Apart ja..quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:11 schreef matthijst het volgende:
Wel erkent hij dat hij zich herinnert dat hij ruzie kreeg met de vrouw in zijn eigen slaapkamer, waar ze bezig was met Ronnie Flex, omdat ze hem woorden als 'opdonderen' toesnauwde. "Dit vond ik erg disrespectvol."
In wie zijn slaapkamer?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:11 schreef matthijst het volgende:
Wel erkent hij dat hij zich herinnert dat hij ruzie kreeg met de vrouw in zijn eigen slaapkamer, waar ze bezig was met Ronnie Flex, omdat ze hem woorden als 'opdonderen' toesnauwde. "Dit vond ik erg disrespectvol."
verwarrend ....quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:16 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het onder de douche was?
Ali’s douche slaapkamer?
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef matthijst het volgende:
Iris Hond is ook een domme kut.
"Iris Hond zei ook dat ze met Ellen ten Damme had gesproken over de verkrachting, maar dat er in hun gesprek niet veel van overbleef. Hond: "Ik denk dat het achteraf haar beleving was, maar niet de feitelijke situatie."
Dat is niet hoe het tegenwoordig vaak gaat, dat is hoe het vaak geframed wordt door bepaalde mensen. Zoals jij. Het zal best weleens gebeuren, maar is geen common practice.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Prima observatie dus van Iris.
Aha, dus achteraf dacht ze: verdomme, die Ali heeft geprobeerd me te verkrachten, gelukkig kon ik hem van me afhoudenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Dag droeftoeter, hier verspil ik geen energie meer aanquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs als een nee een nee is. Als iemand wordt overgehaald is de nee in een ja veranderd. Is iemand overhalen per definitie strafbaar? Denk het niet.²
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeker bij de datingcursus van de FvD geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.²
Ja alleen vallen Ellen ten Damme en Birgit Schuurman niet in die categorie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef quirina het volgende:
Een publieke schandpaal kan wel eens vervelende gevolgen hebben voor degenen die Ali beschuldigen zonder bewijzen. Hij kan een tegen aanklacht indienen. Hij is inkomen verloren, zijn goede naam te grabbel gegooid. Om even wat op te noemen.
En vergis je niet. Er zijn ook genoeg wannabe zangeresjes die er denken te komen door zichzelf omhoog te neuken.
Ach ja, als iemand met een honkbalknuppel langs jou zou gaan en je zegt nee dan meen je dat ook vast niet. Als jij dan nee zegt bedoel je ook ja toch? Of is dat iets anders? En ik vind seks tegen je zin hebben en tegen een honkbalknuppel aan lopen niet zo ver van elkaar af staan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vrouw met haar mondje wellicht "nee" zegt maar in haar hele hebben en houwen "ja" zegt. Knappe vent die zijn gewillige leuter dan binnenshuis weet te houden. Nogmaals, (in het liefdesspel is) de ene nee de andere niet.²
Ja geen sterk verhaal. Ik verwacht dan ook vrijspraak.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.
Ali komt met een harde plasser de kamer binnen, opmerkelijk maar niet onmogelijk.
Ellen lacht er wat om en maakt er een grapje van.
Volgende moment zit hij ertegen zijn piemelotje zo in een keer in. Ik vind dat hoogstens opmerkelijk.
Vervolgens ook geen aanklacht want dat vond ze te ver gaan.
Maar dan jaren na dato wel met zo’n verhaal komen?
Toch is de praktijk in islamitische landen waar islamitisch recht wordt toegepast, dat het islamitisch recht alleen geldt voor moslims. In dit geval zou dat betekenen dat Ali B. wel duidelijk strafbaar is, maar de aangeefsters dus niet, want die zijn geen moslims.quote:Op donderdag 13 juni 2024 05:57 schreef Abdullah2 het volgende:
In het hiernamaals wordt iedereen volgens God's Wetten afgerekend.
In het wereldse leven is dit momenteel een theoretische kwestie omdat de rechtzaak in NL is; maar als deze zaak was gebeurd in een islamitisch land waar de islamitische wetten werden toegepast dan zouden moslims en ongelovigen die daar wonen beide worden veroordeeld middels dezelfde islamitische wetten.
Hij en zijn advocaten denken dat zijn openlijke verklaring hem goed zal doen. Bij mensen die weinig zelfreflectie hebben, zie je steevast gebeuren dat ze denken dat de publieke opinie ten goede zal veranderen zodra ze maar kunnen praten en dat het praten averechts werkt. Hij maakt z'n situatie erger door alleen maar bezig te zijn met zijn eigen behoeftes en de gevolgen voor zijn eigen leven. Hij komt over als iemand die zich weinig aantrekt van andermans behoeftes en andermans grenzen. Dat is niet de indruk die je wil wekken in zo'n zaak, lijkt me. Zien die advocaten dat werkelijk zelf niet? Zouden zij hem hier niet tegen in bescherming moeten nemen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Los van of ie nu daadwerkelijk veroordeeld wordt is in ieder geval wel duidelijk dat zijn carriere in de mainstream-media wel om zeep is.
Ja, apart is dat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Toch is de praktijk in islamitische landen waar islamitisch recht wordt toegepast, dat het islamitisch recht alleen geldt voor moslims. In dit geval zou dat betekenen dat Ali B. wel duidelijk strafbaar is, maar de aangeefsters dus niet, want die zijn geen moslims.
Ze heeft uitgelegd waarom ze jaren na dato met dit verhaal komt. Heb je dat gelezen of heb je daar enigszins moeite voor gedaan, of ben je meer bezig met vermeende slachtoffers verdacht maken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.
Ali komt met een harde plasser de kamer binnen, opmerkelijk maar niet onmogelijk.
Ellen lacht er wat om en maakt er een grapje van.
Volgende moment zit hij ertegen zijn piemelotje zo in een keer in. Ik vind dat hoogstens opmerkelijk.
Vervolgens ook geen aanklacht want dat vond ze te ver gaan.
Maar dan jaren na dato wel met zo’n verhaal komen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste reactie.
Je laatste opmerking klinkt weinig empathisch en zelfs rancuneus. Vind je het enigszins interessant waarom zedenslachtoffers vaak laat aangifte doen, zeker als het om een bekend persoon gaat, of heb je je mening al klaar?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja geen sterk verhaal. Ik verwacht dan ook vrijspraak.
Waarna iedereen ongetwijfeld op zijn achterste benen gaat staan dat het zo oneerlijk is. Tja, dan had je maar meteen aangifte moeten doen.
Ik denk niet dat er een islamitisch land is vandaag de dag waar alle islamitische wetten worden toegepast. Dus dat maakt de landen vandaag de dag niet het beste voorbeeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Toch is de praktijk in islamitische landen waar islamitisch recht wordt toegepast, dat het islamitisch recht alleen geldt voor moslims. In dit geval zou dat betekenen dat Ali B. wel duidelijk strafbaar is, maar de aangeefsters dus niet, want die zijn geen moslims.
Dit is een warrig verhaal zonder context.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Kuhn het volgende:
Er blijkt een nieuwe ontwikkeling te zijn in de zaak. Er heeft zich gisteren een getuige gemeld bij het OM, die gisteravond is gehoord. #AliB
De officieren willen dat de verklaring van een vrouw wordt toegevoegd aan het dossier. Zij was in 2018 ook in Heiloo en vertelde dat ze een huilend meisje trof bij de bushalte, die ze op de fiets een lift gaf. #AliB
Aan deze vrouw vertelde Naomi - want dat was het huilende meisje - dat ze seksueel misbruikt was. De getuige was bereid om vandaag naar de rechtbank te komen om eventuele vragen te beantwoorden. #AliB
Het meisje dat ze achterop de fiets had was blond, zei de getuige. Maar Naomi had in die tijd zwart haar. Het OM gaat ervan uit dat deze vrouw dus níet Naomi achterop heeft gehad. #AliB
Het ios wel belangrijk, maar het maakt niet de veroordeling. Daarvoor is toch echt ondersteunend bewijs nodig. Getuigen kunnen immers gewoon liegen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben geen expert, maar ik heb begrepen dat in zedenzaken juist de geloofwaardigheid van de verklaringen belangrijk is. Kanttekening is dat een rechter niet louter op één op zichzelf staande verklaring af mag gaan zonder steunbewijs.
Volgens de verklaring heeft deze Naomi, toen Ali 2 vingers bij haar naar binnen schoof, iets in de trant gezegd van "heb je wel eens van consent gehoord".... maar uiteindelijk heeft ze hem wel gepijpt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
En, dus heeft ze het eigenlijk gewoon over zichzelf afgeroepen?
Met Ali wou ze niet.
Hij accepteerde die grens niet.
Al zou ze er letterlijk naakt met haar reet staan te zwaaien en draaien; ze.wou.niet.met.hem.
Ah, ik zat hier gisteren nog naar te zoeken. Dat was een X-bericht van Belleman. Had Ellen het hier nou met Iris over gehad toen ze beiden in Marokko waren of na de Voice-aflevering? Dat werd me niet duidelijk. In het eerste geval biedt Iris een ondersteunende verklaring omdat Ellen het klaarblijkelijk indertijd al over verkrachting had (of Iris dat zelf geloofwaardig vond, doet er niet toe).quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef matthijst het volgende:
Iris Hond is ook een domme kut.
"Iris Hond zei ook dat ze met Ellen ten Damme had gesproken over de verkrachting, maar dat er in hun gesprek niet veel van overbleef. Hond: "Ik denk dat het achteraf haar beleving was, maar niet de feitelijke situatie."
Dat is vast een retotische vraag, want hij heeft al heel vaak laten weten helemaal niet in feiten geintereseerd te zijn, maar graag zijn conservatieve, antivrouwen retoriek loslaat in topics als deze.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:12 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je laatste opmerking klinkt weinig empathisch en zelfs rancuneus. Vind je het enigszins interessant waarom zedenslachtoffers vaak laat aangifte doen, zeker als het om een bekend persoon gaat, of heb je je mening al klaar?
zou de koningin dit ook zo ervaren hebben?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze bestaan wel, maar we moeten niet vergeten dat voor marokkanen het concept 'knuffelen' ook minstens 'vingeren' of 'er lafjes tegenaan hangen' kan betekenen.
Ik denk dat kinderen en een eigen huis met hypotheek vaak belangrijke redenen zijn om in zo'n geval toch getrouwd te blijven in plaats van te scheiden en een andere partner te zoeken.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik nog wel eens van mannen heb gehoord die vreemdgaan, is deze. Ze zijn getrouwd maar de vrouw wil niet of nauwelijks sex. Dan is het legitiem om het elders te halen. “We hebben een relatie maar ze denkt alleen aan zichzelf.”
Waarom ze dan niet een andere partner zoeken: “verder is onze relatie wel fijn.”![]()
Tja.
Geldt ook voor vrouwen die vreemdgaan. Dat ze het buiten de deur zoeken omdat man niet meer wil.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:18 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik nog wel eens van mannen heb gehoord die vreemdgaan, is deze. Ze zijn getrouwd maar de vrouw wil niet of nauwelijks sex. Dan is het legitiem om het elders te halen. “We hebben een relatie maar ze denkt alleen aan zichzelf.”
Waarom ze dan niet een andere partner zoeken: “verder is onze relatie wel fijn.”![]()
Tja.
Zeker als je vrouw het accepteert.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk dat kinderen en een eigen huis met hypotheek vaak belangrijke redenen zijn om in zo'n geval toch getrouwd te blijven in plaats van te scheiden en een andere partner te zoeken.
Je laat je dan gijzelen. Je kunt ook de consequenties aanvaarden, je relatie beeindigen en zonder vreemd te gaan seks hebben met anderen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen die vreemdgaan. Dat ze het buiten de deur zoeken omdat man niet meer wil.
Het is nogal wat om gegijzeld te zijn in je seks behoefte vanwege moNoGamIe.
Maar vaak zijn ze dan ook feitelijk uit elkaar, maar wonen ze nog onder hetzelfde dak. (Dit is weer een ander type relatie dan "maar verder ben ik heel gelukkig met hem/haar".)quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Geldt ook voor vrouwen die vreemdgaan. Dat ze het buiten de deur zoeken omdat man niet meer wil.
Het is nogal wat om gegijzeld te zijn in je seks behoefte vanwege moNoGamIe.
Maar in de situatie van Ali B was het toch met consent van beide?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat je dan gijzelen. Je kunt ook de consequenties aanvaarden, je relatie beeindigen en zonder vreemd te gaan seks hebben met anderen.
Heeft zijn vrouw gezegd dat ze op de hoogte was en het prima vond?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar in de situatie van Ali B was het toch met consent van beide?
Als je 20 jaar lang van niets wist, ben je te dom om zelfstandig te kunnen ademen. En volgens mij valt dat wel mee met haar.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw gezegd dat ze op de hoogte was en het prima vond?
Ali zei bij zijn derde zoontje dat die zwangerschap niet gepland was. Mocht je een keer uit elkaar willen gaan, zal dat ook niet een ideaal moment zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je 20 jaar lang van niets wist, ben je te dom om zelfstandig te kunnen ademen. En volgens mij valt dat wel mee met haar.
Vreemdgaan met consent is wat anders dan als partner doen alsof je het niet ziet, omdat je de gevolgen niet wenst.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Als je 20 jaar lang van niets wist, ben je te dom om zelfstandig te kunnen ademen. En volgens mij valt dat wel mee met haar.
Kortom, je weet niet of ze het wist en je weet ook niet of ze het oké vond. En dat zijn twee verschillende dingen, zoals @miss_sly aangeeft.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden dat Ali B wegliep en niet meer mocht praten van zijn advocaat. Een beetje laat dus...quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:06 schreef Claudia_x het volgende:
Hij en zijn advocaten denken dat zijn openlijke verklaring hem goed zal doen. Bij mensen die weinig zelfreflectie hebben, zie je steevast gebeuren dat ze denken dat de publieke opinie ten goede zal veranderen zodra ze maar kunnen praten en dat het praten averechts werkt. Hij maakt z'n situatie erger door alleen maar bezig te zijn met zijn eigen behoeftes en de gevolgen voor zijn eigen leven. Hij komt over als iemand die zich weinig aantrekt van andermans behoeftes en andermans grenzen. Dat is niet de indruk die je wil wekken in zo'n zaak, lijkt me. Zien die advocaten dat werkelijk zelf niet? Zouden zij hem hier niet tegen in bescherming moeten nemen?
In mijn beleving is het dan geen vreemdgaan meer, maar bon.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Vreemdgaan met consent is een open relatie
Als er kinderen in het spel zijn, is stiekem neuken voor velen een veiliger optie. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je laat je dan gijzelen. Je kunt ook de consequenties aanvaarden, je relatie beeindigen en zonder vreemd te gaan seks hebben met anderen.
Niet dat ik nu in kamp Ali B zit, maar dit soort getuigen die nu ineens naar voren stappen na al die media-aandacht van gisteren vind ik ook wel twijfelachtig. Dan zou er dus blijkbaar ergens een blonde dame zijn die dezelfde avond verkracht/aangerand is als Naomi die tot nu toe zelf niet naar voren is gestapt...quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Kuhn het volgende:
Er blijkt een nieuwe ontwikkeling te zijn in de zaak. Er heeft zich gisteren een getuige gemeld bij het OM, die gisteravond is gehoord. #AliB
De officieren willen dat de verklaring van een vrouw wordt toegevoegd aan het dossier. Zij was in 2018 ook in Heiloo en vertelde dat ze een huilend meisje trof bij de bushalte, die ze op de fiets een lift gaf. #AliB
Aan deze vrouw vertelde Naomi - want dat was het huilende meisje - dat ze seksueel misbruikt was. De getuige was bereid om vandaag naar de rechtbank te komen om eventuele vragen te beantwoorden. #AliB
Het meisje dat ze achterop de fiets had was blond, zei de getuige. Maar Naomi had in die tijd zwart haar. Het OM gaat ervan uit dat deze vrouw dus níet Naomi achterop heeft gehad. #AliB
Hij kan alleen maar vanuit zijn perspectief praten. Liever dit dan meteen beginnen over demonen en of seksverslaving.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden dat Ali B wegliep en niet meer mocht praten van zijn advocaat. Een beetje laat dus...
Volgens mij is het helemaal misgegaan met hun strategie, ze zullen wel gedacht hebben dat het een goed idee was als Ali B zou vertellen hoe hij het ervoer. Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
En ze wist het dus niet, tot de uitzending van BOOS, want daar sprak Ali gisteren zelf over:quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vreemdgaan met consent is wat anders dan als partner doen alsof je het niet ziet, omdat je de gevolgen niet wenst.
Vreemdgaan met consent is een open relatie, en dan zou AliB het nu niet zo erg vinden dat dit allemaal uitkomt, want dan zou ze al echt op de hoogte geweest zijn.
https://www.ad.nl/binnenl(...)is-nee-ali~a7099dca/quote:Voor de rechter toont Ali B zich woensdag in Haarlem strijdbaar. Alle aantijgingen wijst hij af, hij neemt wel verantwoordelijkheid voor zijn buitenechtelijke affaires en avonturen. Wanneer hij daarover spreekt en het gaat over zijn drie zonen en zijn vrouw Breghje, breekt hij elke keer. ,,Ik zit met een vrouw die 20 jaar bedrogen is”, zegt hij voordat hij tientallen seconden stil blijft. Opnieuw de zakdoekjes. ,,Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb niet alleen ontkend tegen haar, maar heb zelfs gezegd dat ze gek is. Zij is echt slachtoffer van alles.”
Eens, natuurlijkquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef nostra het volgende:
[..]
In mijn beleving is het dan geen vreemdgaan meer, maar bon.
Breghje Kommers, de vrouw van Ali B., heeft zelf een bedrijf in de entertainment industrie en treedt op als manager van een aantal artiesten. Dan zal ze toch echt wel weten hoe het in dat wereldje toegaat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kinderen worden er niet beter van hoor, als een van de ouders constant buiten de deur neukt en ze worden er ook niet per se slechter van als ouders uit elkaar gaan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel zijn, is stiekem neuken voor velen een veiliger optie. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Dat Ali B. zichzelf zo voor de gek kan houden, snap ik wel. Het verklaart meteen hoe het kan dat hij grenzen van anderen niet ziet en respecteert. Maar advocaten zijn berekenend, dus die zouden toch moeten weten dat ze beter voor een andere strategie kunnen kiezen? Of hij is van het script afgeweken, dat kan natuurlijk ook. Dat gekakel zou daarop kunnen wijzen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er zijn ook beelden dat Ali B wegliep en niet meer mocht praten van zijn advocaat. Een beetje laat dus...
Volgens mij is het helemaal misgegaan met hun strategie, ze zullen wel gedacht hebben dat het een goed idee was als Ali B zou vertellen hoe hij het ervoer. Maar Ali kakelde een eind weg, en het ging hem allemaal om hemzelf.
Probeer je het nu ook voor jezelf goed te praten?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Als er kinderen in het spel zijn, is stiekem neuken voor velen een veiliger optie. Het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat Ali B. zichzelf zo voor de gek kan houden, snap ik wel. Het verklaart meteen hoe het kan dat hij grenzen van anderen niet ziet en respecteert. Maar advocaten zijn berekenend, dus die zouden toch moeten weten dat ze beter voor een andere strategie kunnen kiezen? Of hij is van het script afgeweken, dat kan natuurlijk ook. Dat gekakel zou daarop kunnen wijzen.
Zij accepteerde het, omdat ze haar manager was. Kortom: om het geld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Vreemdgaan met consent is wat anders dan als partner doen alsof je het niet ziet, omdat je de gevolgen niet wenst.
Vreemdgaan met consent is een open relatie, en dan zou AliB het nu niet zo erg vinden dat dit allemaal uitkomt, want dan zou ze al echt op de hoogte geweest zijn.
Ik weet ook niet zeker of jij sterft als je 5 liter water achter elkaar opdrinkt. Toch raad ik je ten strengste af het te doenquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kortom, je weet niet of ze het wist en je weet ook niet of ze het oké vond. En dat zijn twee verschillende dingen, zoals @:miss_sly aangeeft.
Zie de post van @Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zij accepteerde het, omdat ze haar manager was. Kortom: om het geld.
Dat is gewoon consent. Hij ging vreemd, zij dacht: dat mag hij doen.
Van @Lienekien.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie de post van @:Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.
Ali vertelde in de rechtszaal gisteren inderdaad dat hij na de BOOS uitzending moest vertellen dat hij vreemd was gegaan aan zijn gezin.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie de post van @:Claudia_x hierboven: ze kwam er pas achter na de uitzending van BOOS.
quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O ja, ik zie het. Excuus.quote:
Volgens Belleman is het dan ook opmerkelijk wat er nu gebeurt. Dat verhaal over blond zijn is des te opmerkelijker omdat Naomi een getinte huidskleur en kroeshaar heeft. Aan de andere kant: Naomi heeft wel verklaard dat ze indertijd door iemand op de fiets naar huis is gebracht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Niet dat ik nu in kamp Ali B zit, maar dit soort getuigen die nu ineens naar voren stappen na al die media-aandacht van gisteren vind ik ook wel twijfelachtig. Dan zou er dus blijkbaar ergens een blonde dame zijn die dezelfde avond verkracht/aangerand is als Naomi die tot nu toe zelf niet naar voren is gestapt...
Ok als dit het niveau wordt, is onze uitwisseling van posts wel klaar.quote:
Nogmaals het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kinderen worden er niet beter van hoor, als een van de ouders constant buiten de deur neukt en ze worden er ook niet per se slechter van als ouders uit elkaar gaan.
Het is ook wel prettig als je je kind(eren) leert om goed voor zichzelf te zorgen, zelfrespect te hebben en zich niet op te laten sluiten in een relatie waarin ze niet gelukkig zijn.
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.quote:Ze was verliefd op een andere rapper, die haar vroeg om ook seks te hebben met zijn matties. "Die vraag deed pijn, maar ik deed 't." Ze wilde geen seks met #AliB, "maar opeens waren jouw vingers in mij."
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:quote:
quote:Voor de rechter toont Ali B zich woensdag in Haarlem strijdbaar. Alle aantijgingen wijst hij af, hij neemt wel verantwoordelijkheid voor zijn buitenechtelijke affaires en avonturen. Wanneer hij daarover spreekt en het gaat over zijn drie zonen en zijn vrouw Breghje, breekt hij elke keer. ,,Ik zit met een vrouw die 20 jaar bedrogen is”, zegt hij voordat hij tientallen seconden stil blijft. Opnieuw de zakdoekjes. ,,Ik heb haar onrecht aangedaan. Ik heb niet alleen ontkend tegen haar, maar heb zelfs gezegd dat ze gek is. Zij is echt slachtoffer van alles.”
Duidelijk, is dat ook weer de wereld uit geholpen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En ze wist het dus niet, tot de uitzending van BOOS, want daar sprak Ali gisteren zelf over:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)is-nee-ali~a7099dca/
Dat laatste lijkt me sowieso wel vaststaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?
Zo ging het niet. Ze was bezig met Flex en Ali kwam binnen en stak ongevraagd zijn vingers in haar vagina.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
Ben ik de enige die het verhaal van Naomi vreemd vind?
[..]
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.
Als ik het goed begrijp is Ali B ook een vriend van Flex?
En door deze gebeurtenis is zij in de prostitutie belandt?
Nee hoor, je bent de zoveelste in een lange rij van victimblamers.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
Daar lijkt me weinig naïefs aan. Naïef zou zijn als je het niet kunnen beheersen van die drift maar vergoeilijkt, omdat het maar drift is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?
Als dat gisteren ook nog eens is benoemd (wat waarschijnlijk zo is) maakt het het verhaal van deze nieuwe getuige nog meer gebaseerd op de informatie die bekend is geworden via de media.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Belleman is het dan ook opmerkelijk wat er nu gebeurt. Dat verhaal over blond zijn is des te opmerkelijker omdat Naomi een getinte huidskleur en kroeshaar heeft. Aan de andere kant: Naomi heeft wel verklaard dat ze indertijd door iemand op de fiets naar huis is gebracht.
Ik zeg helemaal niet dat seks niet belangrijk is voor veel mensen, zeker ook in een relatie. Maar willens en wetens 20 jaar lang je partner bedreigen door vreemd te gaan is altijd verkeerd. Daar is geen 'ja maar' tegenin te brengen. Dan moet je een vent zijn en aangeven dat je meer seks nodig hebt dan je in de relatie krijgt en dat ze daar maar mee in moet stemmen. Of je vertrekt zelf. Bedrog is fout.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nogmaals het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Tevens is voor jezelf zorgen ook dat je dus wel ergens de seks gaat halen. Mensen lijken hier maar niet te snappen hoe belangrijk seks is. Wat het met iemand doet die maar 1 keer per seks heeft met zijn/haar partner en zelf behoefte heeft aan meer. Als je een leven met elkaar hebt opgebouwd. Je beseft dat iedere relatie wel punten heeft waar je tegenaan loopt. Ieder maakt dan zo zijn/haar eigen afweging.
En constant buiten de deur neuken heeft vele verschillende varianten. Sommige hebben gewoon een vast sekspartner er naast en sommige neuken dan weer alles wat los en vast zit.
'quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja het is heel zielig maar als die BOOS aflevering niet was gekomen was Ali B gewoon verder gegaan met “bedriegen”. Dus hoe oprecht is dit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:
[..]
20 jaar zogenaamd van niets weten is lachwekkend, ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok als dit het niveau wordt, is onze uitwisseling van posts wel klaar.
Ja, dat geloof ik wel. Maar hoe dom ben je dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:
[..]
Scooooop @Zipportalquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Kuhn het volgende:
Ali vond Ronnie onbeschoft omdat ze de afspraak hadden dat je op je eigen kamer neukt. En Ronnie deed het in de kamer van Ali.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook best onbeschoft jegens Ronnie eigenlijk. Ben je daar bezig en dan wandelt Ali binnen en begint ie zomaar mee te doen. Wat een moodkiller.
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent de zoveelste in een lange rij van victimblamers.
Ali? Oprecht? Er oprecht kapot van dat zijn reputatie naar de knoppen is, ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja het is heel zielig maar als die BOOS aflevering niet was gekomen was Ali B gewoon verder gegaan met “bedriegen”. Dus hoe oprecht is dit?
Stel je dan eerst eens goed op de hoogte, in plaats van dit slappe gedoe.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.
Daarom zegt ze ook van zichzelf dat ze geen ideaal slachtoffer is. Dat zagen we indertijd ook bij het slachtoffer van Thijs Römer. En de hyena's duiken daar natuurlijk bovenop.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.
Wat hij zegt over de speciale klik die hij met Ellen ten Damme had, vind ik ook zoiets. Er zijn veel mensen (ik heb zelf die ervaring alleen met mannen, maar dat is logisch) die een leuk contact met iemand geheel onterecht onder het kopje 'speciale klik met verliefde of seksuele ondertoon' scharen, terwijl de andere persoon hooguit denkt dat je leuk met elkaar kunt praten en/of lachen. Dat zou ook wel passen bij het beeld dat nu opdoemt van AliB.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'
Goede vraag. Het valt bijvoorbeeld op dat hij het heeft over "kusje' als een ander het heeft over "ineens drukte hij me tegen de muur en stopte hij z'n tong in m'n mond". Is dat bewust bagatelliserend of ziet hij niet wat er problematisch aan is? Of is hij ervan overtuigd geraakt dat elke vrouw hem wil door zijn faam en succes? Dikke kans dat het een combinatie van dat alles is.
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.
Als ik het goed begrijp is Ali B ook een vriend van Flex?
En door deze gebeurtenis is zij in de prostitutie belandt?
Nou Lil Kleine treedt ook weer volop op hoor. Net als Bilal Wahib. Hun doelgroep boeit het allemaal niet zoquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Shotty het volgende:
Het rottige aan dit soort zaken blijft toch hoe lastig het bewijs is.
Als hij onschuldig is zal er altijd een “waar rook is is vuur” om Ali blijven hangen. Zijn carrière is wel over.
Als hij schuldig is zal hij nooit veroordeeld worden om alles wat hij gedaan heeft.
Echt recht doen is er dus helaas niet bij. En dat is in beide gevallen gewoon een slechte zaak.
Als twee mensen seks hebben en er komt een derde persoon binnen, is er niet al sprake van een soort van orgie-situatie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.
Dan nog is het zo dat als zij in die situatie specifiek tegen Ali B "nee" heeft gezegd dat hij dat te respecteren heeft, maar ik kan me dan ergens nog voorstellen dat je dat op voorhand niet checkt als ze toch al met anderen bezig is en er een soort van orgie-situatie is.
Een perfect voorbeeld daarvan is Harry Mensquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat hij zegt over de speciale klik die hij met Ellen ten Damme had, vind ik ook zoiets. Er zijn veel mensen (ik heb zelf die ervaring alleen met mannen, maar dat is logisch) die een leuk contact met iemand geheel onterecht onder het kopje 'speciale klik met verliefde of seksuele ondertoon' scharen, terwijl de andere persoon hooguit denkt dat je leuk met elkaar kunt praten en/of lachen. Dat zou ook wel passen bij het beeld dat nu opdoemt van AliB.
Veel vrouwen willen ook bekende mannen, dus in dat opzicht is het kloppend als hij dit denkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'
Goede vraag. Het valt bijvoorbeeld op dat hij het heeft over "kusje' als een ander het heeft over "ineens drukte hij me tegen de muur en stopte hij z'n tong in m'n mond". Is dat bewust bagatelliserend of ziet hij niet wat er problematisch aan is? Of is hij ervan overtuigd geraakt dat elke vrouw hem wil door zijn faam en succes? Dikke kans dat het een combinatie van dat alles is.
Dat is wel de essentie van veel zedenzaken. En het drama wordt vergroot doordat vermeende daders en slachtoffers zo lang moeten wachten tot het proces is afgewikkeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Shotty het volgende:
Het rottige aan dit soort zaken blijft toch hoe lastig het bewijs is.
Als hij onschuldig is zal er altijd een “waar rook is is vuur” om Ali blijven hangen. Zijn carrière is wel over.
Als hij schuldig is zal hij nooit veroordeeld worden om alles wat hij gedaan heeft.
Echt recht doen is er dus helaas niet bij. En dat is in beide gevallen gewoon een slechte zaak.
Ahhh ik sprak algemeen en zelfs dan kan het 20 jaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat seks niet belangrijk is voor veel mensen, zeker ook in een relatie. Maar willens en wetens 20 jaar lang je partner bedreigen door vreemd te gaan is altijd verkeerd. Daar is geen 'ja maar' tegenin te brengen. Dan moet je een vent zijn en aangeven dat je meer seks nodig hebt dan je in de relatie krijgt en dat ze daar maar mee in moet stemmen. Of je vertrekt zelf. Bedrog is fout.
Inderdaad, heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een perfect voorbeeld daarvan is Harry Mens: https://www.ad.nl/show/ma(...)t-opbouwen~aaae964f/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |