abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213889870
Arme vent, met zijn PMS. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_213889871
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]

Hij kan het allemaal niet meer aan hoor :')
Ik denk dat dit de enige keer is dat Ali B geconfronteerd wordt met een valse verklaring. Vandaar dat hij nu zo doet. Alles daarvoor zijn imo ingestudeerde tranen.
De enige echte.
pi_213889891
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:50 schreef Rnie het volgende:
Het kan aan mij liggen hoor, maar die nieuwe getuige zegt toch nergens dat het desbetreffende meisje op de fiets door Ali B. is aangerand danwel verkracht? :?

Het lijkt erop dat de nieuwe getuige zelf de puzzelstukjes aan het maken is.
Ze is getuigen van een huilend meisje dat haar verteld zou hebben over een verkrachting.

Maar volgens haar was ze blond en geen kroeshaar.
speak only if it improves the silence.
pi_213889893
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:53 schreef Rnie het volgende:

[..]
Ik denk dat dit de enige keer is dat Ali B geconfronteerd wordt met een valse verklaring. Vandaar dat hij nu zo doet. Alles daarvoor zijn imo ingestudeerde tranen.
Volgens Ali is alles een leugen en heeft hij nooit iets verkeerds gedaan.
Sterker: hij is bijna overal in het slachtoffer.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213889909
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:55 schreef TjjWester het volgende:
Ze is getuigen van een huilend meisje dat haar verteld zou hebben over een verkrachting.
Exact, dus geeft de nieuwe getuige niet aan dat het om Ali B. gaat, anders had de getuige dit namelijk verteld natuurlijk.
De enige echte.
pi_213889924
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:57 schreef Rnie het volgende:

[..]
Exact, dus geeft de nieuwe getuige niet aan dat het om Ali B. gaat, anders had de getuige dit namelijk verteld natuurlijk.

Volgens een andere quote wel.....

Maar de rechtbank zegt dat de verklaring van de vrouw op specifieke delen ook wél overeenkomt. Namelijk: dat zij een jonge vrouw achterop haar elektrische fiets naar station Heiloo heeft weggebracht en dat die jonge vrouw vertelde dat ze in een huis door Ali B was aangerand dan wel verkracht.
pi_213889925
quote:

[..]

Die getuige wordt zometeen pas verhoord. Dus waar baseer je dit op?
pi_213889943
quote:

[..]

Dat heeft ze: het meisje(volgens het OM Naomi) zou specifiek Ali b hebben genoemd tegen de getuigen.
pi_213889952
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]

Tering waar komen ze nu weer mee aanzetten? Iemand die haar informatie heeft verkregen van John van de heuvel........
Duistere zaken
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_213889980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:58 schreef Kuhn het volgende:

[..]
Die getuige wordt zometeen pas verhoord. Dus waar baseer je dit op?
Ik zie nu dat het bericht is aangepast.

Het meisje vertelde dat ze in de woning in Heiloo was geweest waar het feest werd gehouden waar ook Ali B was. Ze vertelde aan de vrouw dat ze was aangerand of verkracht door Ali B.

Maar de vraag is nu, verzint de getuige dit er nu bij?
De enige echte.
pi_213889982
twitter
pi_213890009
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:42 schreef TjjWester het volgende:
[ x ]

Tering waar komen ze nu weer mee aanzetten? Iemand die haar informatie heeft verkregen van John van de heuvel........
Ik heb niet het idee dat dit de zaak van de dames gaat helpen, de rechtbank had er slimmer aan gedaan deze verklaring buiten het dossier te houden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213890012
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:03 schreef potjecreme het volgende:
[ x ]
Benieuwd of de officier haar inmiddels heeft gebrieft, dat ze zwart kroeshaar moet zeggen ipv blond......
pi_213890037
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat dit de zaak van de dames gaat helpen, de rechtbank had er slimmer aan gedaan deze verklaring buiten het dossier te houden
Het gaat niet om "de dames te helpen", het gaat om zoveel mogelijk van de waarheid naar boven te krijgen.
  donderdag 13 juni 2024 @ 11:07:41 #265
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213890043
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Benieuwd of de officier haar inmiddels heeft gebrieft, dat ze zwart kroeshaar moet zeggen ipv blond......
Lul niet zo achterlijk.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213890055
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Lul niet zo achterlijk.
Zelfs in het donker zou je het verschil moeten zien tussen zwart en blond.....

Wie is er dan achterlijk? Jij toch
pi_213890056
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:05 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Beweer je nu ook nog dat de rechter en het OM onder 1 hoedje spelen met de slachtoffers, die in jouw ogen helemaal geen slachtoffer zijn? Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke absurde beweringen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213890063
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:07 schreef Farenji het volgende:

[..]
Het gaat niet om "de dames te helpen", het gaat om zoveel mogelijk van de waarheid naar boven te krijgen.
Nee dat snap ik, maar als er nu last minute ineens iemand komt met informatie die ze ook op een andere manier heeft kunnen verkrijgen dan rechtstreeks van een slachtoffer doet het wellicht onbedoeld afbreuk aan de verklaring van de overige getuigen.

In het andere geval is er dan wellicht nog een slachtoffer die we tot nu toe niet kennen, maar zolang die persoon zelf niet naar voren stapt lijkt me dat ook niet te bewijzen...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 13 juni 2024 @ 11:10:25 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213890078
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef TjjWester het volgende:

[..]
Zelfs in het donker zou je het verschil moeten zien tussen zwart en blond.....

Wie is er dan achterlijk? Jij toch
Lees dan wat er geschreven wordt. Dat dit dus zou kunnen duiden op nog een slachtoffer.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213890109
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:48 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Misschien moet die hierna gewoon gangsterrapper worden, daar maakt het wat minder uit in die scene.
Dat is hij. Het leven van de straat valt zwaar voor hem.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_213890114
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Lienekien het volgende:
Lees dan wat er geschreven wordt. Dat dit dus zou kunnen duiden op nog een slachtoffer.
Hoewel het wel vreemd is.... zelfde verhaal als Naomi, door iemand achterop de fiets naar het station gebracht. Hoe waarschijnlijk is dat?
  FOK!fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 11:12:55 #272
364681 over_hedge
pi_213890116
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213890117
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:09 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Beweer je nu ook nog dat de rechter en het OM onder 1 hoedje spelen met de slachtoffers, die in jouw ogen helemaal geen slachtoffer zijn? Je maakt jezelf alleen maar belachelijk met zulke absurde beweringen.
Nee hoor, het OM wilt persee een konijn uit de hoge hoed toveren door krampachtig vast te houden aan getuigen die alleen publieke details kent.

Ze heeft een volledig andere persoon beschrijving gegeven, geen kleine details die misschien slecht zichtbaar waren in de nacht maar grote verschillen.
pi_213890124
God, wat is die Ali B. een dramaqueen zeg.

Hij heeft alles en iedereen bedrogen en gebruikt in zijn leven, en toch vind hij zlchzelf nog het zieligst.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_213890139
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 11:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Een slachtoffer die toevallig op hetzelfde feestje was, die door niemand is gezien, die misbruikt is zonder dat iemand iets heeft gezien en toevallig ook een dame op de fiets tegen kwam?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')