Daar lijkt me weinig naïefs aan. Naïef zou zijn als je het niet kunnen beheersen van die drift maar vergoeilijkt, omdat het maar drift is.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?
Als dat gisteren ook nog eens is benoemd (wat waarschijnlijk zo is) maakt het het verhaal van deze nieuwe getuige nog meer gebaseerd op de informatie die bekend is geworden via de media.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Volgens Belleman is het dan ook opmerkelijk wat er nu gebeurt. Dat verhaal over blond zijn is des te opmerkelijker omdat Naomi een getinte huidskleur en kroeshaar heeft. Aan de andere kant: Naomi heeft wel verklaard dat ze indertijd door iemand op de fiets naar huis is gebracht.
Ik zeg helemaal niet dat seks niet belangrijk is voor veel mensen, zeker ook in een relatie. Maar willens en wetens 20 jaar lang je partner bedreigen door vreemd te gaan is altijd verkeerd. Daar is geen 'ja maar' tegenin te brengen. Dan moet je een vent zijn en aangeven dat je meer seks nodig hebt dan je in de relatie krijgt en dat ze daar maar mee in moet stemmen. Of je vertrekt zelf. Bedrog is fout.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nogmaals het leven is nu eenmaal niet zwart/wit.
Tevens is voor jezelf zorgen ook dat je dus wel ergens de seks gaat halen. Mensen lijken hier maar niet te snappen hoe belangrijk seks is. Wat het met iemand doet die maar 1 keer per seks heeft met zijn/haar partner en zelf behoefte heeft aan meer. Als je een leven met elkaar hebt opgebouwd. Je beseft dat iedere relatie wel punten heeft waar je tegenaan loopt. Ieder maakt dan zo zijn/haar eigen afweging.
En constant buiten de deur neuken heeft vele verschillende varianten. Sommige hebben gewoon een vast sekspartner er naast en sommige neuken dan weer alles wat los en vast zit.
'quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben ik heel naïef als ik denk dat hij wel degelijk die grenzen ziet, maar er gewoon lak aan heeft in zijn geile buien?
Ja het is heel zielig maar als die BOOS aflevering niet was gekomen was Ali B gewoon verder gegaan met “bedriegen”. Dus hoe oprecht is dit?quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:
[..]
20 jaar zogenaamd van niets weten is lachwekkend, ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ok als dit het niveau wordt, is onze uitwisseling van posts wel klaar.
Ja, dat geloof ik wel. Maar hoe dom ben je dan.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Lees dan. Dit heeft Ali letterlijk gezegd:
[..]
Scooooop @Zipportalquote:Op donderdag 13 juni 2024 09:10 schreef Kuhn het volgende:
Er blijkt een nieuwe ontwikkeling te zijn in de zaak. Er heeft zich gisteren een getuige gemeld bij het OM, die gisteravond is gehoord. #AliB
De officieren willen dat de verklaring van een vrouw wordt toegevoegd aan het dossier. Zij was in 2018 ook in Heiloo en vertelde dat ze een huilend meisje trof bij de bushalte, die ze op de fiets een lift gaf. #AliB
Aan deze vrouw vertelde Naomi - want dat was het huilende meisje - dat ze seksueel misbruikt was. De getuige was bereid om vandaag naar de rechtbank te komen om eventuele vragen te beantwoorden. #AliB
Het meisje dat ze achterop de fiets had was blond, zei de getuige. Maar Naomi had in die tijd zwart haar. Het OM gaat ervan uit dat deze vrouw dus níet Naomi achterop heeft gehad. #AliB
Ali vond Ronnie onbeschoft omdat ze de afspraak hadden dat je op je eigen kamer neukt. En Ronnie deed het in de kamer van Ali.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ook best onbeschoft jegens Ronnie eigenlijk. Ben je daar bezig en dan wandelt Ali binnen en begint ie zomaar mee te doen. Wat een moodkiller.
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent de zoveelste in een lange rij van victimblamers.
Ali? Oprecht? Er oprecht kapot van dat zijn reputatie naar de knoppen is, ja.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ja het is heel zielig maar als die BOOS aflevering niet was gekomen was Ali B gewoon verder gegaan met “bedriegen”. Dus hoe oprecht is dit?
Stel je dan eerst eens goed op de hoogte, in plaats van dit slappe gedoe.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.
Daarom zegt ze ook van zichzelf dat ze geen ideaal slachtoffer is. Dat zagen we indertijd ook bij het slachtoffer van Thijs Römer. En de hyena's duiken daar natuurlijk bovenop.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:02 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Nee het is geen victimblaming. Ik ben er niet bij geweest dus ik weet het niet. Ik vind het gewoon geen sterk verhaal.
Wat hij zegt over de speciale klik die hij met Ellen ten Damme had, vind ik ook zoiets. Er zijn veel mensen (ik heb zelf die ervaring alleen met mannen, maar dat is logisch) die een leuk contact met iemand geheel onterecht onder het kopje 'speciale klik met verliefde of seksuele ondertoon' scharen, terwijl de andere persoon hooguit denkt dat je leuk met elkaar kunt praten en/of lachen. Dat zou ook wel passen bij het beeld dat nu opdoemt van AliB.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'
Goede vraag. Het valt bijvoorbeeld op dat hij het heeft over "kusje' als een ander het heeft over "ineens drukte hij me tegen de muur en stopte hij z'n tong in m'n mond". Is dat bewust bagatelliserend of ziet hij niet wat er problematisch aan is? Of is hij ervan overtuigd geraakt dat elke vrouw hem wil door zijn faam en succes? Dikke kans dat het een combinatie van dat alles is.
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.quote:Op donderdag 13 juni 2024 09:55 schreef britneycheers het volgende:
Ben ik de enige die het verhaal van Naomi vreemd vind?
[..]
Ze ging met Ronnie Flex naar bed, hij vroeg of ze ook seks wilde met zijn vrienden. Dat wilde ze wel. Vervolgens begint Ali B haar te vingeren.
Als ik het goed begrijp is Ali B ook een vriend van Flex?
En door deze gebeurtenis is zij in de prostitutie belandt?
Nou Lil Kleine treedt ook weer volop op hoor. Net als Bilal Wahib. Hun doelgroep boeit het allemaal niet zoquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Shotty het volgende:
Het rottige aan dit soort zaken blijft toch hoe lastig het bewijs is.
Als hij onschuldig is zal er altijd een “waar rook is is vuur” om Ali blijven hangen. Zijn carrière is wel over.
Als hij schuldig is zal hij nooit veroordeeld worden om alles wat hij gedaan heeft.
Echt recht doen is er dus helaas niet bij. En dat is in beide gevallen gewoon een slechte zaak.
Als twee mensen seks hebben en er komt een derde persoon binnen, is er niet al sprake van een soort van orgie-situatie.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.
Dan nog is het zo dat als zij in die situatie specifiek tegen Ali B "nee" heeft gezegd dat hij dat te respecteren heeft, maar ik kan me dan ergens nog voorstellen dat je dat op voorhand niet checkt als ze toch al met anderen bezig is en er een soort van orgie-situatie is.
Een perfect voorbeeld daarvan is Harry Mensquote:Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat hij zegt over de speciale klik die hij met Ellen ten Damme had, vind ik ook zoiets. Er zijn veel mensen (ik heb zelf die ervaring alleen met mannen, maar dat is logisch) die een leuk contact met iemand geheel onterecht onder het kopje 'speciale klik met verliefde of seksuele ondertoon' scharen, terwijl de andere persoon hooguit denkt dat je leuk met elkaar kunt praten en/of lachen. Dat zou ook wel passen bij het beeld dat nu opdoemt van AliB.
Veel vrouwen willen ook bekende mannen, dus in dat opzicht is het kloppend als hij dit denkt.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
'
Goede vraag. Het valt bijvoorbeeld op dat hij het heeft over "kusje' als een ander het heeft over "ineens drukte hij me tegen de muur en stopte hij z'n tong in m'n mond". Is dat bewust bagatelliserend of ziet hij niet wat er problematisch aan is? Of is hij ervan overtuigd geraakt dat elke vrouw hem wil door zijn faam en succes? Dikke kans dat het een combinatie van dat alles is.
Dat is wel de essentie van veel zedenzaken. En het drama wordt vergroot doordat vermeende daders en slachtoffers zo lang moeten wachten tot het proces is afgewikkeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Shotty het volgende:
Het rottige aan dit soort zaken blijft toch hoe lastig het bewijs is.
Als hij onschuldig is zal er altijd een “waar rook is is vuur” om Ali blijven hangen. Zijn carrière is wel over.
Als hij schuldig is zal hij nooit veroordeeld worden om alles wat hij gedaan heeft.
Echt recht doen is er dus helaas niet bij. En dat is in beide gevallen gewoon een slechte zaak.
Ahhh ik sprak algemeen en zelfs dan kan het 20 jaar zijn.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat seks niet belangrijk is voor veel mensen, zeker ook in een relatie. Maar willens en wetens 20 jaar lang je partner bedreigen door vreemd te gaan is altijd verkeerd. Daar is geen 'ja maar' tegenin te brengen. Dan moet je een vent zijn en aangeven dat je meer seks nodig hebt dan je in de relatie krijgt en dat ze daar maar mee in moet stemmen. Of je vertrekt zelf. Bedrog is fout.
Inderdaad, heel goed voorbeeld.quote:Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Een perfect voorbeeld daarvan is Harry Mens: https://www.ad.nl/show/ma(...)t-opbouwen~aaae964f/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |