SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hee, ineens een andere TT.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
deel 1 is klaarquote:
daarna mocht ik onkruid plukken
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lucky youquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
deel 1 is klaar
daarna mocht ik onkruid plukken![]()
![]()
Goed bezig geweest dus.![]()
Ik zou zeggen: houd deze trend vast....Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nu jij nog GGquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:39 schreef gebrokenglas het volgende:
Goed bezig geweest dus.![]()
Ik zou zeggen: houd deze trend vast....
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar was hier ook niet heel zonnig![]()
had je toch hier moeten komen
heb tot net nog buiten gezetenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja volgende keer kom ik gewoon daarheen hoor
best lekker in het zonnetjeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ja hier was net ook een beetje zon, maar groot deel van de dag niet echt...quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb tot net nog buiten gezeten
best lekker in het zonnetje![]()
Maar als je bij Greys komt moet je aan de slag!
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.![]()
![]()
vraag maar aan @KissingbirdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hmmz...quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.![]()
Maar dan ben je wel bij greys!![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Da's wel waar ja. En hopelijk is het er gezellig....quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hmmz...![]()
Maar dan ben je wel bij greys!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel waar ja. En hopelijk is het er gezellig....![]()
![]()
Zekers....quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 23 mei 2024 19:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vast wel. En wij nemen ook gezelligheid mee!
Vergaderigquote:Hihi nee een roze driehoekquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nu moet ik echt denkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Vergaderig
[..]
Hihi nee een roze driehoek
dud?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
bolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
JKbolkI'm surrounded by morons!
Nee nee. Heb tot 11 uur vanochtend in bed gelegen. Tot 9 uur geslapen ofzoquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Oh lekkerquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee nee. Heb tot 11 uur vanochtend in bed gelegen. Tot 9 uur geslapen ofzoWeer een btje bij de mensen muizen?
![]()
![]()
Nee.quote:
Met jou wel?I'm surrounded by morons!
Ja dat wel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh lekkerWeer een btje bij de mensen muizen?
Trotste mama van Ambar
Maar het meeste wel?quote:I'm surrounded by morons!
Je zorgen maken helpt toch niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
JawelBij jou ook? Of moet ik me zorgen maken?
Maar het gaat goed genoeg.Correct!quote:
Leu gehad aan de andere kant van de plas?I'm surrounded by morons!
Nee maar toch. Maar het gaat gelukkig goed genoegquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zorgen maken helpt toch niks
Maar het gaat goed genoeg.
[..]
Correct!
Leu gehad aan de andere kant van de plas?![]()
![]()
Het was leuk.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Je zorgen maken helpt toch niks
Maar het gaat goed genoeg.
[..]
Correct!
Leu gehad aan de andere kant van de plas?Trotste mama van Ambar
Alleen als je me komt redden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
moeten we al een fogelalert er uit gooien?I'm surrounded by morons!
quote:![]()
Komt er een reisverslag in TRV?I'm surrounded by morons!
quote:
Gered worden door Greys. Je kunt het slechter treffen
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nou daar zeg je me wat!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Gered worden door Greys. Je kunt het slechter treffen![]()
![]()
Muis stapte op het vliegtuig. Deed een wandeling of 7 en ging weer terug.quote:
Groetjes.Trotste mama van Ambar
Mand!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Muis stapte op het vliegtuig. Deed een wandeling of 7 en ging weer terug.
Groetjes.![]()
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebbenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Gered worden door Greys. Je kunt het slechter treffen
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:12 schreef greysbones het volgende:
moeten we al een fogelalert er uit gooien?![]()
![]()
Aan die problemen kunnen we je helpen hoorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebben![]()
![]()
Ik twijfel nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Aan die problemen kunnen we je helpen hoor
10.640 posts
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
greys to the rescue.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou alleen om die reden al graag meer problemen hebben
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kut DHL.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Ze stapt in de Rescue 5 en komt met supersonische snelheid naar je toe....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar mss doe ik nog wel even een vliegtuig recensie van de reizen.
Twee totaal andere ervaringenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er iets is met je pakketje?quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
buzz1291 in TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11 is daar de juiste plek voorquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar mss doe ik nog wel even een vliegtuig recensie van de reizen.
Twee totaal andere ervaringen
Sukkels waren voor de terugweg vergeten dat ik vegan eet en de stewardess wilde weinig moeite verder doen
Trotste mama van Ambar
Jep.quote:
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ow daar komt wat...quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben je altijd zo'n fijne user geweest?![]()
ik ben ook wel eens niet zo lief geweest
Echt waar?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
ik ben ook wel eens niet zo lief geweest![]()
![]()
![]()
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jouw adres staat fout in het systeem dus.... Kun je ook door een andere laten bezorgen dan door DHL?Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Helemaal hongerig op Schiphol aangekomen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Sukkels waren voor de terugweg vergeten dat ik vegan eet en de stewardess wilde weinig moeite verder doenI'm surrounded by morons!
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mijn adres al aangepast na de vorige keer.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:![]()
![]()
maar
dat is vooral als iemand me enorm irriteert
tegenwoordig probeer ik dat meer van me af te zettenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zal je niet irriterenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar
dat is vooral als iemand me enorm irriteert
tegenwoordig probeer ik dat meer van me af te zetten![]()
![]()
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat raar dat die dan weer niet gelocaliseerd kon worden...Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Hmmm. Wel een gedoe zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Idd, ik had wat besteld en de winkel heeft het in tweeën verzonden. Eén deel ging met kpn en die is vanmiddag bezorgt.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Kan je alweer vast voedsel eten?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...
Tenzij je me bolkt natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BOLK!!!Einz1"!I'm surrounded by morons!
Ja, maar nog maar kort...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan je alweer vast voedsel eten?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolkzeit!quote:I'm surrounded by morons!
jij doet dat ook nooit GGquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, ik kijk nu ook wel 2x uit...
We moeten greys irritieren? Ik kom op het juiste moment binnen hoor ik.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Hohohoquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
We moeten greys irritieren? Ik kom op het juiste moment binnen hoor ik.![]()
![]()
We moeten niksquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
Meestal ligt er toch een coyote onder?quote:
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal ligt er toch een coyote onder?!
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:33 schreef aeque het volgende:
Awww gelukkig.quote:![]()
Als ik bij je ben zal ik keurig je tuintje aanharken en de bladeren wegblazen met de blazer...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
je gaat daar echt spijt van krijgenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Awww gelukkig.![]()
Als ik bij je ben zal ik keurig je tuintje aanharken en de bladeren wegblazen met de blazer...![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat daar echt spijt van krijgen![]()
![]()
![]()
aiiii.... Had ik dus beter niet kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gaat daar echt spijt van krijgen![]()
Wat een flapuit ben ik toch.
Ja ik heb maar een kleine tuin, en voor is het vooral tegels. Dus heel veel werk heb ik er eigenlijk niet aan.
Dus ik dacht even niet verder na.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ha ha, gg heeft een kleine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Maar dan roep ik de hulptroepen in. Ik zal JK en Fogel invliegen en zij zullen me vast wel helpen...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:39 schreef Fogel het volgende:
Ha ha, gg heeft een kleine!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Jouw plaatjes zijn wel erg gaaf ToT. Er zitten leuke tussen...
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Thanks!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:40 schreef gebrokenglas het volgende:
Jouw plaatjes zijn wel erg gaaf ToT. Er zitten leuke tussen...
The bolk is strong in this one!![]()
![]()
Slinger ze!I'm surrounded by morons!
Ik ga zo afscheid van jullie nemen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
doeibolkI'm surrounded by morons!
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
HelleubolkOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Je laat me schrikken.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gedaanquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
buzz1291 in TRV / Luchtvaartmaatschappijen - ervaringen en vluchtverslagen #11 is daar de juiste plek voorTrotste mama van Ambar
quote:
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vegaquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
Helemaal hongerig op Schiphol aangekomen?Trotste mama van Ambar
Ga je het nog melden of laat je het erbij?quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vegaAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Dat scheelt alweer.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh want ik eet ook wel vega en er was vega pasta en ontbijt was ook vega
Ik reis altijd met "noodvoedsel". Heb een aantal allergieen, maar geef die nooit door omdat de reis dan minder flexibel is (ik verander nogal eens van vertrektijd/dag/bestemming).I'm surrounded by morons!
Ik ga het wel even melden. Vind het ook een beetje raar dat het niet door is gekomenquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ga je het nog melden of laat je het erbij?Trotste mama van Ambar
Ja, het lijkt mij toch ook geen ongebruikelijk verzoek.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ga het wel even melden. Vind het ook een beetje raar dat het niet door is gekomenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Helemaal moegebolkt dus.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
eigenlijk is het altijd bedtijdquote:
als je wilt
Ow! Ik wil!quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
eigenlijk is het altijd bedtijd
als je wilt![]()
![]()
dat geloof ik bestquote:
tis wel een opgave als je wil winnenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....quote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij toch ook geen ongebruikelijk verzoek.
Het stomste vind ik nog dat de stewardess in kwestie maar zoiets had van: tja pech hè? Benieuwd of ze ook zo had gereageerd op iemand met een allergie ofzoTrotste mama van Ambar
Ja idd, maar ben er nu wel denk ikquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat geloof ik best
tis wel een opgave als je wil winnen![]()
![]()
Lievvquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wij nemen het wel over... Zo vriendelijk en behulpzaam zijn we wel in DTS....![]()
![]()
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het landquote:
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
het is je meer dan gegundquote:
maar dan moeten we je wel missen
Ja, dat was niet zo netjes...quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had nog specifiek gekeken of het ook voor mijn terugvlucht was toen ik het doorgaf en dat was zo.
Het stomste vind ik nog dat de stewardess in kwestie maar zoiets had van: tja pech hè? Benieuwd of ze ook zo had gereageerd op iemand met een allergie ofzoAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Waar ga je heen?quote:I'm surrounded by morons!
Ohjaquote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Er is nog een tuin bij te werken, ergens in het land![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2024 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is je meer dan gegund
maar dan moeten we je wel missenWeekje greyslandquote:![]()
![]()
Nice!quote:I'm surrounded by morons!
Jajajajaja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Mja, uitkeringen moeten toch ergens van betaald worden.quote:Op donderdag 23 mei 2024 13:06 schreef DJMO het volgende:
[ twitter ]
Je zou er toch gvd een handeltje in beginnen? Het is bijna wachten tot de roverheid besluit tot een import verbod voor particulieren
En het ligt natuurlijk ook helemaal niet aan het feit dat de Duitse markt veel groter dan de Nederlandse is, en dus gewoon goedkoper in kunnen kopen. Nee, het is uiteraard die 2% btw-verschil_____!
Overigens is dit wel een beetje cherrypicken, je kan dit voor veel minder dan die 11 euro kopen in NL.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2024 21:01:03 ]![]()
Ik moet nog zo'n 7 weken wachten tot mijn vakantie start
we zien wel wanneer we vakantie nemen hierquote:
tis drukThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker, enjoy!quote:
Maar dan is een vakantie wel verdiendquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zien wel wanneer we vakantie nemen hier
tis druk![]()
![]()
Ook daar hebben ze internet!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang!!
en wat moet Lov 3 weken zonder AS![]()
![]()
Die kan vol gaan bolkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang!!
en wat moet Lov 3 weken zonder AS![]()
![]()
Ik 10 ofzoquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:04 schreef Fogel het volgende:
Ik moet nog zo'n 7 weken wachten tot mijn vakantie start![]()
Had haar meegenomen danquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:08 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ook daar hebben ze internet!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ga je ergens heen?quote:I'm surrounded by morons!
Tuinierenquote:Op donderdag 23 mei 2024 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Je krijgt als ontvangst 1 kop thee met een koekje, en vervolgens krijg je de schoffel en de kantjesknipper uitgereikt.
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Altijd je fok liefde meenemen op vakantie
Trotste mama van Ambar
La Balconiaquote:
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Mja, uitkeringen moeten toch ergens van betaald worden.
En het ligt natuurlijk ook helemaal niet aan het feit dat de Duitse markt veel groter dan de Nederlandse is, en dus gewoon goedkoper in kunnen kopen. Nee, het is uiteraard die 2% btw-verschil_____!
Overigens is dit wel een beetje cherrypicken, je kan dit voor veel minder dan die 11 euro kopen in NL.![]()
nee in NL betalen we gewoon veel en veel te veel voor drogisterij artikelenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
De standaardprijs in Duitsland is ook niet ¤2,.. maar ¤5,75. En in NL gaat dat dus vaak in de 1+1 en 2+2 gratis acties.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komen![]()
Denk niet dat schuld is van de overheid en belastingTrotste mama van Ambar
zelfs als er 1 +1 acties zijnquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
De standaardprijs in Duitsland is ook niet ¤2,.. maar ¤5,75. En in NL gaat dat dus vaak in de 1+1 en 2+2 gratis acties.
zijn de producten in DSL meestal goedkoper
niet alles
maar drogisterij artikelen vaak welThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Het is de moeite niet waard voor die paar euro in de week hoor om daarvoor naar Duitsland af te reizenTrotste mama van Ambar
Dat is zo idd. Alleen het prijsverschil wat hier geschetst werd, klopt niet helemaal.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs als er 1 +1 acties zijn
zijn de producten in DSL meestal goedkoper
niet alles
maar drogisterij artikelen vaak wel![]()
als duitsland niet zo ver is
is het zeker wel de moeite waardThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik zie een markt voor @DJMO Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee in NL betalen we gewoon veel en veel te veel voor drogisterij artikelen![]()
dat gaat vast wel een paar dagen geld opleverenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).
maar er zijn al dergelijke winkels
die bulk in kopen in NL en andere landen
Die Grenze bijvoorbeeldThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hey pssst, pssst, Nivea aftershave kopen? 2 voor een donniequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal groep natuurlijk).![]()
Zoveel drogisterij producten gebruik ik helemaal niet om de auto mee vol te laden. Dus ik fiets wel 1x in de maand naar de plaatselijke kruidvat voor alles. Ben ik nog geen 25 euro kwijt.Trotste mama van Ambar
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is de moeite niet waard voor die paar euro in de week hoor om daarvoor naar Duitsland af te reizen![]()
Te herkennen aan haar signaalkleurige jas @DJMOquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zie een markt voor @:djmo Een hoop aftershave kopen in Duitsland en dat dan in nederland verkopen (op een verlaten parkeerplaats via een vage Telegram of Signal-groep natuurlijk).![]()
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeligerquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.
en je gaat niet enkel voor drogisterij
ook frisdrank
alcohol
wasmiddel
benzineThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En dat specifieke nivea product kost hier ¤4,99 inclusief BTW.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat specifieke nivea product kost hier iets van $7. Dat zal wel door de kleine amerikaanse markt en de enorme btw komen
https://www.drogistsolo.n(...)e-aftershave-balsem/
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2024 21:28:21 ]![]()
Ja maar je moet ook met AH vergelijken, dan lijkt het verschil groterquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En dat specifieke nivea product kost hier ¤4,99 inclusief BTW.
https://www.drogistsolo.n(...)e-aftershave-balsem/![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-05-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3426 / +191 / +307 / 9827 / 10684
2. Dr.Mikey / 1281 / +27 / +63 / 1936 / 2520
3. FreshFruit / 1111 / +9 / +100 / 3292 / 3958
4. loveislikeakiss / 906 / +0 / +0 / 2022 / 2350
5. kree / 751 / +90 / +0 / 2858 / 3462
6. KillemWieft / 611 / +14 / +55 / 636 / 914
7. HappyCharly / 577 / +24 / +0 / 2414 / 2760
8. Jacquelinehasselbaink / 393 / +31 / +44 / 901 / 983
9. Lovely / 377 / +11 / +8 / 2160 / 2462
10. MizzezAmy / 287 / +22 / +25 / 1523 / 1792
11. aloa / 261 / +0 / +0 / 2753 / 2953
12. gebrokenglas / 260 / +18 / +38 / 1308 / 1514
13. greysbones / 241 / +2 / +6 / 2020 / 2167
14. Bally-b / 233 / +13 / +1 / 397 / 507
15. hemarookworst / 230 / +28 / +5 / 787 / 970
16. devzero / 216 / +10 / +22 / 611 / 741
17. Rob / 196 / +25 / +15 / 685 / 835
18. M_0_0_N / 177 / +1 / +41 / 683 / 776
19. mario390 / 177 / +2 / +33 / 359 / 469
20. AardappelSchotel / 175 / +3 / +10 / 821 / 974SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
O ja, en dan lekker ziedend doenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar je moet ook met AH vergelijken, dan lijkt het verschil groter![]()
![]()
![]()
https://www.dm.de/nivea-m(...)-p4006000079356.htmlquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:30 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
O ja, en dan lekker ziedend doen![]()
![]()
Ah dus daar gaat het mis. Ik moet anders consumeren om meer geld te besparenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat als je iedere week iets van 200 liter aftershave, 500 gram shag, en 450 kg bieflappen koopt in duitsland, het toch wel aantikt.Trotste mama van Ambar
DUURDER DAN NEDERLAND DAT DIT KAN IN NEDERLAND IK BEN NU ECHT WOEST ZIEDEND BOOS!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
https://www.dm.de/nivea-m(...)-p4006000079356.html![]()
Gebruik ik ook heel veel. Hele liters gaan er door op een dag.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeliger
ook frisdrank
alcohol
wasmiddel
benzineTrotste mama van Ambar
Als je een beetje in de buurt van de grens woont wel. Ik zou echt niet een paar uur gaan rijden om (bv) 50 euro te besparen. Daarvoor is mijn tijd te kostbaar.quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je een gezin hebt is het al vrij snel voordeliger
ook frisdrank
alcohol
wasmiddel
benzine
Maar goed dat ik niet rook, eigenlijk niet veel alcohol drink, en kleren wassen doe ik niet aan![]()
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ah dus daar gaat het mis. Ik moet anders consumeren om meer geld te besparen![]()
Ik zie een verdienmodelquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparen![]()
![]()
Wasmiddel koop ik hier in Nederland voor 3,50 geloof ik. Gewoon geen A merk kopenTrotste mama van Ambar
Gewoon naar de actionquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Zoveel drogisterij producten gebruik ik helemaal niet om de auto mee vol te laden. Dus ik fiets wel 1x in de maand naar de plaatselijke kruidvat voor alles. Ben ik nog geen 25 euro kwijt.Uw ADH vitamine Worst
Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extraquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:32 schreef devzero het volgende:
[..]
Inderdaad! Snel een pakje sigaretten per dag gaan roken om veel geld te kunnen besparenTrotste mama van Ambar
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje isquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Wasmiddel koop ik hier in Nederland voor 3,50 geloof ik. Gewoon geen A merk kopen![]()
![]()
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerook-accijn gaan betalenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan met de buren meeroken dus ik bespaar extra![]()
Action is net zo duur als kruidvat hoor.quote:Trotste mama van Ambar
Vergeet chips nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef AardappelSchotel het volgende:
En zo is bijvoorbeeld koffie, makeup etc in Nederland weer goedkoper in Duitsland.
WOEST!![]()
Dan moeten ze het leren bij zich te houdenquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar voor je het weet moet je straks meerookaccijns gaan betalenTrotste mama van Ambar
Heel jaar wassen voor een tientjequote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon A merk kopen als het voor de zoveelste keer 3 voor een tientje is
Trotste mama van Ambar
Vind ik nietquote:Op donderdag 23 mei 2024 21:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Action is net zo duur als kruidvat hoor.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
NICHT PROVOZIEREN IK GAA JE MELDEN![]()
![]()
![]()
1,98!quote:Op donderdag 23 mei 2024 21:36 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik heb vanmiddag nog after sun voor 1,99 bij de Action gehaald, hoeveel kost dat in Duitsland?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: