abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 12 juni 2024 @ 23:56:43 #51
236264 crew  capricia
pi_213887123
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:20 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Al-Baqarah 2:286

{Allah belast niemand dan volgens zijn vermogen.}

Dit is een interpretatie van een vers uit de Koran. Een erg bekend principe in de islam. Ook is zelfmoord streng verboden. En ten slot is het, gezien zijn achtergrond, erg aannemelijk dat Ali ondanks zijn tekortkomingen nog steeds de islam probeert aan te hangen.
Zeker is dat aannemelijk.
Maar mij viel op dat in Ali's openingsstatement 'zelfmoord mag niet van mijn geloof', 'ik geloof dat iedereen iets krijgt wat die aankan' en het jarenlange overspel in 1 verhaal genoemd werden. Door hem zelf.

Ik vind dat moeilijk te rijmen. Dat overspel en zijn houvast aan zijn geloof.

Het is mij inmiddels duidelijk dat op overspel als getrouwd persoon de doodstraf staat, in zijn geloof. Dat lijkt me alleen al een waanzinnige struggle voor hem als moslim.
Het lijkt mij dan ook niet correct als mensen met dit geloof in hun hart aankomen met 'de dame in kwestie had wat duidelijker nee moeten zeggen'. Terwijl op wat die vent doet sws de doodstraf staat.

[ Bericht 4% gewijzigd door capricia op 13-06-2024 00:10:43 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213887130
Redactie BOOS: Ali B liegt
© Aangeboden door wel.nl

De redactie van het programma BOOS van Tim Hofman heeft woensdagavond op Instagram gereageerd op een aantal uitspraken die Ali B woensdag tijdens zijn rechtszaak deed. De uitspraken gingen over de uitzending van BOOS over de misstanden bij het RTL-programma The Voice of Holland, waar Ali B jurylid was.

Ali B stelde tijdens de zitting dat hij "gesmeekt" zou hebben om meer tijd tot wederhoor. Volgens de redactie van BOOS is dit niet het geval. "Wij ontvingen Ali B's reactie via zijn advocaat per mail, exact op moment van gestelde deadline. Er is ons geen verzoek gedaan tot meer tijd." Bovendien had Ali B volgens de redactie van BOOS al een statement over de kwestie op zijn Instagrampagina geplaatst. Hierin stelde de rapper "100 procent overtuigd te zijn van mijn onschuld".

De redactie beklemtoont dat "ons verzoek tot wederhoor aantijgingen van meerdere bronnen/getuigen bevatte. Gebaseerd op deze aantijgingen stelden wij Ali B twaalf vragen. Ali B heeft hierop geantwoord en ook toentertijd al aangegeven dat hij de aantijgingen ontkent". De reactie werd in zijn geheel voorgelezen in de uitzending van BOOS. Ook plaatste de redactie de reactie integraal op haar website.

Verder weerspreekt de redactie van BOOS de claim van Ali B dat hij bewijs heeft dat er zou zijn gelogen. "Wij hebben dit eventuele bewijs nooit van Ali B mogen ontvangen, ook niet naderhand", stelt de redactie op Instagram.
pi_213887147
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:06 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]

Maar islamitisch gezien zijn sowieso in deze zaak Ali maar ook de aanklaagsters fout.

Moet zeggen dat ik niet wist dat dan automatisch iedereen islamitisch wordt in deze zaak. Of gaat die leer ook over op mensen die niet geloven?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_213887155
Ik vind verkrachting wel zware term voor denken dat je in een trio zit als ze naakt voor je neus een vriend van je aan het pijpen is. Mss als ze niet zo de slet uithangt dat men ook niet het idee krijgt dat je overal voor in bent?
  donderdag 13 juni 2024 @ 00:13:44 #55
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_213887188
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind verkrachting wel zware term voor denken dat je in een trio zit als ze naakt voor je neus een vriend van je aan het pijpen is. Mss als ze niet zo de slet uithangt dat men ook niet het idee krijgt dat je overal voor in bent?
Prachtige victim blame weer. Echt schitterend..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_213887209
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Redactie BOOS: Ali B liegt

Die kunnen beter gewoon hun grote waffel houden.
pi_213887217
quote:
Op basis van deze post kom je als een enorme domme lul over. En dan druk ik mij nog zachtjes uit.
pi_213887234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:49 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]

Ook al moet ik niks van Ali B hebben, wat hem is aangedaan zonder veroordeling vind ik toch vrij ver gaan.
Wat is hem nu precies aangedaan?
Ik vind dat ook dit best in perspectief geplaatst mag worden.

Hij is van een BN'er die leeft van zijn imago en die dat imago heeft gebouwd op 'integere knuffelmarokkaan' tijdelijk gedegradeerd tot een BN'er met een negatief imago en zonder allerlei BN'er voorrechten.

Hij kan echter nog steeds alles doen, hij kan nog zingen, muziek maken, documentaires filmen etc.
Ja, het grote publiek (in NL) is hij even kwijt en dus ook de flinke knaken en de fame. Zijn leven en carrière zijn echter niet over, hij heeft nog steeds een bepaalde roem en netwerk en als hij een beetje slim met zijn vermogen is omgegaan heeft hij het de rest van zijn leven financieel een stuk beter dan de gemiddelde burger. Hij zal alleen qua imago opnieuw moeten beginnen als hij weer die geliefde BN'er wil zijn.

Iets wat de gemiddelde burger ook moet doen bij een slippertje of grove fout, opnieuw beginnen.
Als ik met mijn positie op het werk, na het werk of tijdens een congres mij steeds seksueel opdring aan anderen of sex heb met een medewerker of deelnemer dan ben ik ook mijn baan kwijt en zal ik elders een nieuw baantje moeten vinden en dan heb ik thuis ook problemen.
En nee, het zal dan niet in de krant komen maar de tamtam gaat offline snel genoeg en dan word ik er ook op aangekeken. Ik zal dan als onbekende Nederlander ook op de blaren moeten zitten, Ali als bekende op wat grotere blaren.
pi_213887260
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:06 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
In De Naam van Allah, De Erbarmer, De Meest Barmhartige

Ik zag dat iemand had gereageerd, maar ter toevoeging:

In de islam zijn er twee hoofdbronnen; de Koran en sunnah (overleveringen van de profeet, God's vrede en prijzingen zij met hem). De Koran duidt er op dat we ook de sunnah moeten volgen. We kunnen de één dus niet zonder de ander zien.

Als je die beide bekijkt wordt duidelijk dat er een verschil wordt gemaakt tussen iemand die onwettige seksueele gemeenschap heeft - waarbij het mannelijke geslachtsorgaan naarbinnen gaat bij het vrouwelijke geslachtsorgaan - en nog nooit getrouwd is en iemand die wel getrouwd is. Degene die getrouwd is en al gemeenschap heeft gehad in het huwelijk wordt gestenigd tot de dood, terwijl degene die nog nooit gemeenschap heeft gehad in een correct huwelijk niet wordt gestenigd maar krijgt 100 zweepslagen (zoals een user ook aangaf) en wordt een jaar verbannen. Dit alles ongeacht of het een man of vrouw is.

Maar voordat een man of vrouw dit ten laste wordt gelegd zijn, is niet elke beschuldiging voldoende als bewijs. Het kan zijn dat het duidelijk wordt dat het is gebeurd middels een zwangerschap, een aantal getuigen welke getuigen dat echt de daad zelf is gebeurd of middels een bekentenis. En het onrechtmatig van iemand beschuldigen van onwettelijke gemeenschap is ook een zeer ernstige zonde wat ook bestraft kan worden. Het is dus in geen opzicht een lichte zaak.

Maar islamitisch gezien zijn sowieso in deze zaak Ali maar ook de aanklaagsters fout.

Één van de zaken waar ze zich (deels/allemaal) bijvoorbeeld aan schuldig maken is alleen zijn met iemand van het andere geslacht (van wie dat niet mag), wat natuurlijk kan - en het hoeft niet, maar het vergoot de kans wel - leiden naar vreemdgaan e.d..
Toen Elan vertelde dat mannen eerder vreemdgaan als hun vrouw zwanger is, heb ik even smakelijk meegelezen, maar dat met elkaar in dezelfde kamer zijn al een bepalende factor is, dat had ik toen niet beseft.
-nee-
  donderdag 13 juni 2024 @ 01:05:28 #60
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_213887307
quote:
4s.gif Op woensdag 12 juni 2024 22:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Logisch in islamitische zin ja.

Zoiets als dit;
[..]
Ik krijg dan alleen maar sterk de indruk dat jij jouw islamitische overtuigingen aan het opdringen bent.
Klopt het of klopt het niet wat ik daar zeg?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_213887542
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:25 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]
Iemand kan gelovig zijn en zondigen. Onwettige seksuele handelingen maken iemand niet ongelovig.

En je laatste alinea is echt totaal overbodig... Maar omdat je het gepost hebt: De Schepper is Almachtig, Alvermogend. Die is dus niet te 'druk' en raakt niet 'vermoeid' en dergelijke.
Het eerste deel van mijn reactie had niets te maken met de vraag of iemand wel of niet gelovig kan zijn.
Ik vind het persoonlijk niet zo nuttig om je geloof in te brengen in een wereldlijke rechtszaak. Het kan tegen je werken als blijkt dat je hypocriet bent. In wereldlijke zin hypocriet, bedoel ik.

Over het tweede valt te twisten (en dat ga ik niet doen), maar het was van mijn kant inderdaad beter geweest om er een wink-smiley achter te zetten.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_213887585
Vandaag gaat de zitting van de heer B. verder dus, als ik het niet verkeerd begrepen heb.
Misschien een film/serie erover maken? Misschien dat meneer B. zichzelf zou willen spelen in film/serie.
2 soorten films/series, de ene vertolkt de heer B. zijn verhaal. De andere film/serie vertolkt verhaal van de aanklagers.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_213887659
quote:
Een andere man luisterde wel naar haar nee. Een vrouw mag zelf bepalen met wie ze seks heeft. Ze wilde niet met Ali. Punt uit!
pi_213887671
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:56 schreef capricia het volgende:

[..]
Zeker is dat aannemelijk.
Maar mij viel op dat in Ali's openingsstatement 'zelfmoord mag niet van mijn geloof', 'ik geloof dat iedereen iets krijgt wat die aankan' en het jarenlange overspel in 1 verhaal genoemd werden. Door hem zelf.

Ik vind dat moeilijk te rijmen. Dat overspel en zijn houvast aan zijn geloof.

Het is mij inmiddels duidelijk dat op overspel als getrouwd persoon de doodstraf staat, in zijn geloof. Dat lijkt me alleen al een waanzinnige struggle voor hem als moslim.
Het lijkt mij dan ook niet correct als mensen met dit geloof in hun hart aankomen met 'de dame in kwestie had wat duidelijker nee moeten zeggen'. Terwijl op wat die vent doet sws de doodstraf staat.

Ik kan zeker begrijpen als dat wat je in de eerste alinea noemt zo overkomt. Maar om het wat in context te plaatsen:

- Het bevestigen en geloven dat God geen ziel belast boven haar vermogen kost in verhouding tot het afslaan van gewillige mooie jonge vrouwen een stuk minder moeite voor een gelovige man.

- Zelfmoord betekent het eindigen van dit leven, wat de plek van beproeving is, en brengt je snel naar het hiernamaals, wat de plek van afrekening is en waar degene die zelfmoord pleegt gelijk wordt gestraft voor het plegen van zelfmoord. Terwijl als je overspel pleegt, en je wordt niet gepakt door de overheid, of je bent op een plek waar de islamitische straffen hiervoor sowieso niet worden uitgevoerd, dan heb je nog tot de dood om oprecht berouw te tonen en je leven te beteren waarna je in het hiernamaals toch vergeven kan worden. (Ook op een plek waar de islamitische straffen worden uitgevoerd heb je natuurlijk nog de kans na oprecht berouw te worden vergeven in het hiernamaals.)

- Het plegen van overspel duidt ongetwijfeld op de zwakte van iemands geloof, maar het hoeft dus niet te betekenen dat iemands geloof afwezig is.

- Ook is het mogelijk dat Ali niet weet/wist wat de islamitische straf is voor overspel, er is namelijk helaas een grote onwetendheid bij veel moslims over hun eigen religie.

Ter verduidelijk van het 2e en 3e punt deel ik een Engelse interpretatie van een overlevering over een vrouw die zina (onwettige seksuele handeling(en)) had gepleegd in de tijd van de profeet (God's vrede en prijzingen zij met hem):

(...) The Prophet gave his commands and she was stoned to death. The Messenger of Allah offered funeral prayer for her and thereupon 'Umar said, 'O Messenger of Allah! You offer funeral prayer for her even though she committed adultery?' The Messenger of Allah replied, "She has offered such a repentance (for her sin) that if it was divided between seventy of the inhabitants of Madinah, it would be sufficient for them. Have you found such repentance better than sacrificing her life for the sake of Allah, the Almighty?"

[ Bericht 0% gewijzigd door Abdullah2 op 13-06-2024 05:53:52 (.) ]
pi_213887690
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Moet zeggen dat ik niet wist dat dan automatisch iedereen islamitisch wordt in deze zaak. Of gaat die leer ook over op mensen die niet geloven?
In het hiernamaals wordt iedereen volgens God's Wetten afgerekend.

In het wereldse leven is dit momenteel een theoretische kwestie omdat de rechtzaak in NL is; maar als deze zaak was gebeurd in een islamitisch land waar de islamitische wetten werden toegepast dan zouden moslims en ongelovigen die daar wonen beide worden veroordeeld middels dezelfde islamitische wetten.
  Miss 200.000.000! donderdag 13 juni 2024 @ 06:28:57 #66
367000 roos94
pi_213887787
Alsof er ook maar iets islamitisch is aan gokkende, zuipende, shisha rokende vreemdganger Ali B die een living heeft gemaakt van nog een grote zonde in de islam namelijk muziek maken met haram teksten... :)

Maar gelukkig eet je geen varkensvlees want je bent moslim :Z
pi_213887931
Geen idee van wie Abdullah een kutkloon is met zijn account gisteren aangemaakt, maar ik zit niet bepaald te wachten op die baggerteksten over de Islam.
pi_213887991
Ali B is gewoon een vreemdganger net zoals Danny de Munk en vieze Jeroentje is ook weer vrij man door gebrek aan bewijs. Is ook gewoon vreemgegaan.
Dus.
Ik denk dat Ali er ook wel zonder kleerscheuren vanaf komt.
En Marco ook wel.. want die vrouw die hem beschuldigt was jarenlang een vriendin en medewerker en jarenlang was alles goed en wel en toen werd ze ineens zuur omdat ze aan de kant gezet was.
Als er niks meer te bewijzen valt.. zo is het recht hier, dan ben je vrij om te gaan.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:29:40 #69
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_213888008
Iris Hond is ook een domme kut.

"Iris Hond zei ook dat ze met Ellen ten Damme had gesproken over de verkrachting, maar dat er in hun gesprek niet veel van overbleef. Hond: "Ik denk dat het achteraf haar beleving was, maar niet de feitelijke situatie."
Haters everywhere but I don't really care.
pi_213888023
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Prachtige victim blame weer. Echt schitterend..
Hij heeft wel een punt, maar als ik mij als man in zo’n situatie moet voorstellen zou ik eerst wel even vragen of het goed is dat ik haar aanraak.

Deed ik ook bij mijn huidige vriendin alweer sedert 11 jaar geleden op onze eerste date.

Maar ik ben in dit soort dingen erg ouderwets.
  Spellchecker donderdag 13 juni 2024 @ 07:34:10 #71
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213888038
quote:
81s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen idee van wie Abdullah een kutkloon is met zijn account gisteren aangemaakt, maar ik zit niet bepaald te wachten op die baggerteksten over de Islam.
Scrollen dan maar _O-
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:34:40 #72
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_213888042
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 05:57 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]

In het wereldse leven is dit momenteel een theoretische kwestie omdat de rechtzaak in NL is; maar als deze zaak was gebeurd in een islamitisch land waar de islamitische wetten werden toegepast dan zouden moslims en ongelovigen die daar wonen beide worden veroordeeld middels dezelfde islamitische wetten.
Flikker nou eens op met je gewauwel uit dat islam sprookjesboek
  Spellchecker donderdag 13 juni 2024 @ 07:36:01 #73
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_213888054
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 06:28 schreef roos94 het volgende:
Alsof er ook maar iets islamitisch is aan gokkende, zuipende, shisha rokende vreemdganger Ali B die een living heeft gemaakt van nog een grote zonde in de islam namelijk muziek maken met haram teksten... :)

Maar gelukkig eet je geen varkensvlees want je bent moslim :Z
Hij is een man.

Islamitische vrouwen zouden eerwraak over zich heen krijgen.
pi_213888081
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:36 schreef maily het volgende:

[..]
Hij is een man.

Islamitische vrouwen zouden eerwraak over zich heen krijgen.
Deze eergisteren gekeken met tranen in mijn ogen: https://www.mijnserie.nl/honour/

Aanrader!

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 13-06-2024 07:41:55 ]
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:41:08 #75
13462 BansheeBoy
pi_213888082
quote:
81s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:13 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik vind het een enorme verrijking en wil bij deze mijn dank tonen voor deze nieuwe gebruiker. Sterkte teksten.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_213888089
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:41 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Ik vind het een enorme verrijking en wil bij deze mijn dank tonen voor deze nieuwe gebruiker. Sterkte teksten.

Nieuwe gebruiker? Het zou me nieteens verbazen als jij achter dat account zit.
  Miss 200.000.000! donderdag 13 juni 2024 @ 07:43:09 #77
367000 roos94
pi_213888090
Fok krijgt helemaal geen nieuwe gebruikers.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:43:17 #78
13462 BansheeBoy
pi_213888094
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef quirina het volgende:
Ali B is gewoon een vreemdganger net zoals Danny de Munk en vieze Jeroentje is ook weer vrij man door gebrek aan bewijs. Is ook gewoon vreemgegaan.
Gelegenheid maakt de dief.

donderdag 13 juni 2024 @ 07:44:01 #79
13462 BansheeBoy
pi_213888095
quote:
81s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Nieuwe gebruiker? Het zou me nieteens verbazen als jij achter dat account zit.
Dank je! :)

pi_213888100
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 05:57 schreef Abdullah2 het volgende:

[..]

Brrr....

Aldus mensen die in deze sprookjes geloven.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:46:59 #81
13462 BansheeBoy
pi_213888108
Als een vrouw met haar mondje wellicht "nee" zegt maar in haar hele hebben en houwen "ja" zegt. Knappe vent die zijn gewillige leuter dan binnenshuis weet te houden. Nogmaals, (in het liefdesspel is) de ene nee de andere niet.

pi_213888116
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vrouw met haar mondje wellicht "nee" zegt maar in haar hele hebben en houwen "ja" zegt. Knappe vent die zijn gewillige leuter dan binnenshuis weet te houden. Nogmaals, (in het liefdesspel is) de ene nee de andere niet.

Als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.

Misselijke vent als je je dan niet in kan houden.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:50:29 #83
13462 BansheeBoy
pi_213888134
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:48 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.

pi_213888153
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.

Nee is gewoon nee.
pi_213888199
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En door zo'n denkwijze van sommige mannen, overkomt dit vrouwen.
Wellicht ook bij een Ali B., want weten die dames wel niet wie hij helemaal is?!

Nee is nee.
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:57:34 #86
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_213888203
Benieuwd naar de strafeis vandaag. ^O^
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_213888207
Over dat gebrek aan bewijs.. er zijn wel meerdere vrouwen die onafhankelijk van elkaar tegen meneer B getuigen, en dat gaat hem wel een gevangenisstraf opleveren denk ik
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 juni 2024 @ 07:59:44 #88
438527 MissButterflyy
pi_213888216
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]
Wellicht ook bij een Ali B., want weten die dames wel niet wie hij helemaal is?!

Nee is nee.
Dat is een beetje het probleem bij hem. Soms kom je ook zulke mannen in het dagelijks leven tegen.
Alleen staan ze niet zo in de schijnwerpers met hun wangedrag. Maar dat is geen argument om Ali dan maar zielig te vinden of hem minder te straffen. Hij heeft ook geprofiteerd van het in de schijnwerpers staan.
pi_213888223
quote:
En, dus heeft ze het eigenlijk gewoon over zichzelf afgeroepen?

Met Ali wou ze niet.
Hij accepteerde die grens niet.
Al zou ze er letterlijk naakt met haar reet staan te zwaaien en draaien; ze.wou.niet.met.hem.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:00:27 #90
438527 MissButterflyy
pi_213888225
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:58 schreef TLC het volgende:
Over dat gebrek aan bewijs.. er zijn wel meerdere vrouwen die onafhankelijk van elkaar tegen meneer B getuigen, en dat gaat hem wel een gevangenisstraf opleveren denk ik
Ik denk eerder een taakstraf ofzo. Of een hele korte gevangenisstraf zoals Thijs heeft gehad.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:01:02 #91
498210 KoningWouter
BE THE BEST&FUCK THE REST
pi_213888232
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:59 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dat is een beetje het probleem bij hem. Soms kom je ook zulke mannen in het dagelijks leven tegen.
Alleen staan ze niet zo in de schijnwerpers met hun wangedrag. Maar dat is geen argument om Ali dan maar zielig te vinden of hem minder te straffen. Hij heeft ook geprofiteerd van het in de schijnwerpers staan.
Sterker nog, ik vind dat hij ook een voorbeeldfunctie bekleedt. Dat zou hem juist extra zwaar aangerekend moeten worden.
Nooit meer slapen
pi_213888253
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:00 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ik denk eerder een taakstraf ofzo. Of een hele korte gevangenisstraf zoals Thijs heeft gehad.
Voor verkrachting krijg je geen taakstraf
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:04:38 #93
13462 BansheeBoy
pi_213888266
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef TLC het volgende:

[..]
Dit moet je kunnen bewijzen. Slachtoffer verklaringen zijn niet voldoende.

pi_213888282
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef TLC het volgende:

[..]
Jawel, dat wil zeggen, het kan in combinatie met iets anders.
Bijvoorbeeld een voorwaardelijke gevangenisstraf met xxx uur taakstraf.

Daar kun je ook wel voorbeelden van vinden met wat googlen.
pi_213888297
Maar die vrouwen hebben allemaal geen aangifte gedaan van verkrachting. Daar kijkt een rechter ook naar.
Laten we wel even nuchter blijven.
Maxime Meiland zei ook verkracht te zijn. Heeft geen aangifte gedaan. Rechter zei ook dat er niks meer bewezen kon worden.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:07:56 #96
28167 matthijst
pi_213888303
Publieke schandpaal (terecht), maar denk geen straf, want geen bewijs.
pi_213888307
quote:
15s.gif Op donderdag 13 juni 2024 08:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]
Dit moet je kunnen bewijzen. Slachtoffer verklaringen zijn niet voldoende.

Dat ligt eraan, bij meerdere verklaringen kan iets als aannemelijk beschouwd worden.

In deze zaak kom je wel wat tegenstrijdigheden tegen, hoe andere om de slachtoffers heen andere dingen of verhalen herinneren dan het slachtoffer zelf qua details.

Zoals het verhaal van Elle ten Damme of hoe ze ook alweer heet, klopt niet helemaal blijkbaar.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:10:02 #98
13462 BansheeBoy
pi_213888325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:

[..]

Nee is nee.
Zelfs als een nee een nee is. Als iemand wordt overgehaald is de nee in een ja veranderd. Is iemand overhalen per definitie strafbaar? Denk het niet.

pi_213888328
Een publieke schandpaal kan wel eens vervelende gevolgen hebben voor degenen die Ali beschuldigen zonder bewijzen. Hij kan een tegen aanklacht indienen. Hij is inkomen verloren, zijn goede naam te grabbel gegooid. Om even wat op te noemen.
En vergis je niet. Er zijn ook genoeg wannabe zangeresjes die er denken te komen door zichzelf omhoog te neuken.
  donderdag 13 juni 2024 @ 08:11:40 #100
28167 matthijst
pi_213888335
Wel erkent hij dat hij zich herinnert dat hij ruzie kreeg met de vrouw in zijn eigen slaapkamer, waar ze bezig was met Ronnie Flex, omdat ze hem woorden als 'opdonderen' toesnauwde. "Dit vond ik erg disrespectvol."

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')