgende:
Ze is getuigen van een huilend meisje dat haar verteld zou hebben over een verkrachting.
Volgens een andere quote wel.....quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Exact, dus geeft de nieuwe getuige niet aan dat het om Ali B. gaat, anders had de getuige dit namelijk verteld natuurlijk.
Die getuige wordt zometeen pas verhoord. Dus waar baseer je dit op?quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Exact, dus geeft de nieuwe getuige niet aan dat het om Ali B. gaat, anders had de getuige dit namelijk verteld natuurlijk.
Dat heeft ze: het meisje(volgens het OM Naomi) zou specifiek Ali b hebben genoemd tegen de getuigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:57 schreef Rnie het volgende:
[..]
Duistere zakenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
Tering waar komen ze nu weer mee aanzetten? Iemand die haar informatie heeft verkregen van John van de heuvel........
Ik zie nu dat het bericht is aangepast.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef Kuhn het volgende:
[..]
Die getuige wordt zometeen pas verhoord. Dus waar baseer je dit op?
Ik heb niet het idee dat dit de zaak van de dames gaat helpen, de rechtbank had er slimmer aan gedaan deze verklaring buiten het dossier te houdenquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]
Benieuwd of de officier haar inmiddels heeft gebrieft, dat ze zwart kroeshaar moet zeggen ipv blond......quote:
Het gaat niet om "de dames te helpen", het gaat om zoveel mogelijk van de waarheid naar boven te krijgen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dit de zaak van de dames gaat helpen, de rechtbank had er slimmer aan gedaan deze verklaring buiten het dossier te houden
Lul niet zo achterlijk.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Benieuwd of de officier haar inmiddels heeft gebrieft, dat ze zwart kroeshaar moet zeggen ipv blond......
Zelfs in het donker zou je het verschil moeten zien tussen zwart en blond.....quote:
Beweer je nu ook nog dat de rechter en het OM onder 1 hoedje spelen met de slachtoffers, die in jouw ogen helemaal geen slachtoffer zijn? Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke absurde beweringen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Benieuwd of de officier haar inmiddels heeft gebrieft, dat ze zwart kroeshaar moet zeggen ipv blond......
Nee dat snap ik, maar als er nu last minute ineens iemand komt met informatie die ze ook op een andere manier heeft kunnen verkrijgen dan rechtstreeks van een slachtoffer doet het wellicht onbedoeld afbreuk aan de verklaring van de overige getuigen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:07 schreef Farenji het volgende:
[..]
Het gaat niet om "de dames te helpen", het gaat om zoveel mogelijk van de waarheid naar boven te krijgen.
Lees dan wat er geschreven wordt. Dat dit dus zou kunnen duiden op nog een slachtoffer.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zelfs in het donker zou je het verschil moeten zien tussen zwart en blond.....
Wie is er dan achterlijk? Jij toch
Dat is hij. Het leven van de straat valt zwaar voor hem.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:48 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Misschien moet die hierna gewoon gangsterrapper worden, daar maakt het wat minder uit in die scene.
Hoewel het wel vreemd is.... zelfde verhaal als Naomi, door iemand achterop de fiets naar het station gebracht. Hoe waarschijnlijk is dat?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Lees dan wat er geschreven wordt. Dat dit dus zou kunnen duiden op nog een slachtoffer.
Nee hoor, het OM wilt persee een konijn uit de hoge hoed toveren door krampachtig vast te houden aan getuigen die alleen publieke details kent.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Beweer je nu ook nog dat de rechter en het OM onder 1 hoedje spelen met de slachtoffers, die in jouw ogen helemaal geen slachtoffer zijn? Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke absurde beweringen.
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan wat er geschreven wordt. Dat dit dus zou kunnen duiden op nog een slachtoffer.
Gek idee, maar laten we eens afwachten wat er vanmiddag na het horen over naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef okzbow het volgende:
[..]
Hoewel het wel vreemd is.... zelfde verhaal als Naomi, door iemand achterop de fiets naar het station gebracht. Hoe waarschijnlijk is dat?
Het gaat dus niet over Naomi.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, het OM wilt persee een konijn uit de hoge hoed toveren door krampachtig vast te houden aan getuigen die alleen publieke details kent.
Ze heeft een volledig andere persoon beschrijving gegeven, geen kleine details die misschien slecht zichtbaar waren in de nacht maar grote verschillen.
Wie zegt dat het door niemand is gezien? Misschien hebben ze er gewoon geen aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?
Dat weet jij allemaal al? Soooow hé.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?
Niks, want er geld een geheimhouding voor gesloten zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gek idee, maar laten we eens afwachten wat er vanmiddag na het horen over naar buiten wordt gebracht.
Dit is geen ‘gesloten zaak’.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niks, want er geld een geheimhouding voor gesloten zaken.
Hij is echt een die-hard Ali B. fan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet jij allemaal al? Soooow hé.
Nou, inmiddels niet meer, hè.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat was wel de bewering van de officier......
Het getuigenverhoor is achter gesloten deuren, daar rust publieke geheimhouding op.quote:
Maar een pruik is geen optie?quote:
De getuigenis zal dan anoniem zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het getuigenverhoor is achter gesloten deuren, daar rust publieke geheimhouding op.
Zoals ik dus al zei mag daar niet uit gelekt worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De getuigenis zal dan anoniem zijn.
Ze was geen actieve sekswerker op dat moment, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar een pruik is geen optie?
Vooral sexwerkers gebruiken die vaker, en ze was toch sexwerker geweest?
Daarna pasquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar een pruik is geen optie?
Vooral sexwerkers gebruiken die vaker, en ze was toch sexwerker geweest?
Jij hebt opvallend veel woorden nodig om te vertellen dat een 'nee geen nee' is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Men moet investeren in de weerbaarheid van vrouwen. Stukje opleiding. Aanleren van duidelijke/heldere communicatie én assertiviteit. Als je je laat overhalen heb je eigenhandig je potentiële "nee" veranderd in een "ja".
Mannen moeten ook handiger worden in het detecteren van een échte nee. Wanneer is bv. een nee onderdeel van hard-to-get of het teasen? Soms wordt er niet eens nee gezegd maar een (drog)reden gegeven. Wat doe je dan? Begrijp je.
We komen er wel uit. Ik sta midden in de samenleving.²
Daarvoor ook, maar ze was idd niet actief tijdens het kamp.quote:
Ze vond het zo vervelend allemaal. Dat heeft haar doen besluiten het maar op dagelijkse basis mee te maken?quote:
Ik weet niet waarom jij denkt dat haar getuigenis niet onderdeel van het dossier gaat worden en niet in de rechtszaak besproken zal mogen worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei mag daar niet uit gelekt worden.
Het scheelt mij heel veel tijd, als jij jezelf eens zou informeren ipv mij twintig keer hetzelfde te laten zeggen.
De ene nee is de andere niet. Zoals eigenlijk in elke andere situatie. Anders zou overhalen strafbaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend veel woorden nodig om te vertellen dat een 'nee geen nee' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |