Apart ja..quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:11 schreef matthijst het volgende:
Wel erkent hij dat hij zich herinnert dat hij ruzie kreeg met de vrouw in zijn eigen slaapkamer, waar ze bezig was met Ronnie Flex, omdat ze hem woorden als 'opdonderen' toesnauwde. "Dit vond ik erg disrespectvol."
In wie zijn slaapkamer?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:11 schreef matthijst het volgende:
Wel erkent hij dat hij zich herinnert dat hij ruzie kreeg met de vrouw in zijn eigen slaapkamer, waar ze bezig was met Ronnie Flex, omdat ze hem woorden als 'opdonderen' toesnauwde. "Dit vond ik erg disrespectvol."
verwarrend ....quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:16 schreef quirina het volgende:
[..]
Ik dacht dat het onder de douche was?
Ali’s douche slaapkamer?
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:29 schreef matthijst het volgende:
Iris Hond is ook een domme kut.
"Iris Hond zei ook dat ze met Ellen ten Damme had gesproken over de verkrachting, maar dat er in hun gesprek niet veel van overbleef. Hond: "Ik denk dat het achteraf haar beleving was, maar niet de feitelijke situatie."
Dat is niet hoe het tegenwoordig vaak gaat, dat is hoe het vaak geframed wordt door bepaalde mensen. Zoals jij. Het zal best weleens gebeuren, maar is geen common practice.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Prima observatie dus van Iris.
Aha, dus achteraf dacht ze: verdomme, die Ali heeft geprobeerd me te verkrachten, gelukkig kon ik hem van me afhoudenquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ehm nee. Dat is exact hoe het tegenwoordig vaak gaat. Gewetensnood en het dan 10 jaar later als verkrachting bestempelen. Dat is niet helemaal hoe het werkt.
Dag droeftoeter, hier verspil ik geen energie meer aanquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zelfs als een nee een nee is. Als iemand wordt overgehaald is de nee in een ja veranderd. Is iemand overhalen per definitie strafbaar? Denk het niet.²
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Zeker bij de datingcursus van de FvD geweest?quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.²
Ja alleen vallen Ellen ten Damme en Birgit Schuurman niet in die categorie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:10 schreef quirina het volgende:
Een publieke schandpaal kan wel eens vervelende gevolgen hebben voor degenen die Ali beschuldigen zonder bewijzen. Hij kan een tegen aanklacht indienen. Hij is inkomen verloren, zijn goede naam te grabbel gegooid. Om even wat op te noemen.
En vergis je niet. Er zijn ook genoeg wannabe zangeresjes die er denken te komen door zichzelf omhoog te neuken.
Ach ja, als iemand met een honkbalknuppel langs jou zou gaan en je zegt nee dan meen je dat ook vast niet. Als jij dan nee zegt bedoel je ook ja toch? Of is dat iets anders? En ik vind seks tegen je zin hebben en tegen een honkbalknuppel aan lopen niet zo ver van elkaar af staan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vrouw met haar mondje wellicht "nee" zegt maar in haar hele hebben en houwen "ja" zegt. Knappe vent die zijn gewillige leuter dan binnenshuis weet te houden. Nogmaals, (in het liefdesspel is) de ene nee de andere niet.²
Ja geen sterk verhaal. Ik verwacht dan ook vrijspraak.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.
Ali komt met een harde plasser de kamer binnen, opmerkelijk maar niet onmogelijk.
Ellen lacht er wat om en maakt er een grapje van.
Volgende moment zit hij ertegen zijn piemelotje zo in een keer in. Ik vind dat hoogstens opmerkelijk.
Vervolgens ook geen aanklacht want dat vond ze te ver gaan.
Maar dan jaren na dato wel met zo’n verhaal komen?
Toch is de praktijk in islamitische landen waar islamitisch recht wordt toegepast, dat het islamitisch recht alleen geldt voor moslims. In dit geval zou dat betekenen dat Ali B. wel duidelijk strafbaar is, maar de aangeefsters dus niet, want die zijn geen moslims.quote:Op donderdag 13 juni 2024 05:57 schreef Abdullah2 het volgende:
In het hiernamaals wordt iedereen volgens God's Wetten afgerekend.
In het wereldse leven is dit momenteel een theoretische kwestie omdat de rechtzaak in NL is; maar als deze zaak was gebeurd in een islamitisch land waar de islamitische wetten werden toegepast dan zouden moslims en ongelovigen die daar wonen beide worden veroordeeld middels dezelfde islamitische wetten.
Hij en zijn advocaten denken dat zijn openlijke verklaring hem goed zal doen. Bij mensen die weinig zelfreflectie hebben, zie je steevast gebeuren dat ze denken dat de publieke opinie ten goede zal veranderen zodra ze maar kunnen praten en dat het praten averechts werkt. Hij maakt z'n situatie erger door alleen maar bezig te zijn met zijn eigen behoeftes en de gevolgen voor zijn eigen leven. Hij komt over als iemand die zich weinig aantrekt van andermans behoeftes en andermans grenzen. Dat is niet de indruk die je wil wekken in zo'n zaak, lijkt me. Zien die advocaten dat werkelijk zelf niet? Zouden zij hem hier niet tegen in bescherming moeten nemen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:36 schreef TheVulture het volgende:
Los van of ie nu daadwerkelijk veroordeeld wordt is in ieder geval wel duidelijk dat zijn carriere in de mainstream-media wel om zeep is.
Ja, apart is dat.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Toch is de praktijk in islamitische landen waar islamitisch recht wordt toegepast, dat het islamitisch recht alleen geldt voor moslims. In dit geval zou dat betekenen dat Ali B. wel duidelijk strafbaar is, maar de aangeefsters dus niet, want die zijn geen moslims.
Ze heeft uitgelegd waarom ze jaren na dato met dit verhaal komt. Heb je dat gelezen of heb je daar enigszins moeite voor gedaan, of ben je meer bezig met vermeende slachtoffers verdacht maken?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:35 schreef Electric_Eye het volgende:
[..]
Verhaal van Ellen is ook wat vreemd.
Ali komt met een harde plasser de kamer binnen, opmerkelijk maar niet onmogelijk.
Ellen lacht er wat om en maakt er een grapje van.
Volgende moment zit hij ertegen zijn piemelotje zo in een keer in. Ik vind dat hoogstens opmerkelijk.
Vervolgens ook geen aanklacht want dat vond ze te ver gaan.
Maar dan jaren na dato wel met zo’n verhaal komen?
Inderdaad.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:07 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit vind ik een ongepaste reactie.
Je laatste opmerking klinkt weinig empathisch en zelfs rancuneus. Vind je het enigszins interessant waarom zedenslachtoffers vaak laat aangifte doen, zeker als het om een bekend persoon gaat, of heb je je mening al klaar?quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja geen sterk verhaal. Ik verwacht dan ook vrijspraak.
Waarna iedereen ongetwijfeld op zijn achterste benen gaat staan dat het zo oneerlijk is. Tja, dan had je maar meteen aangifte moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |