Gek idee, maar laten we eens afwachten wat er vanmiddag na het horen over naar buiten wordt gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef okzbow het volgende:
[..]
Hoewel het wel vreemd is.... zelfde verhaal als Naomi, door iemand achterop de fiets naar het station gebracht. Hoe waarschijnlijk is dat?
Het gaat dus niet over Naomi.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:12 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee hoor, het OM wilt persee een konijn uit de hoge hoed toveren door krampachtig vast te houden aan getuigen die alleen publieke details kent.
Ze heeft een volledig andere persoon beschrijving gegeven, geen kleine details die misschien slecht zichtbaar waren in de nacht maar grote verschillen.
Wie zegt dat het door niemand is gezien? Misschien hebben ze er gewoon geen aandacht aan besteed.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?
Dat weet jij allemaal al? Soooow hé.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:15 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?
Niks, want er geld een geheimhouding voor gesloten zaken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Gek idee, maar laten we eens afwachten wat er vanmiddag na het horen over naar buiten wordt gebracht.
Dit is geen ‘gesloten zaak’.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Niks, want er geld een geheimhouding voor gesloten zaken.
Hij is echt een die-hard Ali B. fan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet jij allemaal al? Soooow hé.
Nou, inmiddels niet meer, hè.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat was wel de bewering van de officier......
Het getuigenverhoor is achter gesloten deuren, daar rust publieke geheimhouding op.quote:
Maar een pruik is geen optie?quote:
De getuigenis zal dan anoniem zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Het getuigenverhoor is achter gesloten deuren, daar rust publieke geheimhouding op.
Zoals ik dus al zei mag daar niet uit gelekt worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De getuigenis zal dan anoniem zijn.
Ze was geen actieve sekswerker op dat moment, naar eigen zeggen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar een pruik is geen optie?
Vooral sexwerkers gebruiken die vaker, en ze was toch sexwerker geweest?
Daarna pasquote:Op donderdag 13 juni 2024 11:20 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Maar een pruik is geen optie?
Vooral sexwerkers gebruiken die vaker, en ze was toch sexwerker geweest?
Jij hebt opvallend veel woorden nodig om te vertellen dat een 'nee geen nee' is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:19 schreef BansheeBoy het volgende:
Men moet investeren in de weerbaarheid van vrouwen. Stukje opleiding. Aanleren van duidelijke/heldere communicatie én assertiviteit. Als je je laat overhalen heb je eigenhandig je potentiële "nee" veranderd in een "ja".
Mannen moeten ook handiger worden in het detecteren van een échte nee. Wanneer is bv. een nee onderdeel van hard-to-get of het teasen? Soms wordt er niet eens nee gezegd maar een (drog)reden gegeven. Wat doe je dan? Begrijp je.
We komen er wel uit. Ik sta midden in de samenleving.²
Daarvoor ook, maar ze was idd niet actief tijdens het kamp.quote:
Ze vond het zo vervelend allemaal. Dat heeft haar doen besluiten het maar op dagelijkse basis mee te maken?quote:
Ik weet niet waarom jij denkt dat haar getuigenis niet onderdeel van het dossier gaat worden en niet in de rechtszaak besproken zal mogen worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:23 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Zoals ik dus al zei mag daar niet uit gelekt worden.
Het scheelt mij heel veel tijd, als jij jezelf eens zou informeren ipv mij twintig keer hetzelfde te laten zeggen.
De ene nee is de andere niet. Zoals eigenlijk in elke andere situatie. Anders zou overhalen strafbaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 11:25 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend veel woorden nodig om te vertellen dat een 'nee geen nee' is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |