abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213889472
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Van alle getuigenverklaringen vind ik persoonlijk het verhaal van Naomi het lastigst te duiden, ook omdat het in een setting was waarbij er al volop seksuele handelingen met diverse mensen werden verricht.

Dan nog is het zo dat als zij in die situatie specifiek tegen Ali B "nee" heeft gezegd dat hij dat te respecteren heeft, maar ik kan me dan ergens nog voorstellen dat je dat op voorhand niet checkt als ze toch al met anderen bezig is en er een soort van orgie-situatie is.
Maar nergens in het verhaal komt naar voren of hij dat uiteindelijk wel of niet heeft gerespecteerd, dus is hij direct gestopt met vingeren, of is hij doorgegaan.... wat wel duidelijk is is dat deze Naomi hem uiteindelijk wel heeft gepijpt.

En eerlijk gezegd zou deze Naomi als kwetsbare vrouw ook de andere mannen daar moeten aanklagen, en hoogstwaarschijnlijk is het vaker in haar leven op deze manier gebeurd. Ze hebben gewoon gebruik gemaakt van iemand die niet sterk in haar schoenen staat. En daar heeft ze enorm veel last van. Maar persoonlijk vind ik dat alles op Ali schuiven wellicht een beetje kort door de bocht is.
  donderdag 13 juni 2024 @ 10:09:09 #202
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_213889474
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:03 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Daarom zegt ze ook van zichzelf dat ze geen ideaal slachtoffer is. Dat zagen we indertijd ook bij het slachtoffer van Thijs Römer. En de hyena's duiken daar natuurlijk bovenop.
Die slachtoffers van Thijs werden eerst online belachelijk gemaakt vanwege hun uiterlijk, ook weer lekker typisch....
  donderdag 13 juni 2024 @ 10:10:01 #203
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213889479
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Die slachtoffers van Thijs werden eerst online belachelijk gemaakt vanwege hun uiterlijk, ook weer lekker typisch....
En lastig gevallen door La Schuurman...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213889481
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Veel vrouwen willen ook bekende mannen, dus in dat opzicht is het kloppend als hij dit denkt.
Jep. En in die zin leven zulke mensen in een andere wereld dan de meeste doodnormale burgers. Goed dat er nu aandacht voor is dat iedereen de grenzen van een ander moet respecteren. Daarom zijn dit soort zaken ook zo belangrijk.

quote:
Ik denk dat er ook tranen bij zitten van 'er een potje van hebben gemaakt'.
Ik zie niet in dat hij iets niet snapt. Hij verkoopt het als kusje, na een kusje komt er vaak genoeg een tong in. Dus allebei gelijk. Ik zie er weinig vreemds in en denk dat hij het 100% snapt wat er mis is.
Maar hij wil gewoon die sex, overal, altijd, met zoveel vrouwen.
En hij wil deze zaak winnen.
Zijn reactie op de verklaring van Jill over de mediation laat mij zien dat hij het voor een groot deel gewoon echt niet snapt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_213889483
quote:
7s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als twee mensen seks hebben en er komt een derde persoon binnen, is er niet al sprake van een soort van orgie-situatie.
Dat is waar, daarom zeg ik ook dat nee ook gewoon voor hem nee is en zeker niet ongevraagd mag gaan meedoen, maar de hele setting + het beperkte beoordelingsvermogen van Ali zelf in zo'n situatie kan ik me indenken dat hij oprecht zelf dacht dat het wel ok was. Dat praat het dus niet goed, maar ik kan me de inschattingsfout wel voorstellen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213889488
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:04 schreef roos94 het volgende:

[..]
Nou Lil Kleine treedt ook weer volop op hoor. Net als Bilal Wahib. Hun doelgroep boeit het allemaal niet zo
Dat komt omdat men de slachtoffers in deze zaken stom vindt.
pi_213889489
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:10 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En lastig gevallen door La Schuurman...
Terwijl haar zus nu een verklaring heeft afgelegd...
pi_213889494
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:10 schreef Claudia_x het volgende:

Zijn reactie op de verklaring van Jill over de mediation laat mij zien dat hij het voor een groot deel gewoon echt niet snapt.
Hij wil die zaak winnen. Zeggen dat je met haar wil praten, mediation wil starten, alles om zo positief mogelijk over te komen. (Of hij het wellicht ook echt zou willen, weet ik niet. Kan ook dat hij het oprecht zou willen, met goeie intensies.)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_213889497
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Thijs is de vader van haar kind. Dat lijkt men steeds te vergeten.
  donderdag 13 juni 2024 @ 10:12:37 #210
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_213889498
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:11 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En nu lijkt ze het wel te begrijpen. Maar dat is vaker zo: mensen gaan pas beseffen wat voor impact zoiets heeft als het dichtbij komt.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_213889499
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 09:59 schreef okzbow het volgende:
Overigens lees ik de slotverklaring van die Naomi nog eens door, en ze verklaart dat ze volledig in de prak is door de vermeende verkrachting door Ali B, en daardoor een zelfmoordpoging heeft ondernomen, en uiteindelijk is afgegleden en sekswerk is gaan doen.

Overigens is mij niet duidelijk of Ali B is gestopt met zijn vingers in haar te stoppen toen zij duidelijk maakte dat ze daar niet van gediend was.

Maar wellicht projecteert ze hier wel alles op Ali B, terwijl ze door diverse andere personen ook seksueel is misbruikt. Of op zn minst gebruik van zichzelf heeft laten maken.
Ze heeft eerder verklaard dat ze al sexwerk deed voor het kamp, ze was ten tijde van het kamp niet actief.
speak only if it improves the silence.
pi_213889500
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:08 schreef okzbow het volgende:

[..]
Maar nergens in het verhaal komt naar voren of hij dat uiteindelijk wel of niet heeft gerespecteerd, dus is hij direct gestopt met vingeren, of is hij doorgegaan.... wat wel duidelijk is is dat deze Naomi hem uiteindelijk wel heeft gepijpt.

En eerlijk gezegd zou deze Naomi als kwetsbare vrouw ook de andere mannen daar moeten aanklagen, en hoogstwaarschijnlijk is het vaker in haar leven op deze manier gebeurd. Ze hebben gewoon gebruik gemaakt van iemand die niet sterk in haar schoenen staat. En daar heeft ze enorm veel last van. Maar persoonlijk vind ik dat alles op Ali schuiven wellicht een beetje kort door de bocht is.
Helemaal mee eens dat daar een ontzettend kwetsbaar meisje totaal is misbruikt door meerdere mensen, misschien niet juridisch gezien maar wel qua moraal.
pi_213889507
quote:
1s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Thijs is de vader van haar kind. Dat lijkt men steeds te vergeten.
En de zaak Job Gosschalk?
  donderdag 13 juni 2024 @ 10:13:37 #214
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_213889508
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:09 schreef Momo het volgende:

[..]
Bij dit soort zaken komt er heel wat stront bovendrijven. Dat zie je hier, dat zie je in de reacties op twitter.
The love you take is equal to the love you make.
pi_213889509
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
En nu lijkt ze het wel te begrijpen. Maar dat is vaker zo: mensen gaan pas beseffen wat voor impact zoiets heeft als het dichtbij komt.
Sexting of daadwerkelijk iemands lichaam binnendringen is voor mij wel een verschil.
pi_213889515
Ah we gaan nu maar zelf een vrouw (Katja Schuurman) kapot maken. Daar hebben we niet altijd mannen voor nodig maar de heilige vrouwen gemeenschap dat dat klusje ook klaren.
pi_213889519
[quote]0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:07 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dat is wel de essentie van veel zedenzaken. En het drama wordt vergroot doordat vermeende daders en slachtoffers zo lang moeten wachten tot het proces is afgewikkeld.

De gevolgen voor zijn carrière kun je tot op zekere hoogte wel loskoppelen van de juridische consequenties. Ook als hij niet schuldig wordt bevonden vanwege een gebrek aan bewijs, is z'n reputatie naar de knoppen vanwege z'n niet-criminele wangedrag.
[/quote]

Wat....

Hij zit gewoon nog in de rapscene. Daar is vreemdgaan geen smet. Zelfs zedenzaken niet. Kijk naar naar Frenna.
pi_213889536
quote:
2s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:12 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Misschien wel. Dat is nu speculeren. Ik ben benieuwd of ze hier meer over gaat zeggen. In het verleden wezen haar verklaringen er vooral op dat ze vindt dat dit soort gedrag van mannen er nu eenmaal bij hoort in het wereldje.
pi_213889542
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
En de zaak Job Gosschalk?
Daar kwam ze toen ook niet heel lekker uit inderdaad...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 juni 2024 @ 10:17:49 #220
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213889548
is er geen livestream? :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213889553
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Misschien wel. Dat is nu speculeren. Ik ben benieuwd of ze hier meer over gaat zeggen. In het verleden wezen haar verklaringen er vooral op dat ze vindt dat dit soort gedrag van mannen er nu eenmaal bij hoort in het wereldje.
Katja heeft zelf seks ingezet om daar van te profiteren, dus wie is zij om hier wat van te zeggen....
pi_213889554
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]
[/b]

Wat....

Hij zit gewoon nog in de rapscene. Daar is vreemdgaan geen smet. Zelfs zedenzaken niet. Kijk naar naar Frenna.
Kom op, Ali B. was geen badass maar liet zich erop voorstaan een knuffelmarokkaan en familieman te zijn. Díe reputatie is naar de knoppen, niet alleen door het vreemdgaan en door langdurig bedrog maar ook door zijn opdringerige gedrag.
pi_213889556
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:17 schreef Paul het volgende:
is er geen livestream? :D
Nee, gisteren ook niet.
pi_213889558
2 minuten geleden
De rechter heeft besloten dat het proces verbaal van de getuige van gisterenavond wordt toegevoegd aan het dossier.

Rare gang van zaken
speak only if it improves the silence.
pi_213889560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 10:18 schreef okzbow het volgende:

[..]
Katja heeft zelf seks ingezet om daar van te profiteren, dus wie is zij om hier wat van te zeggen....
:?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')