Nieuwe gebruiker? Het zou me nieteens verbazen als jij achter dat account zit.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme verrijking en wil bij deze mijn dank tonen voor deze nieuwe gebruiker. Sterkte teksten.²
Gelegenheid maakt de dief.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:26 schreef quirina het volgende:
Ali B is gewoon een vreemdganger net zoals Danny de Munk en vieze Jeroentje is ook weer vrij man door gebrek aan bewijs. Is ook gewoon vreemgegaan.
Dank je!quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:42 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nieuwe gebruiker? Het zou me nieteens verbazen als jij achter dat account zit.
Brrr....quote:Op donderdag 13 juni 2024 05:57 schreef Abdullah2 het volgende:
[..]
In het hiernamaals wordt iedereen volgens God's Wetten afgerekend.
In het wereldse leven is dit momenteel een theoretische kwestie omdat de rechtzaak in NL is; maar als deze zaak was gebeurd in een islamitisch land waar de islamitische wetten werden toegepast dan zouden moslims en ongelovigen die daar wonen beide worden veroordeeld middels dezelfde islamitische wetten.
Als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Als een vrouw met haar mondje wellicht "nee" zegt maar in haar hele hebben en houwen "ja" zegt. Knappe vent die zijn gewillige leuter dan binnenshuis weet te houden. Nogmaals, (in het liefdesspel is) de ene nee de andere niet.²
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:48 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als een vrouw nee zegt, is het gewoon nee.
Nee is gewoon nee.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.²
En door zo'n denkwijze van sommige mannen, overkomt dit vrouwen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zijn zoveel andere variabelen die de zwaarte van een nee bepalen. Zo simpel is het niet. Sterker nog, soms is een nee gewoon een ja.²
Dat is een beetje het probleem bij hem. Soms kom je ook zulke mannen in het dagelijks leven tegen.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
En door zo'n denkwijze van sommige mannen, overkomt dit vrouwen.
Wellicht ook bij een Ali B., want weten die dames wel niet wie hij helemaal is?!
Nee is nee.
En, dus heeft ze het eigenlijk gewoon over zichzelf afgeroepen?quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:05 schreef VacaLoca het volgende:
Ik vind verkrachting wel zware term voor denken dat je in een trio zit als ze naakt voor je neus een vriend van je aan het pijpen is. Mss als ze niet zo de slet uithangt dat men ook niet het idee krijgt dat je overal voor in bent?
Ik denk eerder een taakstraf ofzo. Of een hele korte gevangenisstraf zoals Thijs heeft gehad.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:58 schreef TLC het volgende:
Over dat gebrek aan bewijs.. er zijn wel meerdere vrouwen die onafhankelijk van elkaar tegen meneer B getuigen, en dat gaat hem wel een gevangenisstraf opleveren denk ik
Sterker nog, ik vind dat hij ook een voorbeeldfunctie bekleedt. Dat zou hem juist extra zwaar aangerekend moeten worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:59 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem bij hem. Soms kom je ook zulke mannen in het dagelijks leven tegen.
Alleen staan ze niet zo in de schijnwerpers met hun wangedrag. Maar dat is geen argument om Ali dan maar zielig te vinden of hem minder te straffen. Hij heeft ook geprofiteerd van het in de schijnwerpers staan.
Voor verkrachting krijg je geen taakstrafquote:Op donderdag 13 juni 2024 08:00 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik denk eerder een taakstraf ofzo. Of een hele korte gevangenisstraf zoals Thijs heeft gehad.
Dit moet je kunnen bewijzen. Slachtoffer verklaringen zijn niet voldoende.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor verkrachting krijg je geen taakstraf
Jawel, dat wil zeggen, het kan in combinatie met iets anders.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:02 schreef TLC het volgende:
[..]
Voor verkrachting krijg je geen taakstraf
Dat ligt eraan, bij meerdere verklaringen kan iets als aannemelijk beschouwd worden.quote:Op donderdag 13 juni 2024 08:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit moet je kunnen bewijzen. Slachtoffer verklaringen zijn niet voldoende.²
Zelfs als een nee een nee is. Als iemand wordt overgehaald is de nee in een ja veranderd. Is iemand overhalen per definitie strafbaar? Denk het niet.quote:Op donderdag 13 juni 2024 07:57 schreef Poppejans1.4 het volgende:
[..]
En door zo'n denkwijze van sommige mannen, overkomt dit vrouwen.
Wellicht ook bij een Ali B., want weten die dames wel niet wie hij helemaal is?!
Nee is nee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |